Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
ranetje schreef: ↑10 jan 2023 21:12
Mooi
Rijdt daar nooit wat (of zo goed als) ?
Laten we zeggen 20 auto’s per dag, waarvan het gros werkverkeer is.
Er rijdt in dit hele departement weinig. Ik heb hier nog nooit in de file gestaan
Lekker
Ik zag vanmorgen een heeeeeeeele lange file, gelukkig de andere kant op
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Nee niet elk jaar. Gelukkig niet
Ik zie het aan mijn facebook herinneringen Dit is de derde keer sinds 2017. Maar als het komt dan is het wel altijd rond half januari.
En het ligt er meestal ook maar een dag of twee. En dat is precies goed, leuk om te spelen en daarna kunnen we er weer op uit.
Er is best wat gevallen bij jou
Mooi gezicht vind ik dat met die besneeuwde takken.
Een tijd geleden waren we bij de steengroeve. Daarnaast ligt een verlaten motorcrosscircuit. In al die jaren dat we hier wonen zijn we daar nog nooit echt op of doorheen gelopen. Dat hebben we vanochtend goedgemaakt
En zelfs in dit kale jaargetij is het er prachtig. Dat betekent dat het er straks in het voorjaar en later in de herfst helemaal onwaarschijnlijk mooi zal zijn met bloemen en paddo’s.
Dat ziet er spannend uit!
Ben heel benieuwd hoe het er in de groei en bloei tijd uit ziet
We spelen deze keer een beetje vals, want het fotoverslag van de volgende trip is niet hier om de hoek gemaakt. We gingen twee dagen met de baas mee. Hij werken en wij op zoek naar de lokale curiositeieten in de open lucht. Een dik uurtje bij ons vandaan, maar daar is dus net zo veel te beleven als hier.
Dag 1 De barrage en de tunnel bij St Albin
De source de la Romaine en het schattige dorp Fondremand
lunch bij het lavoir en la Font de Courboux
Dagfinale: 1,5 kilometer stijgend op weg naar de kapel van de heilige Anna - en weer terug
Een bezoek aan bedevaarstsoord la Grotte de la Solborde - oftewel klein-lourdes
Wandeling in het bos rondom La Madone
Dagfinale - water drinken uit een natura 2000 bosvennetje
Het waren 2 ontzettend leuke dagen.
Laatst gewijzigd door Hazenrein op 14 apr 2023 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een schitterende omgeving.
Heerlijk om daar rond te kunnen struinen
Ben helemaal niet jaloers hoor
De eerste puntjes van de bosnarcisjes zagen we weken geleden al boven de grond uitkomen. Vandaag zagen we de eerste bloeiers. Over een week of twee is de hele bosgrond geel.
De andere schoonheden zijn scilla, een euphorbia en stinkend nieskruid.
twinkeltje schreef: ↑13 apr 2023 15:38
Wat een mooie bloemen ik dacht eerst aan een soort lidcactus toen ik ze op afstand zag die gele bloemen
Mooie foto's weer
Dat zijn sleutelbloemen en er zijn er dit jaar heeeeeel veeel.