Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
He hallo.
cody heeft een bultje acheter op zijn bil, ik dacht eerst een ambei maar het schijnt dat honden deze niet hebben. ben ermee naar de da geweest maar deze weet ook niet wat het is. hij adviseert weghalen. iemand dit al eens gezien
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
nee is geen anaalklier.
en nee een biopt is er nog niet genomen.jammer dat wij er niet aan gedacht hebben om het met de operatie van de andere poot laatst te laten verwijderen.
dus zit er niks anders op dat hij weer een roes krijgt en laten weghalen. wel vreemd dat de da niet kan zeggen wat het is.
hij heeft er geen last van want hij zit er nooit aan.maar je weet het nooit dus daarom maar een afspraak gemaakt om het weg te laten halen. jammer dat hij weer een roes krijgt en 10 dagen met een kap moet lopen.
Ja een wrat lijkt mij niet, het probleem is dat hij dit jaar al 3 keer een narcose heeft gehad vandaar dat ik er zo huiverig van ben om hem weer een te geven. nou ja roes dan maar dat is bijna hetzelfde.