Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
berichten terugzoeken
Moderator: moderatorteam
- Hamilton
- Zeer actief
berichten terugzoeken
Ik wil graag berichten terugzoeken van rond 2009/2010, maar telkens als ik de zoekmachine gebruik moet ik na 1 of 2 pogingen een aantal seconden wachten ( 7,8,13 en zelf 40) en dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen, met na 2 pogingen weer wachten etc.
is hier iets aan te doen?

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: berichten terugzoeken
Hier staan jouw berichten vanaf 2009 (blad 204)Hamilton schreef: ↑09 dec 2024 21:44 Ik wil graag berichten terugzoeken van rond 2009/2010, maar telkens als ik de zoekmachine gebruik moet ik na 1 of 2 pogingen een aantal seconden wachten ( 7,8,13 en zelf 40) en dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen, met na 2 pogingen weer wachten etc.is hier iets aan te doen?
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&auth ... start=6090
Ik klik even terug als het niet direct lukt of ververs de pagina en dan kan ik vaak na 3 seconden wel doorklikken.
Had één keer 17 seconden

Misschien heb je er wat aan?
- Marion.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Nee, er moet gewoon iets van een minuut tussen 2 zoekopdrachten zitten. Dus fijn terugzoeken zit er niet meer in. Maar terugzoeken is ook niet fijn meer omdat zoveel leden eistten dat al hun bijdragen gewist moesten worden.ranetje schreef: ↑10 dec 2024 18:42Hier staan jouw berichten vanaf 2009 (blad 204)Hamilton schreef: ↑09 dec 2024 21:44 Ik wil graag berichten terugzoeken van rond 2009/2010, maar telkens als ik de zoekmachine gebruik moet ik na 1 of 2 pogingen een aantal seconden wachten ( 7,8,13 en zelf 40) en dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen, met na 2 pogingen weer wachten etc.is hier iets aan te doen?
Ik klik even terug als het niet direct lukt of ververs de pagina en dan kan ik vaak na 3 seconden wel doorklikken.
Had één keer 17 seconden
Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted

- Hazenrein
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De hazenreinsoort
- Contacteer:
Er is weliswaar niets aan te doen maar nu het ter sprake wordt gebracht laat ik graag weten dat deze zoekrestrictie (want dat is het) mijn absolute topergernis is van dit forum. Als digibeet snap ik ook absoluut niet wat de functie van de restrictie is maar het is buitengewoon ergerlijk.
En aan mijn zinloze uiting van ergernis is nu ook niets meer te doen
En aan mijn zinloze uiting van ergernis is nu ook niets meer te doen

- Marion.
- Zeer actief
Die restrictie is pas ingesteld toen er veel problemen kwamen, alleen die heeft nu totaal geen nut meer omdat we nog maar met anderhalve man en een paardenkop zijn. Maar ja, de technische modjes laten zich ook niet meer zien dus we zullen het er mee moeten doen vrees ik.Hazenrein schreef: ↑10 dec 2024 23:53 Er is weliswaar niets aan te doen maar nu het ter sprake wordt gebracht laat ik graag weten dat deze zoekrestrictie (want dat is het) mijn absolute topergernis is van dit forum. Als digibeet snap ik ook absoluut niet wat de functie van de restrictie is maar het is buitengewoon ergerlijk.
En aan mijn zinloze uiting van ergernis is nu ook niets meer te doen![]()

- ranetje
- Zeer actief
Dat hangt er dus vanaf hoe je dat zoeken doet.Marion. schreef: ↑10 dec 2024 20:38Nee, er moet gewoon iets van een minuut tussen 2 zoekopdrachten zitten. Dus fijn terugzoeken zit er niet meer in. Maar terugzoeken is ook niet fijn meer omdat zoveel leden eistten dat al hun bijdragen gewist moesten worden.ranetje schreef: ↑10 dec 2024 18:42Hier staan jouw berichten vanaf 2009 (blad 204)Hamilton schreef: ↑09 dec 2024 21:44 Ik wil graag berichten terugzoeken van rond 2009/2010, maar telkens als ik de zoekmachine gebruik moet ik na 1 of 2 pogingen een aantal seconden wachten ( 7,8,13 en zelf 40) en dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen, met na 2 pogingen weer wachten etc.is hier iets aan te doen?
Had één keer 17 seconden
Ik geef geen "nieuwe" zoekopdracht.
Als ik dat wel zou doen was ik nu nog niet klaar geweest met naar blad 204 te gaan.

Het kost wel tijd en het tempo ligt laag.
Als ik een bericht wil lezen doe ik dat op een volgend tabblad zodat ik die pagina met berichten niet meteen kwijt ben

- Marion.
- Zeer actief
Ja duh, ik heb het over nieuwe zoekopdrachten. Vaak weet ik wel op welke kernwoorden ik moet zoeken, en vind ik het bericht direct. Maar soms moet ik langer zoeken en dan is die minuut bloedirritant (ik heb het nu bijvoorbeeld over een antwoord dat ik kreeg toen ik mijn "ineens-koud-water-vrees" uitte toen ik eenmaal wist wie pupje Teun zou worden. Uiteindelijk heb ik het wel gevonden hoor, nou ja specifiek dat antwoord niet maar ergens gequote kon ik het toch terug vinden. Maar die zoektocht duurde best lang. Door die minuut wachten steeds.ranetje schreef: ↑11 dec 2024 15:32 Dat hangt er dus vanaf hoe je dat zoeken doet.
Als ik dat wel zou doen was ik nu nog niet klaar geweest met naar blad 204 te gaan.![]()
![]()
Als ik een bericht wil lezen doe ik dat op een volgend tabblad zodat ik die pagina met berichten niet meteen kwijt ben![]()

- ranetje
- Zeer actief
Hamilton zocht berichten uit een bepaalde periode.Marion. schreef: ↑11 dec 2024 16:20Ja duh, ik heb het over nieuwe zoekopdrachten. Vaak weet ik wel op welke kernwoorden ik moet zoeken, en vind ik het bericht direct. Maar soms moet ik langer zoeken en dan is die minuut bloedirritant (ik heb het nu bijvoorbeeld over een antwoord dat ik kreeg toen ik mijn "ineens-koud-water-vrees" uitte toen ik eenmaal wist wie pupje Teun zou worden. Uiteindelijk heb ik het wel gevonden hoor, nou ja specifiek dat antwoord niet maar ergens gequote kon ik het toch terug vinden. Maar die zoektocht duurde best lang. Door die minuut wachten steeds.ranetje schreef: ↑11 dec 2024 15:32 Dat hangt er dus vanaf hoe je dat zoeken doet.
Als ik dat wel zou doen was ik nu nog niet klaar geweest met naar blad 204 te gaan.![]()
![]()
Als ik een bericht wil lezen doe ik dat op een volgend tabblad zodat ik die pagina met berichten niet meteen kwijt ben![]()

Daar heb ik een linkje voor gegeven.
Is volgens mij iets anders dan wat jij bedoelt.
- Hamilton
- Zeer actief
Dank voor je moeite en uiteindelijk heb ik via,via,via en veel zoeken een chatbericht kunnen sturen en zij kon mij een antwoord geven.ranetje schreef: ↑10 dec 2024 18:42Hier staan jouw berichten vanaf 2009 (blad 204)Hamilton schreef: ↑09 dec 2024 21:44 Ik wil graag berichten terugzoeken van rond 2009/2010, maar telkens als ik de zoekmachine gebruik moet ik na 1 of 2 pogingen een aantal seconden wachten ( 7,8,13 en zelf 40) en dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen, met na 2 pogingen weer wachten etc.is hier iets aan te doen?
Had één keer 17 seconden

- ranetje
- Zeer actief
Fijn dat je hebt kunnen vinden wat je zocht.
Daar ging het tenslotte om
"
Daar ging het tenslotte om

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan