Bedoel je soms aluin? Dat werd volgens mij vroeger ook gebruikt (mogelijk tegenwoordig nog steeds) door mannen die zich bij het scheren hadden gesneden. Geloof in ieder geval dat mijn opa zo'n blokje had.yamie schreef:het hoeft helemaal niet dichtgebrand te worden, ja word wel gedaan maar niet nodig dus, er word ook wel een goedje gebruikt....ff naam kwijt....uhh kaliumpermangaat (dacht ik) word ook in trimsalons gebruikt en vroeger voor de staartjes, zijn kleine "korreltjes" druk je op het "wondje"en klaar....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wolfsklauwtjes
Moderator: moderatorteam
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ja dat word ook gebruikt. klopt, maar dat bedoelde ik niet, werking is wel hetzelfde...Branka schreef:Bedoel je soms aluin? Dat werd volgens mij vroeger ook gebruikt (mogelijk tegenwoordig nog steeds) door mannen die zich bij het scheren hadden gesneden. Geloof in ieder geval dat mijn opa zo'n blokje had.yamie schreef:het hoeft helemaal niet dichtgebrand te worden, ja word wel gedaan maar niet nodig dus, er word ook wel een goedje gebruikt....ff naam kwijt....uhh kaliumpermangaat (dacht ik) word ook in trimsalons gebruikt en vroeger voor de staartjes, zijn kleine "korreltjes" druk je op het "wondje"en klaar....
- Mol
- Zeer actief
dat heb ik ook liggen voor als ze elkaar open halen tijdens het spelen blokje aluim er op en overrrrrrrrrrrrrrrrrrrrBranka schreef:Bedoel je soms aluin? Dat werd volgens mij vroeger ook gebruikt (mogelijk tegenwoordig nog steeds) door mannen die zich bij het scheren hadden gesneden. Geloof in ieder geval dat mijn opa zo'n blokje had.yamie schreef:het hoeft helemaal niet dichtgebrand te worden, ja word wel gedaan maar niet nodig dus, er word ook wel een goedje gebruikt....ff naam kwijt....uhh kaliumpermangaat (dacht ik) word ook in trimsalons gebruikt en vroeger voor de staartjes, zijn kleine "korreltjes" druk je op het "wondje"en klaar....

mol

- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ja idd en merken ze daar wat van? is dat zielig? nee toch? ze geven geen kik, en zo is het ook met de wolfsklauwtjes, het gaat om zo'n miniscuul wondje.....v.d Lupinehof schreef:dat heb ik ook liggen voor als ze elkaar open halen tijdens het spelen blokje aluim er op en overrrrrrrrrrrrrrrrrrrrBranka schreef:Bedoel je soms aluin? Dat werd volgens mij vroeger ook gebruikt (mogelijk tegenwoordig nog steeds) door mannen die zich bij het scheren hadden gesneden. Geloof in ieder geval dat mijn opa zo'n blokje had.yamie schreef:het hoeft helemaal niet dichtgebrand te worden, ja word wel gedaan maar niet nodig dus, er word ook wel een goedje gebruikt....ff naam kwijt....uhh kaliumpermangaat (dacht ik) word ook in trimsalons gebruikt en vroeger voor de staartjes, zijn kleine "korreltjes" druk je op het "wondje"en klaar....![]()
mol
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ja die je niet hebt als je ze gewoon laat zitten.. hoef je ook niks te deppen of te schroeien...yamie schreef:ja idd en merken ze daar wat van? is dat zielig? nee toch? ze geven geen kik, en zo is het ook met de wolfsklauwtjes, het gaat om zo'n miniscuul wondje.....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
klopt helemaal, alleen kies ik er toch echt voor om het weg te halen....malinois schreef:ja die je niet hebt als je ze gewoon laat zitten.. hoef je ook niks te deppen of te schroeien...yamie schreef:ja idd en merken ze daar wat van? is dat zielig? nee toch? ze geven geen kik, en zo is het ook met de wolfsklauwtjes, het gaat om zo'n miniscuul wondje.....
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
daar heb je ook het volste recht toe.. alleen hou ik er niet van om voor de mooiheid en makkelijkheid van de mens in een gezond dier te gaan snijden... dus ik zou er nooit voor kiezen alleen als er een medische reden voor was.yamie schreef:klopt helemaal, alleen kies ik er toch echt voor om het weg te halen....malinois schreef:ja die je niet hebt als je ze gewoon laat zitten.. hoef je ook niks te deppen of te schroeien...yamie schreef:ja idd en merken ze daar wat van? is dat zielig? nee toch? ze geven geen kik, en zo is het ook met de wolfsklauwtjes, het gaat om zo'n miniscuul wondje.....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi