Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje
Moderator: moderatorteam
- Marion.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 2
Vraagje
Er is hier nog maar heel weinig activiteit, ik denk dat er minder leden dan modjes zijn. We hebben een aantal trouwe modjes, maar ook enkele die ik al maanden (jaren?) niet heb gezien. Waar zijn Fotogravinnetje, Welshwitch, Bero (ik vergeet er waarschijnlijk een aantal), en waarom zijn zij nog mod-oppermod?
Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Re: Vraagje
Er zijn een paar modjes die doen allemaal nog mee en achter de schermen admins, Bero die het na de verandering al niet meer en Welshwitch heeft het ook super druk met haar werk, meer hebben we nietMarion. schreef: ↑24 aug 2024 18:05 Er is hier nog maar heel weinig activiteit, ik denk dat er minder leden dan modjes zijn. We hebben een aantal trouwe modjes, maar ook enkele die ik al maanden (jaren?) niet heb gezien. Waar zijn Fotogravinnetje,Welshwitch , Bero (ik vergeet er waarschijnlijk een aantal), en waarom zijn zij nog mod-oppermod?
- Marion.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Haha, wat valt er achter de schermen te doen? Maar ok, fijn dat ze allemaal nog mee doentwinkeltje schreef: ↑24 aug 2024 20:35Er zijn een paar modjes die doen allemaal nog mee en achter de schermen admins, Bero die het na de verandering al niet meer en Welshwitch heeft het ook super druk met haar werk, meer hebben we nietMarion. schreef: ↑24 aug 2024 18:05 Er is hier nog maar heel weinig activiteit, ik denk dat er minder leden dan modjes zijn. We hebben een aantal trouwe modjes, maar ook enkele die ik al maanden (jaren?) niet heb gezien. Waar zijn Fotogravinnetje,Welshwitch , Bero (ik vergeet er waarschijnlijk een aantal), en waarom zijn zij nog mod-oppermod?

Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Achter de schermen dingen heb ik geen verstand van dat zijn allemaal knopjes waar ik niet aan mag komen