Hallo,
Een jaar geleden begon onze labrador/teefje (onderhand 3 jaar oud) mank te lopen. Na een lange weg van een jaar is dit nog steeds het geval.
Na foto’s te maken, was er niks te zien. Hierna zijn we bij de fysio geweest en kreeg Lana pijnstillers, beide hielpen niet.
hierna weeer verschillende consulten gehad en een second opinion, uiteindelijk dachten ze beide aan lpc, dit bleek niet het geval maar een peesontsteking. Na een pretnison achtige injectie leek het wat beter te gaan, maar Lana kreeg weer een terugval en onderhand zijn we alweer vanaf juni aan het aankloten.
onderhand heeft onze hond hydrotherapie/lasertherapie 1 keer in de week en heeft ze bijna 2 weken geleden wederom een injectie gekregen, als onze hond hier goed op reageert krijgt ze er nog 1tje, als dit niet het geval is moeten we weer terug naar de tekentafel (dit is niet te doen) De eerste week liep ze slecht, de 2e week ging het super goed en nu loopt ze weer af en toe mank… onderhand weten we niet meer goed wat we er mee moeten en zijn benieuwd naar jullie ervaringen.
met vriendelijke groet
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Peesontsteking labrador
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Labrador, teefje
- Aantal honden: 1
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: Peesontsteking labrador
Ach arme hond, ik kan je niet helpen met ervaring alleen maar hopen dat het goed komt
Hopelijk kan iemand anders je helpen met ervaring
Hopelijk kan iemand anders je helpen met ervaring
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Is het zeker dat het om een peesontsteking gaat?
Hoe hebben ze de diagnose gesteld?
Als iedereen er van overtuigd is dat het om de poten gaat en er is aan de buitenkant helemaal niets te zien dan zou een scan misschien een optie zijn?
Hoe hebben ze de diagnose gesteld?
Als iedereen er van overtuigd is dat het om de poten gaat en er is aan de buitenkant helemaal niets te zien dan zou een scan misschien een optie zijn?
- MirjamV
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
- Aantal honden: 2
Mocht het zeker om een peesontsteking gaan is lasertherapie misschien een optie?