Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aanschafprijs Chihuahua
Moderator: moderatorteam
- Sietske*
- Zeer actief
- Contacteer:
Aanschafprijs Chihuahua
Rare vraag misschien. Mijn vader werkt bij een assurantiekantoor op de schade-afdeling. Nu is er een klant van wie de hond onherstelbar letsel heeft opgelopen. Deze klant is hiervoor verzekerd en hoewel met alle geld ter wereld het leed niet vergoed kan worden heeft deze klant uiteraard wel recht op een uitkering.
Nu is de vraag van mijn vader wat de aanschafprijs van een Chihuahua (korthaar) ongeveer is. Ik weet dat er sinds kort een aantal nieuwe leden op het forum zitten die Chihuahuas hebben, dus wie kan mij helpen?
Nu is de vraag van mijn vader wat de aanschafprijs van een Chihuahua (korthaar) ongeveer is. Ik weet dat er sinds kort een aantal nieuwe leden op het forum zitten die Chihuahuas hebben, dus wie kan mij helpen?
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

- corinne
- Actief
- Contacteer:
Hoi hoi,
tja dat is een lastige vraag....ligt er aan of dat de chihuahua gebreken heeft zoals bijvoorbeeld een onder of bovenbeet, of dat ie raszuiver is (met stamboom) etc. etc....
Er wordt vaak gezegd rond de 750/800 euro (met alles erop en eraan), maarja voor 200 euro heb je er ook een....
Veel succes ermee!
Groetjes Corinne.
tja dat is een lastige vraag....ligt er aan of dat de chihuahua gebreken heeft zoals bijvoorbeeld een onder of bovenbeet, of dat ie raszuiver is (met stamboom) etc. etc....
Er wordt vaak gezegd rond de 750/800 euro (met alles erop en eraan), maarja voor 200 euro heb je er ook een....
Veel succes ermee!
Groetjes Corinne.
- corinne
- Actief
- Contacteer:
- Sietske*
- Zeer actief
- Contacteer:
Thanks. Volgens mij hoeft hij ook niet de exacte prijs te weten, maar wel een indicatie. Als ik me niet vergis ging het hier wel om een raszuivere, stamboom-chihuahua. Of ie "gebreken" had weet ik niet.
Ik ga hem in ieder geval dat bedrag van 750 / 800 euro doorgeven.
Ik ga hem in ieder geval dat bedrag van 750 / 800 euro doorgeven.
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

-
- Zeer actief
Misschien anders even contact opnemen met de rasvereniging?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
- Sietske*
- Zeer actief
- Contacteer: