Idd dit, waar House of Animals wel mee bezig is en een zaak aanspant tegen de fokker.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenfokker Eersel
Moderator: moderatorteam
- Patricia.
- moderator
- Mijn ras(sen): Whippet x poedel
Spaanse dame
2 Bulgaarse heren - Aantal honden: 4
Re: Hondenfokker Eersel

En waarom zou ik dat moeten doen? Of überhaupt moeten weten. Omdat ik weet hoe het werkt, zegt dat dan dat ik ik weet waarom ze dingen wel of niet doen?
Het is hier goed met jullie. Ik vertrek weer, ben het zat.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Waarom zo aangebrand?

Ik schrijf nergens dat je dat MOET doen.
Ik schrijf dat het fijn zou zijn als je dat zou doen (zou willen doen dus).
Als je dat weet tenminste ............................ en die indruk kreeg ik wel na lezen van je vorige bericht.
Dat zou betekenen dat ik de inhoud van deze zaak zou moeten weten. Lijkt me niet erg logisch.ranetje schreef: ↑04 feb 2023 15:55Waarom zo aangebrand?![]()
![]()
Als je dat weet tenminste ............................ en die indruk kreeg ik wel na lezen van je vorige bericht.
- ranetje
- Zeer actief
Ik ken je niet i.r.l.MoTsiTsi schreef: ↑05 feb 2023 09:16Dat zou betekenen dat ik de inhoud van deze zaak zou moeten weten. Lijkt me niet erg logisch.ranetje schreef: ↑04 feb 2023 15:55Waarom zo aangebrand?![]()
![]()
Je schrijft dat het bij jou om de hoek is en ik kreeg de indruk dat je er meer van wist, door je reactie.
Niets meer, niets minder

Nee, dat was naar aanleiding van Thom's opmerking dat ik alle berichten van de laatste maanden maar moest lezen. Daar was mijn reactie op dat er in het Eindhovens Dagblad al zo vaak iets hierover heeft gestaan en ik echt wel heb gelezen. Maar dat is Thom, die denkt vaker te weten wat ik wel en niet heb gelezen.ranetje schreef: ↑05 feb 2023 11:28Ik ken je niet i.r.l.MoTsiTsi schreef: ↑05 feb 2023 09:16Dat zou betekenen dat ik de inhoud van deze zaak zou moeten weten. Lijkt me niet erg logisch.
Je schrijft dat het bij jou om de hoek is en ik kreeg de indruk dat je er meer van wist, door je reactie.
Niets meer, niets minder![]()
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Neeltje, wil jij even snel ophouden met in te vullen wat ik wel of niet denk, daar hou ik niet van.MoTsiTsi schreef: ↑05 feb 2023 15:52ranetje schreef: ↑05 feb 2023 11:28Ik ken je niet i.r.l.
Niets meer, niets minder![]()
Nee, dat was naar aanleiding van Thom's opmerking dat ik alle berichten van de laatste maanden maar moest lezen. Daar was mijn reactie op dat er in het Eindhovens Dagblad al zo vaak iets hierover heeft gestaan en ik echt wel heb gelezen. Maar dat is Thom, die denkt vaker te weten wat ik wel en niet heb gelezen.
Door jou opmerking naar mij toe, dat je er in het verleden hebt gewerkt en heus wel weet hoe alles in elkaar zit, wek je helemaal zelf de indruk dat je meer weet, of denkt te weten.

Jouw reactie waarop ik reageerde:thom schreef: ↑05 feb 2023 17:35Neeltje, wil jij even snel ophouden met in te vullen wat ik wel of niet denk, daar hou ik niet van.MoTsiTsi schreef: ↑05 feb 2023 15:52
Nee, dat was naar aanleiding van Thom's opmerking dat ik alle berichten van de laatste maanden maar moest lezen. Daar was mijn reactie op dat er in het Eindhovens Dagblad al zo vaak iets hierover heeft gestaan en ik echt wel heb gelezen. Maar dat is Thom, die denkt vaker te weten wat ik wel en niet heb gelezen.
Door jou opmerking naar mij toe, dat je er in het verleden hebt gewerkt en heus wel weet hoe alles in elkaar zit, wek je helemaal zelf de indruk dat je meer weet, of denkt te weten.
Iets van de pot verwijt de ketel?Dan had je de berichten van afgelopen maanden hierover moeten volgen, dat ga ik allemaal niet herhalen. Dit speelt niet sinds pas enkele weken hoor.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Het zal wel.MoTsiTsi schreef: ↑06 feb 2023 09:05Jouw reactie waarop ik reageerde:thom schreef: ↑05 feb 2023 17:35Neeltje, wil jij even snel ophouden met in te vullen wat ik wel of niet denk, daar hou ik niet van.MoTsiTsi schreef: ↑05 feb 2023 15:52
Door jou opmerking naar mij toe, dat je er in het verleden hebt gewerkt en heus wel weet hoe alles in elkaar zit, wek je helemaal zelf de indruk dat je meer weet, of denkt te weten.Iets van de pot verwijt de ketel?Dan had je de berichten van afgelopen maanden hierover moeten volgen, dat ga ik allemaal niet herhalen. Dit speelt niet sinds pas enkele weken hoor.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Gewoon elkaar verkeerd begrijpen is niet erg jullie bedoelen het vast beide goed
- ranetje
- Zeer actief
twinkeltje schreef: ↑06 feb 2023 11:25 Gewoon elkaar verkeerd begrijpen is niet erg jullie bedoelen het vast beide goed

- yvon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff
- Contacteer:
https://www.bd.nl/brabant/illegale-hond ... ogle.nl%2F
En gewoon doorgaan
Hoe grote plaat heb je voor je kop
En gewoon doorgaan
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat mij betreft halen ze echt alle honden daar weg, dit is een soort van halfbakken gedoe. En zet die gek voorlopig maar vast, hij heeft kansen genoeg gehad hoor.yvon schreef: ↑21 apr 2023 15:55 https://www.bd.nl/brabant/illegale-hond ... ogle.nl%2F
En gewoon doorgaan

- twinkeltje
- moderator
- yvon
- Zeer actief
- Contacteer:
dat zou ik ook denken. Maar dan draait deze broodfokker lekker verder op een ander adres en ander zijn naam tot daar weer in gegrepen word.twinkeltje schreef: ↑21 apr 2023 19:42 fokker tbs geven en levenslang opsluiten is denk het enige dat werkt
Deze is hardleers en zal nooit stoppen
- ranetje
- Zeer actief
Als die fokker levenslang wordt opgesloten is er geen ander adres om door te gaan 

- yvon
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar levenslang opsluiten zal nooit gebeuren
- Patricia.
- moderator
Spaanse dame
Eindelijk ,er is ook iemand gearresteerd hopelijk is het de goede persoon.
https://www.hartvannederland.nl/regio/n ... ker-eersel

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
De fokker is opgepakt omdat hij de inbeslagname belemmerde, dus die is waarschijnlijk alweer snel vrij. Ook moeten ze nu nog gaan zoeken waar hij verschillende honden en nestjes verstopt heeft. Nu maar hopen dat hij hierna een levenslang verbod opgelegd krijgt. Anders vrees ik voor herhaling.Patricia. schreef: ↑23 mei 2023 16:21 Eindelijk ,er is ook iemand gearresteerd hopelijk is het de goede persoon.

- Patricia.
- moderator
Spaanse dame
Die zitten hoogstwaarschijnlijk in België de verschillende honden en netstjes.thom schreef: ↑23 mei 2023 16:29De fokker is opgepakt omdat hij de inbeslagname belemmerde, dus die is waarschijnlijk alweer snel vrij. Ook moeten ze nu nog gaan zoeken waar hij verschillende honden en nestjes verstopt heeft. Nu maar hopen dat hij hierna een levenslang verbod opgelegd krijgt. Anders vrees ik voor herhaling.Patricia. schreef: ↑23 mei 2023 16:21 Eindelijk ,er is ook iemand gearresteerd hopelijk is het de goede persoon.
Dat uitschot werkt met elkaar samen.
En het is idd wachten dat hij op een andere locatie (waarschijnlijk België) doorgaat.
Maar deze honden zijn gered

- twinkeltje
- moderator
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Volgens mij kunnen we een polletje starten: gaat ie het ooit (af)leren of niet?
https://www.nu.nl/binnenland/6281789/ha ... e-weg.html
Denk dat dit het stadium bord voor de kop voorbij is en we over een kluisdeur kunnen spreken
Denk dat dit het stadium bord voor de kop voorbij is en we over een kluisdeur kunnen spreken

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat een volslagen gewetenloze klootzak.Branka schreef: ↑21 sep 2023 14:15 Volgens mij kunnen we een polletje starten: gaat ie het ooit (af)leren of niet?
Denk dat dit het stadium bord voor de kop voorbij is en we over een kluisdeur kunnen spreken![]()

Die arme honden.

- ranetje
- Zeer actief
Dat is een dubbele kluisdeur.
Die man is volkomen knetter, dat kan haast niet anders.

Die man is volkomen knetter, dat kan haast niet anders.
- twinkeltje
- moderator
Het lijkt wel of hij ook geniet van al de aandacht over de ruggen van die arme honden
- Patricia.
- moderator
Spaanse dame
Eerselse hondenfokker met totaalverbod in Nederland nu mogelijk actief in België https://www.nu.nl/buitenland/6322131/ee ... elgie.html

- Sassy
- moderator
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 4
Gatverdamme...tja, zolang er mensen zijn die op zondagmorgen beslissen dat ze die middag een hondje in huis willen hebben zul je dit soort mensen blijven houden.
Iemand die ik ken doet dat ook, hij weet het ook, heb hem heus uitgelegd hoe dit werkt, maar zijn vrouw beslist dan en de andere dag hebben ze een hondje (met alle problemen van dien).
Praten tegen de muur lijkt het wel
Komt ie dan de volgende morgen en begint met; ja ik weet dat je nu boos wordt en dan de hele verhalen....vertel me dan niks droeftoeter.
Die verhalen over gedragsproblemen, jeuk e.d. ik heb dus laatst vlakaf gezegd misschien beter voor die hond als jullie hem laten inslapen. Geduld was op
Echt, tig keer uitleg gegeven, ze kopen dan alweer een broodfok pup en mij dan maar in mijn oren zeveren over wat ie allemaal mankeert. Had dan netjes bij een goeie fokker gewacht op een pupje
Wat kun je dan nog doen als mensen zo hardleers zijn?
Niet een keer, maar al de vierde keer of zo dat ze op die manier een pup kopen
Iemand die ik ken doet dat ook, hij weet het ook, heb hem heus uitgelegd hoe dit werkt, maar zijn vrouw beslist dan en de andere dag hebben ze een hondje (met alle problemen van dien).
Praten tegen de muur lijkt het wel

Komt ie dan de volgende morgen en begint met; ja ik weet dat je nu boos wordt en dan de hele verhalen....vertel me dan niks droeftoeter.
Die verhalen over gedragsproblemen, jeuk e.d. ik heb dus laatst vlakaf gezegd misschien beter voor die hond als jullie hem laten inslapen. Geduld was op

Echt, tig keer uitleg gegeven, ze kopen dan alweer een broodfok pup en mij dan maar in mijn oren zeveren over wat ie allemaal mankeert. Had dan netjes bij een goeie fokker gewacht op een pupje

Niet een keer, maar al de vierde keer of zo dat ze op die manier een pup kopen

- ranetje
- Zeer actief
Dank voor de waarschuwing Patricia 

Je kunt niet veel doen, alleen wijzen op de kosten die ze maken en die zij in dit geval dus echt op moeten tellen bij de aanschafprijs, of in dit geval aanschafprijzen

Hardleers tot op het botSassy schreef: ↑26 jul 2024 09:48 Gatverdamme...tja, zolang er mensen zijn die op zondagmorgen beslissen dat ze die middag een hondje in huis willen hebben zul je dit soort mensen blijven houden.
Praten tegen de muur lijkt het wel![]()
Die verhalen over gedragsproblemen, jeuk e.d. ik heb dus laatst vlakaf gezegd misschien beter voor die hond als jullie hem laten inslapen. Geduld was op![]()
Echt, tig keer uitleg gegeven, ze kopen dan alweer een broodfok pup en mij dan maar in mijn oren zeveren over wat ie allemaal mankeert. Had dan netjes bij een goeie fokker gewacht op een pupje![]()
Niet een keer, maar al de vierde keer of zo dat ze op die manier een pup kopen![]()

Je kunt niet veel doen, alleen wijzen op de kosten die ze maken en die zij in dit geval dus echt op moeten tellen bij de aanschafprijs, of in dit geval aanschafprijzen

- twinkeltje
- moderator
- thom
- Zeer actief
- Contacteer: