Het gaat helemaal goed komen hier, en we genieten enorm van kleine Tedje

Moderator: moderatorteam
Ze is ook echt leuk. En grappig. En schattig. En een jonge onderzoeker
Teun vind het prima. Als ze die kleine zat is vlucht ze wel naar boven of op de bank ofzo
Tedje komt van Silence Dream (https://www.silencedream.nl/puppys-75-week/ hier staat ze als eerste). Teun trouwens ook en ze hebben dezelfde moeder. En ja, ze voedt die kleine wel degelijk op. Eigenlijk hebben al mijn combinaties dat wel gedaan met de pup.Tassie schreef: ↑17 jun 2024 16:49 Wat fijn dat het goed gaat tussen de 2 honden.
Onze hond is een reu en heet Loekie.
Hij komt bij Golden Robos vandaan.
Hij is echt een lieverd en is graag buiten.
Wij hebben nu een paar keer gekampeerd met hem en hij vermaakt zich zo goed aan de lange lijn op de kampeerplek. Rollen en slapen op het gras, alles bekijken.
Hij is ook echt makkelijk, hoeft eigenlijk niet eens te wennen.
Ik heb voor hem een hondenzwembad besteld voor de warme dagen die er toch nog aan zitten te komen.
Waar heb jij jouw honden vandaan? Voedt Teun de pup ook een beetje op?
Dat lijkt mijzelf wel leuk namelijk, dat de pup ook leert van de oudere hond. Hopelijk niet al te veel "stoute" dingen, haha!
Het nestje was inderdaad erg leuk, en vooral heel grappig. Ik heb er zelf graag minstens 2 jaar tussen zitten hoor, dan voedt de oudste de kleine ook een beetje op. Door omstandigheden zit er nu 3,5 jaar tussen maar dat is ook nog prima.Tassie schreef: ↑17 jun 2024 22:30 Ik heb natuurlijk gekeken naar je link van Silence Dream....en wat een prachtige foto's met lieve teksten erbij! Geweldig! Mooie pups hoor!
Het lijkt mij ook erg leuk om er een pup bij te "nemen", maar pas over een paar jaar. Ik vind het wel mooi zo met onze 4 katten erbij.