Weer een huskie/waakhond/werkhond die problemen geeft inderdaad. Ook een miks die ik niet zou aanraden, maar helaas is de schoonheid de reden waarom ze toch gefokt wordennanoekie schreef:Ik heb een rottweiler- Husky, is bewust zo gefokt....Uit de twee nesten lopen er geloof ik nog 3 rond, de rest is afgemaakt wegens "gedragproblemen"
Misty heeft het onafhankelijke vd husky, ze jaagt, is super dominant, is totaal bewust van haar eigen krachten, straft "ongepast" gedrag bij andere honden knalhard af....(reuze problemen met kleine witte keffertjes, begin je net paranoia te worden en denk je dat ze alles wat wit en klein is aanvalt loopt ze zonder problemen aan dat ene sociale witte hondje voorbij)
Dit is niet alleen bij Misty zo maar bij meer soortgelijke kruisingen die ik ken....
Ik heb het vaker gezegd, als ik het over kon doen zou ik zo Misty weer halen omdat ze gewoon mijn meissie is, maar nu voor de tweede keer zo'n kruising kopen; NOOIT!

Kan me helemaal voorstellen wat voor type hond je in huis hebt. Heel leuk maar wel met wat moeilijke trekjes. Is ze ook waaks? Dat zou nl van de kant van de huskie niet meegegeven moeten zijn.