MARC_S schreef:Ja dat was voor jouw hondjes

Ik neem aan dat ze frolic krijgen als beloning, want neem van mij aan dat ze eronder lijden als je dat als basisvoer gaat geven. Je kan er gif op innemen dat je showresultaten omlaag gaan als je honden uit "de altijd mooi-leeftijd" zijn met een jaar of 3-4.
Ik vind ook dat een hond beter aandacht en minder goed eten dan goed eten en verder verwaarloosd worden kan hebben, maar dat is geen keuze. Allebei is het enige waardige hondenleven.
Ik heb mijn hond uit armoe een poos ALDI-voer gegeven, ben terecht aangevallen op het forum hierover, en heb geleerd, mijn hond is nu 13 en glanst als een spiegel, eerder was ze mooi, nu is ze prachtig! Uiteraard eet nu ze nu wel kwalitatief goed voer

Ik had het alweer vlug weggehaald, omdat ik na nog een keer gelezen te hebben het niet meer zo zeker wist of je het wel tegen mij had.....

Ik dacht ineens dat je op mijn avator maar één hond kan zien, en je praat over meervoud....
Mijn honden wil ik er FANTASTISCH uit laten zien, en daar krijgen ze het voer naar en de supplementen. Nou zul je zeggen, tjonge,jonge dat zal dan wel heeeeel speciaal voer zijn? Nee, dus. Ik geef vanalles doorelkaar. Dat is mijn systeem.
Eukeneuba brokken, rodi schijven, Duck, Energique, en de restjes van de pot.......visolie en vitaminen.
Die visolie en vitaminen lopen in de papieren, dat is hartstikke duur, maar verder valt het allemaal reuze mee. Zeker als ze lekker hun buikje dik eten met macaroni die over is.......Slecht? Mijn honden doen het er prima op.
Ik voer met mijn ogen. De teven doen het beter op schijven vers die krijgen ze dan ook vaker, mijn reu doet het beter op Eukaneuba brokken, die krijgt dus meer brokken......Ook het gewicht houdt ik niet in de gaten met een weegschaal maar met mijn ogen. Je kunt van een doorsne hondenbezitter niet verwachten dat ze dat allemaal "zien". Ik zal ze nooit adviseren om Frolic of iets dergelijks als hoofdvoer te gebruiken, maar is dat zo, dan is dat zo. Als honden echter verwaarloosd worden is mijn reactie iets minder mild!