Morgen gaan we nog een keer naar de DA voor controle, ben benieuwd !
Hou jullie op de hoogte.
Groetjes van Petra en een poot(kan ze nog niet hoor

Moderator: moderatorteam
Pfffff...... GELUKKIG!!!!!! Jippieeeeee :A :A :ALanza schreef:Yippie, Lanza eet eindelijk kip en puppyvoer uit blik !!!!!
Nu weet ik zeker dat het goed gaat komen![]()
Ze is ook lekker speels en heel ondeugend zoals een puppy hoort te zijn !
De tuin is al omgespiten het behang was ook leuk om eraf te trekken
Geweldig toch !!
Als het de pup op de foto is klopt dit volgens mij niet. Zelfs voor een flatcoat is haar snuitje veel te smal.Lanza schreef:Volgens het paspoort een kruising tussen een flatcoated en een golden retriever met het uiterlijk van de flacoated, maar ja.....klopt dat paspoort wel ???
Het uiterlijk maakt inderdaad niet meer uit want het is gewoon een schatje en we zien vanzelf wel wat ze word/is als ze groot is.~Tine~ schreef:Als het de pup op de foto is klopt dit volgens mij niet. Zelfs voor een flatcoat is haar snuitje veel te smal.Lanza schreef:Volgens het paspoort een kruising tussen een flatcoated en een golden retriever met het uiterlijk van de flacoated, maar ja.....klopt dat paspoort wel ???
Maar aangezien het toch een kruising is zal het uiterlijk waarschijnlijk niet zoveel uitmaken.
haha lees dat het weer een stuk beter gaat!Lanza schreef:Yippie, Lanza eet eindelijk kip en puppyvoer uit blik !!!!!
Nu weet ik zeker dat het goed gaat komen![]()
Ze is ook lekker speels en heel ondeugend zoals een puppy hoort te zijn !
De tuin is al omgespiten het behang was ook leuk om eraf te trekken
Geweldig toch !!
ja de dierenarts is toch expert in dit soort dingen en zal t beste weten wat voor je pup goed is..wij kunnen enkel onze ervaringen neerschrijven en suggesties doenLanza schreef:Ze poept nog een klein beetje diaree maar ziet er stukken beter uit dan vorige dagen !
Ze drinkt echt heel goed dus daar hoef ik me in ieder geval geen zorgen over te maken.
En brokjes wil ze ook echt niet eten dus dat ga ik ook niet dwingen ofzo ik ben allang blij dat ze kip eet :p:
Morgen weer langs de DA en die zal dan wel vertellen wat we wel en niet moeten doen...zal haar natuurlijk alles vertellen en vragen
Prima hoorLanza schreef:Ze poept nog een klein beetje diaree maar ziet er stukken beter uit dan vorige dagen !
Ze drinkt echt heel goed dus daar hoef ik me in ieder geval geen zorgen over te maken.
En brokjes wil ze ook echt niet eten dus dat ga ik ook niet dwingen ofzo ik ben allang blij dat ze kip eet :p:
Morgen weer langs de DA en die zal dan wel vertellen wat we wel en niet moeten doen...zal haar natuurlijk alles vertellen en vragen