Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gunnar de pitbull, pics made by WRC 28-1--2012

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

irwi
Zeer actief

Re: Gunnar de pitbull, pics made by WRC 28-1--2012

Ongelezen bericht door irwi »

Ilupa schreef:
Seven6 schreef: Afbeelding
Het hoofd van de hond van TS op het lijf van jouw hond zou ideaal zijn. :engel:
De hond op bovenstaande foto vind ik een beetje lijken op een breedbekkikker, maar zijn bouw is dan weer heel erg mooi!

Ik kan niet oordelen van een foto maar denk dat dat helemaal niet waar is dat lichaam is zo totaal anders dan het lichaam van Gunnar en zoveel minder op functionaliteit gericht.
Zal straks wel even wat fotos van Noa hier neerzetten en ook nog van me dochter haar SBT.
Afbeelding
Mirella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mirella »

Ilupa schreef:
De hond op bovenstaande foto vind ik een beetje lijken op een breedbekkikker, maar zijn bouw is dan weer heel erg mooi!
Wat weet jij de dingen toch altijd netjes te brengen :roll: :roll:

ik vind het overigens een prachtige hond met een heel mooi hoofd
Ilupa

Ongelezen bericht door Ilupa »

Mirella schreef: ik vind het overigens een prachtige hond met een heel mooi hoofd
Ik ook hoor. :wink: Breedbek is daarom niet negatief. Bij deze hond is het zelfs ontzettend schattig en charismatisch, als ze staat te hijgen lijkt ze lekker te staan lachen :I:
Dees of Geen
Vaste gebruiker
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Dees of Geen »

Hoe spreken jullie de naam Gunnar uit? En hoe komen jullie aan die naam?
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Vitalia schreef:
Mijne dierenarts antwoordde op mijn vraag over een voelposter die in haar wachtkamer hing. Jij vindt misschien dat ze geen gelijk heeft, ik wil echter liever haar raad opvolgen, ze heeft haar studies gedaan en ik neem aan dat ze weet wat ze zegt.
tja er zijn nog zat dierenartsen die kvv levensgevaarlijk vinden en jaarlijks de volle mep willen enten... tot zover de studies...
Dat van die ladder is mijn manier om te zeggen dat ik hem te mager vind, als je liever hebt dat ik zeg dat hij op een spijker lijkt, ook goed hoor. :lol1:
Ik vind wel dat je wat ribben moet kunnen zien, zeker bij dit type hond, maar dit vind ik weer net te... zeker met het oog op de winter voor de deur.
Wat betreft de ruimte van die kennel, dan moet je de maten maar eens opzoeken die de dierenbescherming opgeeft dat een hond minimum moet hebben, en dit is zónder slaaphok. Een foto kan bedriegen, maar ik schat dat dat hok +/- anderhalve meter breed is en twee meter lang, dat is te weinig.
te weinig voor wie? Niet voor de wet want die geld voor honden die 24/7 in de kennel zitten er niet uitkomen en dus ook niet uitgelaten worden.
Het was misschien een idee om je andere hond sociaal te maken,
:Q: jaja... lekker makkelijk lullen... had dan eventjes Xantos met mijn reuen een weekje in huis genomen als dat zo makkelijk geweest was, had ik hem ook niet weg hoeven doen omdat hij mijn andere honden naar de hondenhemel wilde helpen. Ow en hij is precies hetzelfde opgevoed als mijn andere 6 honden die ik heb (gehad).
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Mirella schreef:
Ilupa schreef:
Wat weet jij de dingen toch altijd netjes te brengen :roll: :roll:

ik vind het overigens een prachtige hond met een heel mooi hoofd
Of je doet eens of je niet zulke lange tenen hebt :roll:
Of je ademt eens een keer in en uit :roll:
Of je bent eens niet zo in je wiek geschoten :roll:

Tjonge... ik vind het ook een breedbekkkikker...
Net als de kop van Muis als ze het bos uitkomt - Muis is een kruising Beagle-Hussel ook een breedbek gehalte krijgt..

Ik vind de fotos van Gunnar trouwens in 1 woord prachtig :I: wat een mooooooooi beest!
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Ik vind het ook een erg mooie hond maar ik ga mee met dit:
Tara schreef:Ik hou van droog gespierd, maar dit vind zelfs ik té.
Deze hond heeft maar bar weinig bij te zetten als hij ziek zou worden, en ik zou er zelf liever iets meer spek op zien.
Verder vind ik zijn vacht in een slechte conditie, erg veel schilfertjes, en dun.
Een hond met een dergelijke vacht zou ik zelf denk ik niet in een kennel willen houden. :wink:
Over de maat van de kennel ga ik het niet hebben, ik ben zelf eigenlijk ook bedoeld voor een groot Engels Landhuis met vele hectaren eigen bos.
Maar bij gebrek aan beter handhaaf ik mezelf ook naar tevredenheid in een gewoon rijtjeshuis. :8):
Vitalia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino
Lagotto Romagnolo
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Vitalia »

:Q: jaja... lekker makkelijk lullen... had dan eventjes Xantos met mijn reuen een weekje in huis genomen als dat zo makkelijk geweest was, had ik hem ook niet weg hoeven doen omdat hij mijn andere honden naar de hondenhemel wilde helpen. Ow en hij is precies hetzelfde opgevoed als mijn andere 6 honden die ik heb (gehad).
Sorry, maar ik weet niet wie Xantos en je reuen zijn en wat de omstandigheden waren.
Ik nam aan dat Gunnar als pup is gekomen en dan zou ik wel eens willen zien of mijn andere honden die pup niet zouden accepteren als ik dat wil. En als die pup ouder wordt en die wil één van de anderen aanvallen dan grijp ik ook in.
Onze Niké heeft één keer Ylena aangevallen en dat was volledig onze fout, omdat wij niet in de gaten hadden wat er aan het gebeuren was op dat moment. Vanaf het moment dat we wisten hoe Niké was, hebben we ervoor gezorgd dat dit niet meer kon gebeuren. Ze leefden met z'n vieren gewoon in huis en de enige concessie die we doen is Niké apart houden als we niet thuis zijn. Als we thuis zijn, kunnen we ze in de gaten houden en luistert ze naar ons als we haar zeggen dat gedrag te laten. We hebben haar leren kennen en weten wanneer ze een "moeilijke" dag heeft, wat trouwens steeds minder voorvalt :cheer:
Afbeelding
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Vitalia schreef:
Sorry, maar ik weet niet wie Xantos en je reuen zijn en wat de omstandigheden waren.
Ik nam aan dat Gunnar als pup is gekomen en dan zou ik wel eens willen zien of mijn andere honden die pup niet zouden accepteren als ik dat wil. En als die pup ouder wordt en die wil één van de anderen aanvallen dan grijp ik ook in.
Onze Niké heeft één keer Ylena aangevallen en dat was volledig onze fout, omdat wij niet in de gaten hadden wat er aan het gebeuren was op dat moment. Vanaf het moment dat we wisten hoe Niké was, hebben we ervoor gezorgd dat dit niet meer kon gebeuren. Ze leefden met z'n vieren gewoon in huis en de enige concessie die we doen is Niké apart houden als we niet thuis zijn. Als we thuis zijn, kunnen we ze in de gaten houden en luistert ze naar ons als we haar zeggen dat gedrag te laten. We hebben haar leren kennen en weten wanneer ze een "moeilijke" dag heeft, wat trouwens steeds minder voorvalt :cheer:
Dacht je dat ik dat niet gedaan heb? Ook Xantos is als pup bij mij en mijn nu ex gekomen maar vanaf dag 1 wilde hij helemaal niks van andere honden af weten, geen eigen en geen vreemde. Als ik maar een seconde het idee had gehad dat ik er nog wat in had kunnen veranderen was hij nooit weggegaan hoor, maar als je voor de 3e keer een compleet bloedbad hebt, met honden met meer dan 30 hechtingen per hond, en daarnaast doodsbange en gestresste honden, dan moet je voor het welzijn van de honden kiezen en niet voor jezelf, hoe klote ik het ook vond en nog steeds vind. Ik zie nog dagelijks het verschil sinds hij weg is, wat een rust hebben ze nu gekregen, en ook Xantos niet te vergeten. Hij heeft geen last meer van andere honden, is enig hond nu en heeft zn baas voor zich alleen.
Ik heb het bijna 7 jaar geprobeerd en ik heb daarin gefaald dat wil ik best toegeven, maar dat corrigeer je maar niet even weg hoor... dat is het enige wat ik wilde zeggen. Dat werkt niet bij alle honden zo makkelijk. Mijn honden zaten zelfs apart en hij probeerde gewoon over de kennel heen te klimmen om de andere reu te grijpen. Hier kon het ook niet gebeuren dacht ik, alles zat 24/7 apart, tot een slotje het van de autokennel het begaf...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Vitalia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino
Lagotto Romagnolo
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Vitalia »

Wat spijt me dat voor je. Ik hoop dat je er vrede mee hebt. :D
Afbeelding
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Vitalia schreef:Wat spijt me dat voor je. Ik hoop dat je er vrede mee hebt. :D
Ja hoor nu wel... zeker omdat hij het daar uitstekend heeft. Maar daarvoor neem je geen hond, tenminste ik niet, om hem weer weg te moeten doen.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
malinois schreef:
Vitalia schreef:Wat spijt me dat voor je. Ik hoop dat je er vrede mee hebt. :D
Ja hoor nu wel... zeker omdat hij het daar uitstekend heeft. Maar daarvoor neem je geen hond, tenminste ik niet, om hem weer weg te moeten doen.
Als je álles van tevoren weet, dat zou wel makkelijk zijn ;-)
Da's helemaal waar... :wink:
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

IK begrijp dat Gunnar nog een jonge hond is, dan vraag ik me af op welke leeftijd de kracht training is begonnen? Want deze spieren kweek je niet in een paar maanden tijd.
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

->Chanty<- schreef:IK begrijp dat Gunnar nog een jonge hond is, dan vraag ik me af op welke leeftijd de kracht training is begonnen? Want deze spieren kweek je niet in een paar maanden tijd.

wat denk je van een stuk genetische aanleg??? :mrgreen:

dan gaat dat heel hard die opbouw & vanaf een maand of 6 kan je prima rustig aan beginnen...
irwi
Zeer actief

Ongelezen bericht door irwi »

Afbeelding

Nou Gunnar is er nog steeds. Ondertussen een heerlijke bankhanghond geworden. Geniet nog steeds van het stelen van alles en nog wat. Is geen buitenhond meer. Dat is Puck nu.
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Dat is lang geleden. Hoe is het met hem? En wie is Puck?
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Wat een jonge kop nog mooi
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”