Hier wat fotos van afgelopen keren

Het zijn fotos van verschillende wandelingen op de Utrechtse Heuvelrug of de Veluwe dus veel fotos.

Moderator: moderatorteam
Fijn dat je dat weer kanChihuahua-paws schreef: ↑20 apr 2024 16:42 Ja klopt Ranetje. Ik had nog veel meer fotos van meer wandelingen maar vond dit al heel veel.
Afgelopen week ben ik van Den Dolder gaan lopen daar was ik voor het eerst en was verbaasd over hoe mooi het daar was. Minder fijn dat alles aanlijn was en stukken honden niet welkom waren stond niet aangegeven bij Komoot. Er was dan ook geen alternatief of enkel op de weg en veel kms om, dus had het er dan op gewaagd met Saar in de tas en Dex aan de lijn. En ik was ook nog door Bornia geweest van ,
Zeist naar Maarn heel mooi ook. En ja v.a Wolfheze of Velp dat is toch wel mooiste gebied.
Ik ben 4 maanden uitgeschakeld geweest. En weer aan het opbouwen zitten nu aan 15 km en met hardlopen weer aan 10 en binnenkort ook weer trails. Dan loop ik wat meer kms. Met de ukkies is 20 echt de max. Dat is de max wat ik Dex wil laten lopen met pauzes enzo. Saartje gaat dan stukken in de tas. Maar daar doe ik dan in Chihuahua tempo lang zat over en dan met de trein terug is het een mooi dagje geweest![]()