Ze is heeeel ondeugend en durfal en eigenwijs daar ga ik nog wel wat mee te stellen krijgen, Ze sjouwde nu al met slippers, tuinstoel kussens sleept ze naar binnen ze springt de bank op en af met een boog dat ik de eerste keer bijna een hart verzakking kreeg. Als ik naar de keuken loop om koffie te pakken is mevrouw al weer wat baldadigs aan het doen. met wandelen blijft ze dichtbij nog en zo lang dat zo is mag ze lekker los. Maar er komt een dag dan gaan er bananen groeien en dan zal er iig tijdelijk een lijn aan blijven. Maar misschien valt dat allemaal wel mee. Maar het is een jachthondje natuurlijk. Ik ben nu eigenlijk vooral aan het genieten van haar pup zijn en haar eigenwijsheid, het is echt zo'n leuke speelse vrolijkerd dat al die baldadigheid je alleen maar aan het lachen maakt. Dat is vast anders als ze 5 maanden is en dan denk ik waarschijnlijk, waar ben ik aan begonnen maar dat overleven we ook wel
Dit tuigje de buddybelt is niet mijn favoriet maar zit haar nu het best. De woeffie tuigjes liggen al klaar maar die zijn nog net iets te ruim dus daar moeten we nog mee wachten.
O ja ik doe met eten geven nu maar wat maar ik vind het wel moeilijk om in te schatten wat ik haar moet geven. Ik geef haar nu per voer beurt iets meer vlees dan de chihuahuas ze heeft het zelfde gewicht maar is een pup en moet groeien.
De fokker voerde brok maar ze was ook al vlees gewend. Ze krijgt èèn brokken maaltijd en 2 vlees maaltijden. En een snack of 2 om op te kauwen of een kluifje.
O en ze wordt hoog, tot boven de knien dat is haar zus uit eerder nest ook. Maar die is 10kg dus rank maar wel hoog met lange stelten dus. En die springt ook heeel hoog wel ook echt leuk, lief hondje hoop dat Sophie zoals haar grote zus wordt dan heb ik echt geluk met een hele leuke hond. Zus was ook leuk met de chihuahuas. Ze was aan het rennen en doen maar dan kwam ze in de buurt en deed ze heel rustig. En ze kwam gelijk op schoot zitten dat is wel grappig met zo'n grotere hond.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.