Ik vind het nu ook al leuk. Maar ik maak zelf ontzettend veel foto’s dus ik heb voor alle thema’s wel wat om in te sturen. En ik vind de instuurpagina altijd het leukst, het gaat mij helemaal nooit om het winnen, maar om foto’s kijken en laten bekijken.
Ik denk zelf dat anderen misschien niet de hele tijd hun honden fotograferen of wel maar de foto’s niet geschikt vinden voor een ‘wedstrijd’.
Wie weet kunnen we meer mensen enthousiasmeren al het meer een maandelijkse fotogalerij wordt. Zonder maandelijkse prijs, maar dat jij als fotochef én digiprofessional van de ingezonden fotoks een collage maakt. Ofzoiets. En als we toch een prijsje willen dan kan er altijd nog een jaarprijs worden gekozen.
Ik vind het zelf heel erg leuk om foto’s te kijken, niet persé hele geposeerde fotoshoots maar gewoon van de honden in hun dagelijkse leven, en daar horen vakantiefoto’s of speciale dagen foto’s bij. Maar van mij hoeft het echt niet (juist niet) een perfecte compositie te zijn. Gewoon een leuk moment.
Wat ik wel fijn vindt is als de foto’s een beetje om aan te zien zijn. Daarmee bedoel ik niet dat het plaatje mooi moet zijn, maar wel dat je goed kunt zien wat erop staat

hele donkere wazige foto’s van slechtverlichte woonkamer waar een hond heel geinig de sloffen van de baas rennend komt brengen, daar zit zelfs ik niet op te wachten