Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

honden zijn niet slim ?????

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Gizmo1976
nieuw lid
Mijn ras(sen): kruising
Aantal honden: 1

honden zijn niet slim ?????

Ongelezen bericht door Gizmo1976 »

Ooit beweerde iemand mij dat honden absoluut geen slimme dieren waren, ik heb dit maar met een kuup zout genomen want ook mijn kleine Gizmo bewijste het vanmiddag hoe slim hij is. ( de kleine gniepertje). Zoals iedere hond en vooral jonge puberhonden willen wel eens stoute dingen doen vooral als het na hun beleving geen aandacht genoeg krijgen.

Vanmiddag: ik was ff voor mijzelf bezig en ik had Gizmo al een paar keer mijn slippers uit zijn mondje geredt. Nu had meneer bedacht om 1 van de slippers mee naar de gang te nemen, op een gegeven moment hoorde ik een raar geluid net of iemand het kinderhekje ( ik heb voor Gizmo een kinderhekje in de hal gemaakt zodat als het loei heet is ik de voordeur open kan zetten zonder meneetje hem peerdt). dicht deed.

En Gizmo komt doodleuk de kamer in, gaat rustig op zijn plekje liggen en op zijn bot knagen. Ik moest vanavond nog ff werken, dus voor die tijd laat ik hem ff uit. Kom ik in de hal zie ik dat het hekje dicht is ( niet in het slotje hoor) en dat 1 van de slippers bij de voordeur ligt :o .

Ik kijk Gizmo aan zonder iets te zeggen, hij druipt af en gaat heel erg braaf in zijn bench zitten, met een snoetje van: goh ik weet niet hoe die slipper daar nou komt :engel: :engel: . hoe zo honden zijn niet slim???? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: ik hou wel van zijn humor.
Een dag niet geblaft ,
is een dag niet geleefd!!.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Re: honden zijn niet slim ?????

Ongelezen bericht door twinkeltje »

O honden zijn slim :I:

Katten ook trouwens, ik heb er 2 en omdat ze aan verbouwen zijn heb ik ze voor hun eigen veiligheid overdag in een eigenkamer nu 2 dagen.
Echt een krappaal eten drinken kattenbak en speeltjes alles is er.
Maar nu dag drie laat de kater zich niet meer pakken pffffffffff :devil:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”