Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Hoi,
Het kan zijn dat deze vraag al 1000 keer is gesteld maar waarmee wassen jullie de dekens en bedjes van jullie honden?
Butcher heeft gewoon een babymatrasje met beddengoed en dat wordt nu heel snel vuil dus ik wil het wat vaker wassen maar gewoon wasmiddel lijkt mij wat heftig voor z'n huid. Hij heeft snel last van jeuk en rode pootjes enzo
Ik waste alles met gewoon wasmiddel, maar ik had geen allergische honden.
In jouw geval zou ik bijvoorbeeld neutral wasmiddel proberen en dan weinig gebruiken. En dan eventueel extra naspoelen. Of weken in soda, gewone soda, geen groene biotex, die lost niet goed op. En dan een spoelprogramma van de wasmachine. Zoiets zou ik denk ik proberen?
Maar misschien heeft iemand anders op dit forum ervaring met honden met allergie ?
Wij gebruiken de Aloe variant van Frosch. Daar reageren ik en dochter niet op en dus hopelijk ook onze dochter niet.
Waar ik wel echt een verschil in zie is dat ik het toch altijd mee in de droger probeer te laten gaan op het anti allergi programma.
Onze dame heeft een huisstofmijtallergie en ik zie daar dus wel een positief effect van als ik alles van haar op die manier behandel.