Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

pitbull game type

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

scooby doo

Ongelezen bericht door scooby doo »

Afbeelding
*sidney*
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door *sidney* »

v.d Lupinehof schreef:
*sidney* schreef:
v.d Lupinehof schreef:
*sidney* schreef: Hoi mol, ik ga jouw helemaal niet vertellen hoe bloedlijnen werken ik zeg hier alleen maar dat dat de hoofdbloedlijnen zijn de X-Pert en de Ruffian en de fokkers die daar weer mee verder fokken een bepaalt type hond fokken en ik ga dus voor het X-pert "type" Amstaff en ik zie echt het verschil wel tussen een X-pert gefokte Amstaff en een Ruffian gefokte Amstaff ook al fokt iemand in de loop der jaren zijn eigen typehond "eigen bloedlijn".
maar dan kan je niet meer praten over X-pert type of ruffian type
dan gan je praten over terier type, of standaart type off bully type

mol 8)
Oke hier ben ik het wel mee eens met wat je zegt, veel honden uit de X-pert bloedlijn zijn meer terrier type maar er zijn ook weer honden uit die lijn die zijn heel fors als je nou kijkt naar de Woods honden die zijn voor het grootste gedeelte meer van hetzelfde type vind ik dan wat forser als andere Amstaffs meer bone bedoel ik hebben die honden uit die "lijn".
ja maar dan nog over welke typ praat je dan het Am staf type kent 3 types zoals ik net al zij
en het is de smaak van de fokker die je ziet
bloedlijnen kunnen meerder types hebben zoder problemen
daarom zeg ik bloedlijn fok is geen type fok
dat is het verschil
en als je dan voor een bepaalt type gaat wat een bepaalde fokker fokt
wil dat niet zeggen dat dat zijn vaste type is
de Xpert lijn is vandaag de dag ook grover dan vroeger

mol 8)
Dat is een hele slechte ontwikkeling dat de X-Pert lijn ook grover word maar dan ook echt heel slecht en kijk eens op deze site dit zijn nog de echte X-Pert honden zoals ik ze graag wil zien mijn hond staat ook op die site bij Today ik mail ook wel met de beheerder van die site ze wou Guido van mij ook nog voor een dekking hebben omdat hij echt van het oude type Amstaff is :mrgreen: kijk maar eens bij history en dan naar mijn Guido, mijn Guido is van precies hetzelfde type als de oude X-Pert honden van meer dan 70 jaar terug dat noem ik nou goed fokken :ok: .

http://www.geocities.com/xpert_bloodline/index.html
http://www.geocities.com/xpert_bloodline/Today.html
Afbeelding
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

*sidney* schreef:
v.d Lupinehof schreef:
*sidney* schreef:
v.d Lupinehof schreef: maar dan kan je niet meer praten over X-pert type of ruffian type
dan gan je praten over terier type, of standaart type off bully type

mol 8)
Oke hier ben ik het wel mee eens met wat je zegt, veel honden uit de X-pert bloedlijn zijn meer terrier type maar er zijn ook weer honden uit die lijn die zijn heel fors als je nou kijkt naar de Woods honden die zijn voor het grootste gedeelte meer van hetzelfde type vind ik dan wat forser als andere Amstaffs meer bone bedoel ik hebben die honden uit die "lijn".
ja maar dan nog over welke typ praat je dan het Am staf type kent 3 types zoals ik net al zij
dat is het verschil

mol 8)
Dat is een hele slechte ontwikkeling dat de X-Pert lijn ook grover word maar dan ook echt heel slecht en kijk eens op deze site dit zijn nog de echte X-Pert honden zoals ik ze graag wil zien mijn hond staat ook op die site bij Today ik mail ook wel met de beheerder van die site ze wou Guido van mij ook nog voor een dekking hebben omdat hij echt van het oude type Amstaff is :mrgreen: kijk maar eens bij history en dan naar mijn Guido, mijn Guido is van precies hetzelfde type als de oude X-Pert honden van meer dan 70 jaar terug dat noem ik nou goed fokken :ok: .[/url]
dat is jou opine in het fok verhaal waarschijnlijk niet die van de fokkers
je kan ook telang blijvensteken op een type hond maar een terier type in een amstaf vind ik dus niet mooi

mol 8)
*sidney*
Vaste gebruiker
Contacteer:

v.d Lupinehof schreef:
*sidney* schreef:
v.d Lupinehof schreef:
*sidney* schreef: Oke hier ben ik het wel mee eens met wat je zegt, veel honden uit de X-pert bloedlijn zijn meer terrier type maar er zijn ook weer honden uit die lijn die zijn heel fors als je nou kijkt naar de Woods honden die zijn voor het grootste gedeelte meer van hetzelfde type vind ik dan wat forser als andere Amstaffs meer bone bedoel ik hebben die honden uit die "lijn".
dat is het verschil

mol 8)
Dat is een hele slechte ontwikkeling dat de X-Pert lijn ook grover word maar dan ook echt heel slecht en kijk eens op deze site dit zijn nog de echte X-Pert honden zoals ik ze graag wil zien mijn hond staat ook op die site bij Today ik mail ook wel met de beheerder van die site ze wou Guido van mij ook nog voor een dekking hebben omdat hij echt van het oude type Amstaff is :mrgreen: kijk maar eens bij history en dan naar mijn Guido, mijn Guido is van precies hetzelfde type als de oude X-Pert honden van meer dan 70 jaar terug dat noem ik nou goed fokken :ok: .[/url]
je kan ook telang blijvensteken op een type hond maar een terier type in een amstaf vind ik dus niet mooi

mol 8)
Zo heeft ieder zijn mening ik vind de Amstaffs van tegenwoordig wat te grof worden die honden die op de bovengenoemde site staan vind ik echt schitterend van type en ik vind ze helemaal niet te terrier zijn gewoon echt mooie Amstaffs en die vrouw van die site zal het weten want ze doet samen met de dochter van Clifford Ormsby die de X-Pert bloedlijn opgezet hebben en dat is toch wel de eerste Amstaff fokker in Amerika :ok:
Afbeelding
Mol
Zeer actief

*sidney* schreef:
v.d Lupinehof schreef:
*sidney* schreef:
v.d Lupinehof schreef: ja maar dan nog over welke typ praat je dan het Am staf type kent 3 types zoals ik net al zij
dat is het verschil

mol 8)

mol 8)
Zo heeft ieder zijn mening ik vind de Amstaffs van tegenwoordig wat te grof worden die honden die op de bovengenoemde site staan vind ik echt schitterend van type en ik vind ze helemaal niet te terrier zijn gewoon echt mooie Amstaffs en die vrouw van die site zal het weten want ze doet samen met de dochter van Clifford Ormsby die de X-Pert bloedlijn opgezet hebben en dat is toch wel de eerste Amstaff fokker in Amerika :ok:
ohhw en dan heb je het bij defenietie maar bij het rechte eind?
krome redenering,
ik vind bij deze fokker erg mooie honden lopen
http://home-3.worldonline.nl/~poison/
*sidney*
Vaste gebruiker
Contacteer:

v.d Lupinehof schreef:
*sidney* schreef:
v.d Lupinehof schreef:
*sidney* schreef: Dat is een hele slechte ontwikkeling dat de X-Pert lijn ook grover word maar dan ook echt heel slecht en kijk eens op deze site dit zijn nog de echte X-Pert honden zoals ik ze graag wil zien mijn hond staat ook op die site bij Today ik mail ook wel met de beheerder van die site ze wou Guido van mij ook nog voor een dekking hebben omdat hij echt van het oude type Amstaff is :mrgreen: kijk maar eens bij history en dan naar mijn Guido, mijn Guido is van precies hetzelfde type als de oude X-Pert honden van meer dan 70 jaar terug dat noem ik nou goed fokken :ok: .[/url]

mol 8)
ohhw en dan heb je het bij defenietie maar bij het rechte eind?
krome redenering,
ik vind bij deze fokker erg mooie honden lopen
http://home-3.worldonline.nl/~poison/
Die fokker heeft zeker mooie honden en die mensen van theworldofX-pert hoeven het helemaal niet bij het rechte eind te hebben maar als mensen die honden gaan afkraken dan moet ik wel lachen daar is het toch wel mee begonnen whahahahahahhahahaha dat zou betekenen dat de basis van de Amstaff rotzooi is whahahhaahhaaha :ok: .

Bij de fokker waar jij een link van hebt gegeven zou ik zo een hond weg halen zijn honden zijn voort gekomen uit de Ruffian bloedlijn erg mooie Ruffians heeft ie zitten vooral WickedwitchtouchedbyHeaven zo wat is die mooi afgetraind zeg :mrgreen:
Afbeelding
peterr
Actief

Ongelezen bericht door peterr »

Hey Sidney en/of Mol, kijk eens op deze site als je wilt:

www.parastones.nl

wat vinden jullie van die Amstaffs?

ik ben benieuwd

gr peter
Mol
Zeer actief

peterr schreef:Hey Sidney en/of Mol, kijk eens op deze site als je wilt:

www.parastones.nl

ik ben benieuwd

gr peter
zit wel leuk spul tussen hoor

mol 8)
*sidney*
Vaste gebruiker
Contacteer:

peterr schreef:Hey Sidney en/of Mol, kijk eens op deze site als je wilt:

www.parastones.nl

ik ben benieuwd

gr peter
Ja leuke honden alleen niet echt mijn smaak dan vind ik die honden op de site van theworldofx-pert mooier maar dat is ieder zo zijn mening :ok: .
Afbeelding
peterr
Actief

ok, thanx

uiteraard, ieder zn smaak, das logisch

gr peter
*sidney*
Vaste gebruiker
Contacteer:

peterr schreef:ok, thanx

gr peter
Maar als je echt een showAmstaff wil dan kan ik je die kennel wel aanraden ze controleren wel echt op alle ziektes en dergelijke en ik heb ze wel op shows gezien het lijkt mij zo op het eerste gezicht wel een hele goeie fokker maar als ik dan toch voor een fokker moet gaan ga ik toch liever voor die Poison Ivy die mol al voorstelde die honden vind ik ook heel mooi ik heb zelf ook een Amstaff bij FaithfultotheEnd weg daar komt die gestroomde teef van mij weg nou over die fokker ben ik ook zeer tevreden :mrgreen: .
Afbeelding
peterr
Actief

*sidney* schreef:
peterr schreef:ok, thanx

gr peter
Maar als je echt een showAmstaff wil dan kan ik je die kennel wel aanraden ze controleren wel echt op alle ziektes en dergelijke en ik heb ze wel op shows gezien het lijkt mij zo op het eerste gezicht wel een hele goeie fokker maar als ik dan toch voor een fokker moet gaan ga ik toch liever voor die Poison Ivy die mol al voorstelde die honden vind ik ook heel mooi ik heb zelf ook een Amstaff bij FaithfultotheEnd weg daar komt die gestroomde teef van mij weg nou over die fokker ben ik ook zeer tevreden :mrgreen: .

Ik ben al in het bezit van een Amstaff bij deze kennel vandaan, was benieuwd wat jullie van het type vonden, omdat jullie zo over type's aan het "praten" waren, was gewoon nieuwsgierig, thanx anyway

gr peter
ruud
geregistreerd lid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ruud »

mijn eerste staf dochter van Deofol's Sun-Tzu
Afbeelding
ruud
*sidney*
Vaste gebruiker
Contacteer:

Mooi beestje hoor maar die heb ik al eens eerder gezien op het staffforum maar toch een mooi beestje :mrgreen: .
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”