Snap jij het, snap ik het.alm@ schreef: ↑14 okt 2022 23:27Dan hanteren ze geen landelijke prijzen.
https://www.anicura.nl/klinieken/noord- ... rzekering/

Moderator: moderatorteam
Snap jij het, snap ik het.alm@ schreef: ↑14 okt 2022 23:27Dan hanteren ze geen landelijke prijzen.
https://www.anicura.nl/klinieken/noord- ... rzekering/
Ik kan de tarieven van onze kliniek nergens vinden.twinkeltje schreef: ↑15 okt 2022 11:18 Klopt is niet overal het zelfde onze praktijk is ook bij anicura tegenwoordig maar het pand is misschien goedkoper
Misschien duf van de antibiotica?thom schreef: ↑15 okt 2022 10:18 Update over Aar.
Wij hebben zelf het idee dat de bult sinds gisterenavond iets aan het slinken is, maar dat is natuurlijk ook onze wens.
Gisteren overdag ging het echt niet best met hem, hij heeft alleen maar liggen slapen, de enige beweging die hij had was zichzelf verplaatsen naar een andere plek om daar verder te gaan slapen, hij was ook erg suf en duf, leek ineens veel ouder dan de dag ervoor.
Maar vanaf gisterenavond is hij weer een stuk vrolijker en begint weer meer onze ouwe vertrouwde Aar te worden. Hopen dat het doorzet.
Heel voorzichtig doe ik alvast ...............thom schreef: ↑16 okt 2022 14:59 Nog even een update over Aar.
Het begint er nu toch wel serieus op te lijken dat de bult/verdikking begint af te nemen, dat dachten we gisteren ook, maar toen kon het ook nog de wens is de vader van de gedachte zijn.
Dus alle duimen en goede wensen lijken echt te gaan helpen.
Hij is trouwens ook weer helemaal de oude en gezellige Aar, een en al vrolijkheid en ook weer zijn eigen maffe clowneske gedrag.
Als de medicatie niks doet dan zal er hoogstwaarschijnlijk wel een echo volgen.
Hier ook de duimen gedrukt
Dat is dus precies wat wij van plan zijn, maar nu eerst even afwachten en wij hopen toch echt dat deze medicatie gaat helpen. Aar is intussen ook dik 9 jaar en zelf zie ik een narcose best wel met angst tegemoet.
Dat blijft nog even afwachten.twinkeltje schreef: ↑27 okt 2022 13:45 Nou dat is al goed ik hoop dat ze niks vinden, dan is het vast ook niks