Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gele stuiterbal

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Re: Gele stuiterbal

Ongelezen bericht door ranetje »

Dat hypere zit juist flink in de werklijn :P
Maar maakt verder niet uit hoor.
Je hebt er een gouden hondje aan, letterlijk en figuurlijk :I:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Ik geniet van je verhalen en foto's.
Afbeelding
sternentänzerin
Zeer actief

Ongelezen bericht door sternentänzerin »

ranetje schreef: 06 okt 2024 11:58 Dat hypere zit juist flink in de werklijn :P
Maar maakt verder niet uit hoor.
Je hebt er een gouden hondje aan, letterlijk en figuurlijk :I:
Ik ken ze wel hyper maar wel gefocust hyper, ofzo.
Maar als je alleen met hem werkt is dat steeds minder en beter te sturen. Hoe meer hij werkt hoe stabieler hij wordt.
Mijn man keek vanavond even mee naar de korte apport oefeningen in de tuin en was echt mega verbaasd hoe goed het gaat met de voerdummie en dat zelfs (met hulp) het wachten al redelijk lukt. Dus weggooien, wachten en dan pas mogen gaan als het commando gegeven wordt.

Grappig want ik zit er middenin en zat echt nog wel een beetje te mopperen van binnen dat ik het beeld niet rustig genoeg vind ofzo. Maar hij was daarna enorm aan het jubelen en zo trots op ons.
thom schreef: 06 okt 2024 12:42 Ik geniet van je verhalen en foto's.
Dankjwel! Zo leuk om ook weer te delen met mensen die het snappen.
...; We will never surrender Winston Churchill
sternentänzerin
Zeer actief

Vandaag had ik geen tijd voor hem om tijdens schooltijd iets te doen. Dus late middag lopen we richting het einde van de straat. Komen bij onze grote groenstrook aan die aan een slootje grenst en we altijd langs lopen bij een gemiddeld plas en poep rondje. Ik had de klik van de lijn nog niet gehoord en hoorde al een plons!

Meneer moest meteen even zijn extra energie kwijt en het water in. Zo heerlijk om te zien hoe hij dan water in en uit hopt terwijl we een stukje lopen.
Stuiter de stuiter en dan een speedygonzales er achteraan.

Daarna samen in de tuin nog geoefend en dan stuitert hij de tuin in om kleine tien minuten later helemaal ontspannen en tevreden weer binnen te lopen. Hij werkt gewoon zo graag maar stuitert gelukkig ook nog gewoon rond.
sternentänzerin
Zeer actief

Vandaag was een extreme stuiterdag. Een rondje Berendonck en dat met ons allen. Dan is het echt mega moeilijk om te luisteren na de start en donder je per ongeluk gewoon het kind om omdat je zo hard aan het rennen bent.
Maar die twee kunnen wat van elkaar hebben en ondanks een dikke schaafwond bij het kind blijven ze gewoon door stuiteren.

Maar daar ben ik het natuurlijk niet helemaal mee eens. Tussendoor moet er door iedereen gewerkt worden hoor.
Dus na heerlijk spelen met een 8 maanden oude newfounflander moest er echt even gewerkt worden.
Was enorm leuk te zien dat hij dan echt schakeltijd nodig heeft, anders blijft hij echt spelen en stuiteren. Maar eenmaal aan het werk dan kan hij ook echt even goed geconcentreerd werken. Tot we bij de waterskiërs kwamen. Poeh poeh dat was echt veel te eng. Dus uiteindelijk aangelijnd, strak naast me mee. Er was geen ruimte voor afleiding, snacks of een speeltje. Dus heel rustig steeds een paar stapjes gelopen tot het wat minder eng was en hij wat meer rust kon vinden. Nog niet ideaal, dus ik ben dan ook echt gemeen en we zijn een warme chocomel op het terras gaan drinken bij de waterski baan.
Dat hielp iig iets door hem tijd te geven te kijken en te zien dat er echt niets gebeurd.
Nog steeds geen fan van ze, maar toen we daarna verder wandelenden rende hij in ieder geval alleen maar met een grote boog om ze heen verder ipv weg te willen rennen.

Hij is zo sociaal naar andere honden, maar als hij zijn apport heeft dan mag die niet door iemand anders uit het water gehaald worden. Diepe knor waarbij hij een dikke slok water binnen krijgt en zodra hij het apport heeft kan er weer verder gespeeld worden met de andere hond. Maar blijf van zijn apport af.
sternentänzerin
Zeer actief

Vanmorgen de tweede individuele training met meneer. Hij was er wel weer even aan toe om goed te werken. Hij had even wat meer wandelen en wat minder werken terwijl ik een maagvirus had,
Dan weet hij wel mijn man lekker voor de gek te houden, want alleen maar wandelen is saai. Dus dan ga je dingen verzinnen.

Afgelopen zondag al met ons allen gewerkt, hij vindt het toch zo leuk en Thessa hobbelt gewoon mee voor de snoepjes. Die snapt niet waarom je met apporten zou werken.

Algemeen is hij gewoon een enorme lieve knuffelbeer die graag werkt enorm sociaal is, van eten houdt en echt geen gekke dingen laat zien. Met dochterlief werkt hij nog steeds het allerliefst. Maakt het ook mooi niet uit dat beloningen op verkeerde momenten komen of dat ze enorm rare dingen verzint om samen te doen. Als ze maar samen iets doen.
En slim….. hij is echt snel en let op enorm veel details en anticipeert dan ook echt.

Vanmorgen dus samen op pad. Eerst even wat energie kwijt en wat is er dan mooier dan een bevroren grasveld.

Afbeelding

Afbeelding

Tijdens de training hebben we uiteraard ook pauzes. En kijk, dan kan hij ook gewoon een stok vinden en me uitdagen om even helemaal vrij en onbezonnen te rauzen.

Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Wow die wil echt wel graag zo te zien
Afbeelding
ranetje
Zeer actief

Heerlijk zo'n enthousiaste werker :I:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
sternentänzerin
Zeer actief

De kleine stuiterbal wordt steeds enthousiaster. Moet zo om hem lachen, hij stuitert ook weer harder door het huis. Net een combinatie van een vos en een hert.
Afgelopen weekend gingen we naar een kerstmarkt, klein, kneuterig en bij een oud klooster. De honden zijn daar altijd welkom en meneer vond het GEWELDIG. :occasion-xmas:
Hij leert dan nog enorm veel van onze Thessa, kijkt af dat hij lekker kan gaan liggen naast een tafel. Maar als iemand ook maar een ieniemienie beetje aandacht geeft dan gaat hij er wel helemaal voor. :engel: Knuffels, kusjes en geaaid worden.

Ze hadden o.a. ook roofvogels. Dat was me toch een partij leuk om naar te kijken en te ontdekken.
De husky’s die er waren had hij het liefst allemaal uitgedaagd om mee te spelen. En samen met een Ierse wolfshond dame hadden ze het liefst het binnen gedeelte ondersteboven gespeeld. (Verdullemele vervelende riemen die dat dan tegen houden) :Q:

Een grote knuffel in huis. Steeds vaker slaapt hij heel diep hier naast me op de bank. Dan hoor je hem ook extra hard zuchten en geeuwen.
Het liefst met een dekentje erbij en dochterlief die hem voorleest. Daar geniet hij echt enorm van.
ranetje
Zeer actief

Het is al een feest om te lezen :I:
Geniet van die stuiterbal :ok: :D
Afbeelding
twinkeltje
moderator

Ja ik geniet ook van die berichten zoveel vrolijkheid
Afbeelding
Marion.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Marion. »

Heerlijk! Lekker met zijn kontje in de boter gevallen :cheer: :cheer: :cheer:
Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted

Afbeelding
sternentänzerin
Zeer actief

De stuiterbal is sinds gisteren de enige hond bij ons thuis.
Gisteren hebben we Thessa moeten laten gaan. Met 13 en een half jaar was het lijf nu echt op. Longoedeem vond ik het gewenste deze dagen met gesloten praktijken etc dus hebben we gisteren allemaal samen afscheid genomen.

De stuitert is een beetje depri. Maar wij ook.
Dus dat is helemaal niet gek.
Hij was erbij, had respect voor haar en eigenlijk hadden ze de dagen ervoor al heel natuurlijk afstand van elkaar genomen.

Voor nu zijn we iig op en zetten de feestdagen een pas op de plaats met ons allen.
ranetje
Zeer actief

Wat verdrietig dat jullie Thessa hebben moeten laten gaan.
Heel veel sterkte de komende tijd met de lege plek die ze achter laat.

Stuiterbal reageert ook op jullie verdriet denk ik.
Even pas op de plaats is goed, maar daarbij ook wat afleiding bieden aan je stuiterbal
:knuffel:
Afbeelding
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Wat verdrietig zeg, veel sterkte me dit grote verlies voor jullie. :roos:
Afbeelding
Marion.
Zeer actief

Ach, wat verdrietig maar juiste beslissing denk ik. Stertke met het moeten missen :roos:

Afbeelding
sternentänzerin
Zeer actief

Dank jullie wel!

Nee we vergeten echt niet ook leuke dingen te doen met hem.
De neefjes waren op bezoek dus we hebben gevoetbald, ze hebben hem heerlijk laten zwemmen en in het zand laten spelen en als kers op de taart mocht hij gisteren mee met de Glühwein express. (Veluwse stoomtrein)
Die laatste was natuurlijk geweldig. De hele dag knuffels, mensen die langskwamen en extra knuffelden en snoepjes van drie kinderen. We waren voorzichtig omdat alles toch wel anders geluid maakt en de stoom etc. Maar na even samen kijken, de kinderen zien instappen, was er geen twijfel mogelijk en was het alleen nog maar leuk.

Afbeelding
ranetje
Zeer actief

Oh wat leuk, op de stoomtrein :D
Hij heeft helemaal een pretbek :I:
Afbeelding
sternentänzerin
Zeer actief

Sinds de stoomtrein is die pretbek bijna niet meer weggegaan.
Speelt enorm veel in en om huis. Brengt diverse keren op een dag speeltjes om samen iets te doen.
Mijn moeder vindt het geweldig als ze hier is.

Vuurwerk vond hij wel wat spannend als het knetterde. In het veld buiten en in het bos nergens last van de knallen.
Bij een apport oefening gewoon nog geconcentreerder met de knallen in de verte.

Hij is er graag bij. Gisteravond heeft hij zijn kussen voor de bank neergelegd en is daar dan heel diep in slaap gevallen.
Als ik alleen ben met hem kan hij lekker tegen me aan kruipen, in slaap vallen en dan helemaal ontspannen in zijn slaap. Ligt hij uiteindelijk lekker op zijn rug te dromen.

Nog even vakantie voor ons allemaal, volgende week weer aan de bak.
We hebben hem nu al bewust af en toe even een paar minuten alleen gelaten.
Het gaat ok, maar hij is enorm over de top blij als we weer terugkomen. Dus dat vergt nog wat aandacht de komende weken.
ranetje
Zeer actief

Hij voelt zich duidelijk wel heel fijn bij jullie :I:

Claire is ook over de kop blij als ik thuis kom van even weggeweest.
Over het algemeen maakt het niet uit of het 2 minuten is of een paar uur.
Bij een paar uur heeft ze onmiskenbaar liggen slapen tot ik thuis kwam, al doet ze alsof ze al die tijd voor de deur heeft staan wachten :lol1:
Dus hopelijk valt het voor jullie ook erg mee. :ok:
Afbeelding
Marion.
Zeer actief

sternentänzerin schreef: 03 jan 2025 12:22 We hebben hem nu al bewust af en toe even een paar minuten alleen gelaten.
Het gaat ok, maar hij is enorm over de top blij als we weer terugkomen. Dus dat vergt nog wat aandacht de komende weken.
Ter geruststelling, dat hoort ook wel een beetje bij gouden stuiterballetjes hoor. Bij Tedje is het ook nog over the top (maar ik vind dat stiekem ook erg schattig; haal je alleen de kliko even op en word je begroet alsof je 8 uur weg bent geweest). En Tessa is natuurlijk ook weggevallen, dus alleen is nu echt alleen. Maar ook gouden stuiterballetjes kunnen dat best goed hoor :wink:

Afbeelding
sternentänzerin
Zeer actief

Zo fijn om jullie herkenning te kunnen lezen. Hij doet het echt heel erg netjes alleen thuis.
Ben wel bewust wat vaker aan lopen op momenten dat ik weet dat er honden lopen die hij graag mag zodat hij soms wel wat vaker ook met andere honden kan spelen. En geen grote deal van maken als we gaan, dat helpt hem ook.

We hebben de afgelopen twee weken in de lappenmand gezeten, dochter en ik waren echt goed ziek met die nare griep. 6 dagen koorts vond ik ook echt wel genoeg.
Je ziet echt wel dat hij dan energie teveel heeft, maar tegelijkertijd heeft hij zo een enorme geduld en past zich ook weer zo makkelijk aan waar het kan.
Vandaag heb ik me na een week weer een rondje bos gesleept en oh wat geniet hij er dan enorm van. Ik heel langzaam, dochter wat sneller maar ook enorm bezig met alle rijp en Coop heeft ondertussen geloof ik het rondje wel 10. Keer gelopen, maar wel met alle aandacht voor ons. Het is niet dat hij niets gedaan heeft de andere dagen, maar blijkbaar is met ons naar buiten toch stiekem leuker dan alleen met man.

Combisport vindt hij ok, omdat hij dan iets samen met mijn man doet. Maar het is niet zijn lievelingssport. Het duurt te lang tussen de beurten door. Hij mag niet op zijn eigen tempo rennen en ohja hij mag zijn eigen rondje hindernissen niet bepalen. Echt ik lach me scheel om die hond zoals hij daar dan staat. Vlak voor ik ziek werd heb ik een training van man overgenomen zodat hij kon klussen bij de hondenschool. Twee speeltjes mee en na het lopen belonen met een speeltje ging wel beter dan met snoepjes. Maar oh het kost hem zo een moeite om dan netjes naast te blijven, niet hyper alle kanten op te springen en niet voor me te lopen. Het is zo een lekker ding, en ik snap de frustratie van mijn man. Maar oh hij leert er wel enorm veel van wat geduld en focus betreft. Maar man en hem dat is even wachten of die twee hier mee door moeten gaan of iets anders moeten zoeken om te doen. Ze moeten vooral heel veel plezier hebben en nu frustreert het ze beiden.

Zelf ga ik rustig door met de jachttraining. Het is echt zo leuk te zien hoe hard hij daar dan voor werkt en hoe hard hij nadenkt als hij iets nog niet helemaal snapt.
Het 1 op 1 is net wat makkelijker voor hem omdat hij minder afgeleid is. Hopelijk binnenkort toch een kleine groep, want het mag best een stapje harder werken zijn met momenten.
Dochter blijft dit ook echt heel erg leuk vinden om met hem te werken. Hoewel ik soms wel in moet grijpen want hij leert haar zaken ook wel graag op zijn manier aan. (Slimmerd) Maar hij is zo lief en zo zacht en zooooooooo zoooooo geduldig. Echt zo een schat en zo vrolijk en altijd blij.

Ben zelf wel heel erg aan het afwegen om binnenkort eens het nummer in het paspoort te bellen van de fokker. Nieuwsgierig naar ouders uiteraard. Maar stiekem ook benieuwd of er in de toekomst misschien nog eens een nestje is.
ranetje
Zeer actief

Heb je een telefoonnummer van de fokker?
Die vindt het misschien wel heel leuk om te horen waar zijn hond zit en hoe blij je er mee bent.
Tenminste ..........., veel fokkers vinden dat leuk.
Anderen zijn totaal niet geïnteresseerd, dus dat is even afwachten

Ik hoorde dat die griep inderdaad heftig is.
Gelukkig heb je het ergste gehad en kan je weer van je stuiterbal gaan genieten.
Een training waar geleider en hond beiden gefrustreerd van raken lijkt me niet echt de bedoeling :P
Afbeelding
sternentänzerin
Zeer actief

Heb de fokker gebeld.
Super raar idee, maar hij was zo blij iets te horen over het stuiterende mannetje. Was een kort maar leuk gesprek en daarna hebben we nog foto's uitgewisseld.

Het mannetje bleek echt de kleinste in het nest geweest te zijn, hij is zelfs nog bij gevoed en ze hebben zich toch even zorgen over hem gemaakt. Hun dochter, toen 5, heeft zich veel om hem bekommerd en was helemaal gek van hem. Hij is zelfs mee op schoolvisite geweest.
Heb ook een foto van mama gekregen, zoals ze er nu uitziet. Zo een lieve snoet.

Ze waren super blij te horen dat hij zo zacht en lief is maar dus ook een fijne aanleg voor jacht heeft en systemisch zo lekker in elkaar zit.
Daarbij idd de vriendschap tussen Cooper en onze jongedame, dat gunde hij ze beiden ook enorm. Beloofd hem af en toe op de hoogte te houden.

Hoe dan ook was het wel even een stap, maar ben ik er ondertussen heel blij mee dat ik het gedaan heb.

Vandaag heeft hij lekker geholpen met snoeien. iemand moet iets met die takken he. Dus lekker door de tuin heen gesleept.
Daarna mee naar dochterlief die met vriendinnetjes bij de supermarkt zelfgemaakte armbandjes stond te verkopen en daarna nog een rondje moeilijk verstopte knuffels in de tuin zoeken. Rust pakken daarna was even moeilijk, opeens zie ik twee heel schuldige oogjes langs sneaken. Had hij het apport uit de gang gehaald en hem heel voorzichtig voor zich neergelegd op zijn slaapmat. Helemaal tevreden met zijn snuit op zijn apport in slaap gevallen.
Die hond kan me echt zo laten lachen en tegelijk ontroerd laten zijn. absurd gewoon.
ranetje
Zeer actief

Wat een heerlijk beest :I:
En wat heb je de fokker gelukkig gemaakt door te bellen.
Afbeelding
sternentänzerin
Zeer actief

Zo het wordt echt tijd voor een update, er is gewoon teveel gebeurd hier thuis wat aandacht vroeg.

Maar die heerlijke gouden stuiterbal is echt een lot uit de loterij.
Wat een heerlijke hond. Hij is op een gegeven moment ook echt even lekker aan het uitproberen geweest, een beetje recalcitrant zijn en je neus achterna.
Maar nadat mijn man een apporteercursus is gaan volgen bij onze hondenschool was dat er ook al weer snel uit bij hem en ik heb hem een avond gewoon genegeerd nadat hij voor de 2e keer zelf een weiland in sjeesde en er te lang over deed om terug te komen. Tja dat was wel een heeeeeeel grote straf hoor. Nadat ik onze dochter naar bed had gebracht is hij echt via man komen checken of ik weer ok was met hem en de blijdschap was overweldigend groot toen ik hem niet meer negeerde. Vier pootjes omhoog en op mijn schoot om direct in mijn nek te kruipen met zijn snuit. :I:

Dochter en hij zijn echt de leukste maatjes. Hij kijkt echt niet op van gekke dingen en ze werkt hard met hem. Ooit in het verleden heb ik in Duitsland een doosje gekocht waar allemaal kaartjes in zitten met kleine opdrachten. Daar verzameld ze er steeds een paar van en gaat er dan aan werken met hem. Hij kent dus ondertussen wat nieuwe aangeleerde trucjes en is echt enorm blij met zichzelf dat hij ze kan.

Verder heeft hij zichzelf wat zaken aangeleerd. Een knipoog terug geven bijvoorbeeld.
Dacht eerst dat ik het verkeerd zag maar hij geeft me echt een knipoog terug. Te lief dat hij zo aan wil sluiten en af wil stemmen.

En dan zijn knuffels. Het liefst met piep. Maar hij adoreert ze. De eerste hond die echt eigen knuffels heeft en ze ook echt leuk vindt. Hij heeft een mandje waar al het speelgoed in gaat. Maar ik kom steeds overal weer wat tegen. En met zijn knuffels wil hij ook echt knuffelen. Soms komt hij me er eentje brengen, dan wil hij echt dat ik er ook mee speel en blij mee ben. Als ik dan even met knuffel knuffel en praat en knuffel vraag wat hij en Cooper gedaan hebben terwijl ik weg was zie je hem ook helemaal blij worden. Hij probeert dan ook bijna mee te praten. Daarna vraagt hij weer voorzichtig om zijn knuffel om met knuffel op zijn kussen tegenover me gaan liggen en tevreden naar me te kijken.

Hij is mee geweest camperen met mij en dochter. En wat vond hij dat. Eerste nachten wel heel waaks, er waren veel erfhonden in de buurt die de hele nacht aansloegen, maar nadat hij wist dat het egels waren die zo een ronkend en dreigend geluid lieten horen was het nacht drie wel beter. Overdag kwam hij niets tekort aan aandacht, knuffels en eten. De kinderen zaten allemaal bij ons in de tent omdat het zo gezellig was. En dan kun je natuurlijk echt wel ‘per ongeluk’ een stukje appel aan de hond geven. :engel:
Heerlijk vond hij het om uren te struinen op weg naar een cafeetje en daar dan oma tegen komen die met ons wat ging drinken en ons weer terug bracht. Of met de fiets boodschappen doen en dan echt heel braaf en geduldig buiten bij de fietsen wachten.

Hij stuitert nog steeds als een puber, maar hij snapt ons ritme en ons leven beter. Hij weet dat er altijd wel tijd voor hem gemaakt wordt, dus hij kan echt een stuk rustiger zijn als het de voorspelbare zaken zijn. Maar uiteraard is dan een stukje meelopen met de avondvierdaagse hemels en kan hij amper stoppen met trekken omdat hij bij alle kinderen en mensen langs wil en kijken of het goed met ze gaat. (Hij kende alle kinderen die met het groepje meeliepen al van bij school) Alle aaiende handjes en aandacht is alleen maar leuk. Hij snapt dan ook echt niet dat hij aan de riem moet blijven en niet met de kinderen samen rond kan rennen en spelen. :mrgreen:

Maar zijn vriendelijkheid en openheid en alles mee durven doen en eindeloze vertrouwen blijven me echt dagelijks verbazen.
Afgelopen weekend kwam er emotioneel zoveel uit bij mij, en ik ben gewoon gaan huilen toen hij me een dikke knuffel kwam brengen en zijn snuit even onder mijn been begroef terwijl hij met zijn billen op mijn schoot probeerde te landen.

Toen afgelopen week tijdens het winkelen een man vroeg wat het prijskaartje zou zijn realiseerde ik me heel erg duidelijk dat ik hem echt veel te lief heb en hem voorlopig ook echt niet kwijt wil. Nog veel te veel te beleven en te genieten van hem. :love:
Marion.
Zeer actief

sternentänzerin schreef: 08 jun 2025 15:14 Zo het wordt echt tijd voor een update, er is gewoon teveel gebeurd hier thuis wat aandacht vroeg.

<...>

Toen afgelopen week tijdens het winkelen een man vroeg wat het prijskaartje zou zijn realiseerde ik me heel erg duidelijk dat ik hem echt veel te lief heb en hem voorlopig ook echt niet kwijt wil. Nog veel te veel te beleven en te genieten van hem. :love:
Héérlijk verhaal, en Cooper is echt met zijn kontje in de boter gevallen. Ik zeg trouwens altijd dat zelfs Willem-Alexander ze niet kan betalen :mrgreen:

Afbeelding
ranetje
Zeer actief

Ik zit (mee) te genieten van je update.
Wat een fijn hondje heb je :I:

En inderdaad, niemand kan dat hondje betalen :I: :D
Afbeelding
sternentänzerin
Zeer actief

Marion. schreef: 08 jun 2025 15:21
sternentänzerin schreef: 08 jun 2025 15:14 Zo het wordt echt tijd voor een update, er is gewoon teveel gebeurd hier thuis wat aandacht vroeg.

<...>

Héérlijk verhaal, en Cooper is echt met zijn kontje in de boter gevallen. Ik zeg trouwens altijd dat zelfs Willem-Alexander ze niet kan betalen :mrgreen:
Dankjewel voor het grote compliment, volgens mij heeft hij het idd niet slecht nee.

Maar Bezos en Musk zouden idd ook niet genoeg geld hebben nee. :tongue:
twinkeltje
moderator

Wat fijn dat het zo goed gaat
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”