Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Keetje, Bartje en Lexi...

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Tony
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastín Español, Roemeense erfhond en Griekse heks, rest wijzigt nogal eens ivm opvang.
Aantal honden: 3

Keetje, Bartje en Lexi...

Ongelezen bericht door Tony »

Dan ook maar wat foto's van mijn hondjes (ook wat oudere). Her en der staan er ook wat opvangers danwel logeetjes tussen.
Lexi is overigens bij mij terechtgekomen doordat baas van 74 zijn heup brak en na operatie moest revalideren. Nadat de hond een aantal weken alleen in huis had gezeten is ze met hulp van de buren door onze stichting opgehaald (oorspronkelijk ook als pup door stichting herplaatst).
Ze zat eerst bij andere opvang van onze stichting maar daar zou Lex de boel terroriseren richting andere honden en ook scherp zijn. Vervolgens mij gevraagd omdat ik ruime ervaring met dit soort honden heb. Nou, Zelden zo'n lieve dame meegemaakt. Super sociaal en loopt vanaf dag 1 overal los. Kortom, als ze niet terug kan dan blijft ze definitief bij mij... (Het 'grote probleem' is dat ivm de wet op de privacy onze stichting geen informatie krijgt over verblijfadres en toestand van de baas, helaas. Ook de buren van de man krijgen geen info.
Voorwaarde die ik stelde om haar op te vangen was wel dat ze niet in het adoptie proces terecht zou komen maar bij mij zou kunnen blijven totdat baas voldoende hersteld zou zijn (ik weet hoe ik zelf zou reageren als ik uit zieken of verpleeghuis zou komen en mijn hond(en) zouden weg zijn... Afijn, afwachten dus maar ook al duurt dat maanden dat is voor mij geen probleem.

Ps. Foto's staan niet in chronologische volgorde, dat was mij echt te veel werk. Daarnaast is het maar een (heel) klein deel van de honden die ik gehad of herplaatst heb, het meeste aan foto's heb ik helaas niet digitaal.

AfbeeldingIkke zegt de gek met Bartje...

AfbeeldingIkke met Sjuul, Podenco reu...

AfbeeldingDonut bij Lotte op schoot. Donut zat eerst bij iemand anders van stichting maar daar zat ze al 2 weken in tuin en durfde niet te komen. Omdat het geen doen was moest ze weg. Bij mij meteen losgelaten en volledig genegeerd alsof ze niet bestond, wilde ze eten dan moest ze maar komen.
Dezelfde avond zat ze bij mij op de bank en 2 weken later was ze geadopteerd door Nicolle, een vrouw die dagelijks met onze groep meewandelt ! Nog geen 2 weken (!) daarna liep ze los in het park.
Echt een voorbeeld van een totaal verkeerd begrepen hond...

AfbeeldingBartje (officieel Barto) de eerste dag hier in huis, even kijken of hij met kinderen kon en wie is daar beter in dan mijn kleindochter Daantje (hier tussen de honden opgegroeid).

AfbeeldingTina, Carea Leonés die ik in opvang had...

AfbeeldingWoody, opvanger uit Spanje...

AfbeeldingDaantje met mijn vorige Mastín Español Wizzard die helaas maar 17 maanden werd ivm auto immuunziekte. Wat was Daan hier nog klein...

AfbeeldingNala, opvanger uit Griekenland...

AfbeeldingIdem...

AfbeeldingBadJack (roepnaam Badje of Badjas). Met 5 jaar bij mij gekomen omdat bazin hem niet meer kon handelen. Met hem heb ik tot zijn 12de gewerkt. (Met 15 overleden)

Afbeelding...

AfbeeldingBente, een Cane Corso fokteef van toen 5 jaar die ik van fokker had overgenomen. Zat daar alleen in paardenstal en verder nooit niks geleerd. Is bij mij gekomen en heeft na de eerste week nooit meer een riem omgehad, wat een geweldige teef was dat, super met andere honden en vooral kinderen ! (14 geworden)

AfbeeldingNogmaals Badje...

AfbeeldingBadje met Joni mijn oudste kleindochter die gisteren alweer 18 jaar is geworden... Badje was geweldig met lopende kinderen, kruipende heb ik hem nooit mee vertrouwd (wel als ze al konden lopen maar gingen kruipen, dan was er niks aan de hand, maar kinderen die nog niet konden lopen heb ik hem nooit bij gelaten.)
Ook altijd sociaal geweest met alle honden totdat hij 2x in een jaar door een Pit en een Staff was gegrepen, daarna kon hij geen kleinere honden meer luchten...Helaas.

AfbeeldingJoni met 'Downy' een Cane Corso teef die hij mij kwam omdat ze weg moest bij baas. Downy had echt een Downy uiterlijk, veel te kort gefokte neus etc. Haar heb ik herplaatst omdat zij mijn groep Mechels compleet gek maakte (en die had ik nodig voor werk).

AfbeeldingDeni, mijn allereerste Cane Corso als pup gehaald. Echt een geweldige hond en liep ook altijd en overal los. Was 24/7 bij mij maar helaas met anderhalf jaar kreeg ik ' avonds een telefoontje van vriendin dat ze 'raar deed'. Dit bleek een epileptische (kluster) aanval te zijn. Helaas zo lang in blijven hangen dat 's ochtends de enige optie inslapen was... Nou, dat heb ik geweten...

AfbeeldingIdem Deni...

AfbeeldingNadat Celine mijn stiefdochter 2x pech had gehad met haar CC (beide overleden), kreeg ze van een mij bevriende fokker (2 meiden) een CC pup die ze mocht gaan uitzoeken. Dat werd Carino, een reutje.
Een week voordat we hem gingen ophalen kreeg ik telefoon, helaas had de teef de pup dusdanig gecorrigeerd dat Carino daarbij een oogje verloor. Celine mocht daarop een andere pup uitzoeken... maar mooi dat Carino mee naar huis ging.
Geweldige (intacte reu) geworden die met alles en iedereen kon. Van ouderdom met 17 jaar overleden !

AfbeeldingMet Jari tijdens keuring. Jari had ik voor Badje en was wel de meest asociale, mens-agressieve hond die ik gehad heb. Super voor mij (nog nooit een grom naar mij) en voor partner, maar voor vreemden... Overigens nooit incidenten mee gehad ondanks zijn karakter. Beste diensthond ooit... met 13 nog een keuring gedraaid en met 15 ingeslapen.

AfbeeldingBente...

AfbeeldingBente, Badje en Joni...

AfbeeldingBente...

AfbeeldingJari II, zoon van... Gelukkig minder scherp dan paps maar ook niet geschikt om te werken (althans mijn werk), speurhond geworden bij collega.

AfbeeldingWizzard...

AfbeeldingBadje...

AfbeeldingKeetje, Lurcher uit Griekenland. Bij mij in opvang gekomen maar zelf gehouden...

AfbeeldingBartje. Deze foto kreeg ik met de vraag of ik hem wilde opvangen. "Euh, nee ! Wel meteen adopteren..." En zo is het gegaan, ik was meteen weg van hem.
Echt een geweldige hond met klein hartje in enorm lijf...

AfbeeldingBartje met Daantje...

AfbeeldingBartje met Keetje...

AfbeeldingIdem...

AfbeeldingBartje smoezelen met Daantje, 2 handen op 1 buik. Met Keetje overigens ook...

AfbeeldingBartje en Sjuul (logee)

AfbeeldingDe bende aan het wachten voor wandeling...

AfbeeldingBartje met Woody...

AfbeeldingBartje en ?
Was een bange Mastín dame waar ik paar keer samen mee ben gaan wandelen zodat ze wat vrijer werd. Ging prima maar bazin is bang dat haar hond wat doet (doen echt niks, gewoon beetje onzeker) en dus komt ze de straat niet meer uit... helaas.

AfbeeldingBartje...

AfbeeldingBart en Woody...

AfbeeldingKeetje met Daantje, 2 vrijkousen...

AfbeeldingTijdens overstromingen vorig jaar...

AfbeeldingWoody knus bij Daantje...

AfbeeldingBartje en Borre, de hond van de moeder van een van de wandeldames. Loopt geregeld mee met groep maar is dan wel het 'pispaaltje'...

AfbeeldingKeetje met Joep. Iets van Brak kruising uit Griekenland. Echt een geweldig hondje met grote plank voor hoofd. Luisteren als tierenlier én niet jagen ondanks afkomst.
Op een super plek herplaatst boven in noorden...

AfbeeldingKeetje, Joep, Tina en Bartje... Stelletje nieuwsgierigen.

AfbeeldingShandy, een 'Kaninchen'. Niet mijn allereerste hond, maar wel de eerste toen ik op mijn 17de op mijzelf ging wonen. Wat een heerlijk beestje. Hartsvriendin van Mira een MH teef. 13 geworden.

AfbeeldingShandy samen met Mira. Mira was een geval apart. Omdat we op zoek waren voor maatje voor Shandy gingen we in het toenmalige dierenasiel in Maastricht kijken. Voor mij zat er maar 1 hond en dat was Mira. Ik kon ook al snel van alles met haar doen door de tralies heen (zit, af, poot, luid..) Alleen, bij navraag bleek dat zij als 'niet plaatsbaar vanwege karakter' geboekt stond. Na lang praten met beheerder (geweldige man met kennis) mocht ik toch samen stukje lopen buiten (dus met Shandy erbij). Ik had Mira vast en mijn vrouw Shandy. Het eerste wat Mira deed was bovenop Shandy duiken (beide honden aangelijnd) maar zag wel dat er geen sprake was van enige agressie. Mijn vrouw was totaal niet overtuigd en zelfs doodsbang voor haar. Toch besloten om haar mee te nemen en beste beslissing ooit. Shandy en Mira zijn tot aan de dood van Mira een Siamese tweeling geweest. Maar... Mira was wat aan de flinke kant toen ze kwam. Volgens asiel moest ze afvallen (zou geröntgend zijn). Heb haar ook 1x meegenomen naar club waar ze het hele programma bleek te kennen (volgens mij is Mira ooit ergens weggelopen) en ook daar vond men dat ze wat flink was... (Overigens verder nooit met Mira gesport omdat ze echt als huishond bedoeld was.) Afijn, 4 weken later werd ik midden in de nacht wakker gemaakt door Shandy... en kon ik in allerijl een werpbak in mekaar flansen. Resultaat 8 pups... Helaas had Mira de bak niet meer gered dus het was een zooi op de vloerbedekking.
De schrik kwam een dag later... Opeens hoorde ik Mira vreemd piepen en wat denk je... Shandy was midden in die bak gesprongen en was de pups aan het verzorgen. En dat zijn ze sindsdien samen blijven doen zonder enig conflict.
Wel had ik na 2 weken de dierenbescherming aan de deur (had netjes melding van nest bij asiel gemaakt), Mira was en bleef van mij maar nest moest terug... Ja doei... Ik heb toen aangegeven dat ik dan eerst de schade vergoed wilde hebben anders kwamen ze niet binnen. Vertrokken en nooit meer iets van gehoord. Hele nest vervolgens zelf herplaatst (met 8 weken wat in die tijd erg laat was, normaal ging alles met 6 weken naar nieuwe baas maar mijn vrouw wilde ze wat langer zien opgroeien... Tja. (Dus helaas niet vanwege de reden dat dat beter voor pups zou zijn...)

AfbeeldingMira paar uur na bevalling in snel in mekaar getimmerde bak (maar hebben ze niet lang ingezeten).

AfbeeldingGispen en Donut aan het logeren. Soms is het wel vol ja...

AfbeeldingHilarische foto... Keet houd niet zo heel erg van regen...

AfbeeldingSjuul en Keetje, ook 2 dikke vrienden...

AfbeeldingMet 'Ouwe Jari' in de winter...

AfbeeldingWizzard eerste keer in buurt van schapen (liep later tussen de kudde).

AfbeeldingTja, weer die regen... Ook Fraggle is daar net als Keetje niet dol op

AfbeeldingKeetje en Gispen (bejaarde Golden dame).

AfbeeldingBartje op de berg...

AfbeeldingSjuul, Lexi en Bartje...

AfbeeldingBartje en Woody, 2 dikke maatjes... (Overigens heb ik Woody naar geweldige baasjes herplaatst. Hij is 24/7 bij baas in buurt en de ene helft wonen ze in NL en de andere helft in de bossen in Zweden...)

AfbeeldingNogmaals Daantje met Keetje...

AfbeeldingDaantje was vanaf dag 1 weg van Woody en dat haar liefde voor honden, net zoals opa, enorm groot is kun je hier ook wel duidelijk zien waarop ze naar hem kijkt. Hier was hij overigens net bij mij.

Excuses dat het er wat veel zijn geworden... :roll:
"It takes nothing away from a human to be kind to an animal"
Sam!
Zeer actief

Re: Keetje, Bartje en Lexi...

Ongelezen bericht door Sam! »

Wat een verschillende honden: van teckel tot herders, van molossers tot podenco, mixjes en zelfs een brak, (geen terriër?) en wat een mooie verhalen/herinneringen. Je liefde voor de honden (en kleindochters) spat er vanaf.
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn met zo'n diverse ervaring betreft type honden.
Wat leuk dat jouw kleindochter jouw liefde voor honden deelt, erg leuke foto's!

Hier loopt ook een imposante Spaanse Mastin genaamd Napoleon. Hij leeft samen met een mastin teef. Napoleon is wonderbaarlijk tolerant richting Oscar als die weer eens achter Napoleon's teefje aanzit. Ik geloof niet dat hij Oscar ook maar enigzins serieus neemt, maar zodra Napoleon spitse oren (lees herder) ziet dan moet de eigenaar hem als de wiedeweer vastpakken. Hij heeft een bloedhekel aan herders. Ik kende Napoleon eigelijk alleen van het gedrag richting Oscar en mijn indruk was 'wat een fijne stabiele tolerante hond' tot ik hem zag veranderen bij een herder ... dan is het opeens wel heel veel hond om in bedwang te houden. Niet echt ontspannen wandelen voor de eigenaar én herderbezitters die Nappi tegenkomen.
Laatst gewijzigd door Sam! op 29 jun 2022 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Dat zijn inderdaad grote verschillen van rassen, wat leuk ze eens te zien
Afbeelding
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Prachtig overzicht van je honden.
Was die griek een Takis hond ?

Vooral op Sjuul zou ik tot over mijn oren verliefd kunnen worden. :I:
Sam!
Zeer actief

Wat heeft Joep een lange staart :O:
Tony schreef: 29 jun 2022 04:23.
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

teckeltoos schreef: 29 jun 2022 09:54 Prachtig overzicht van je honden.

Dat heb ik met Bartje wat een lieve kop :I:
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Wat een serie! :D
Mooie honden vind ik.
Die teckel vind ik helemaal het einde :I:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Sjuul 🥰 en Badje 🥰
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Wat een gave serie. Teckels en herders gaan altijd goed lijkt wel, dat was hier ook altijd :I:
Afbeelding
Tony
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastín Español, Roemeense erfhond en Griekse heks, rest wijzigt nogal eens ivm opvang.

Sam! schreef: 29 jun 2022 09:15Wat een verschillende honden: van teckel tot herders, van molossers tot podenco, mixjes en zelfs een brak, (geen terriër?) en wat een mooie verhalen/herinneringen. Je liefde voor de honden (en kleindochters) spat er vanaf.
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn met zo'n diverse ervaring betreft type honden.
Wat leuk dat jouw kleindochter jouw liefde voor honden deelt, erg leuke foto's!
Oh jawel hoor, zat terriërs erbij gehad. Pitjes, xStaff, Boerboel (2x) etc etc. Maar ook andere hele mooie kruisingen (oa Bouvier x Rottweiler, broer en zus, wat een prachtige lieve honden, samen herplaatst).
Mijn kleindochters hebben het beide in hun kleine vingertjes, maar Daantje is nu echt een geval apart (natuurlijk ook ouder). Angstige honden waar ik zelf niet meteen bij kan komen dat krijgt zij binnen enkele minuten voor elkaar, heerlijk om te zien. Ook wordt zij werkelijk nooit gepikt terwijl ze toch heel wat fratsen met de honden uithaalt, zo heeft ze Bartje een keer verkleed met een carnavals Tutu van mij (helaas geen foto van). Of Keet tegen krijtbord gezet en haar toen nagetrokken, en Keet bleef staan… :roll:
Wat ze later (vooralsnog) wil worden; Hondentrainer/opvanger ! :lol:
Zij was ook degene die ervoor gezorgd heeft dat ik Keetje adopteerde, zij was vanaf dag 1 gek met haar (terwijl ik haar terugkreeg uit plaatsing omdat ze beet) en kon ook echt alles met haar doen, ze is (wat ik weet, ze verteld mij ook niet altijd alles) 1 keer gepakt omdat ze speeltje te snel weggraaide. “Oeps” zei ze en dat was dat (moest wel een pleister op het gaatje doen, dat dan weer wel), toen sprak ze Keet aan dat die dat niet meer moest doen…en die leek het wel te begrijpen… (en sindsdien kan ze ook alles altijd wegpakken bij haar, dat kan buiten ikzelf alleen Lotte van wandelgroep.)
Afijn, ik vond die types zoals Keetje nooit wat, ik vond het zelfs lelijke magere krengen… :mrgreen: Maar het karakter, dat ik door Daantje ben gaan waarderen, heeft ervoor gezorgd dat ik haar uiteindelijk toch maar gehouden heb. En inmiddels vind ik ze toch wel heel erg leuk !! :I: (Alleen dat terriër deel erin, vreselijk…)
Hier loopt ook een imposante Spaanse Mastin genaamd Napoleon. Hij leeft samen met een mastin teef. Napoleon is wonderbaarlijk tolerant richting Oscar als die weer eens achter Napoleon's teefje aanzit. Ik geloof niet dat hij Oscar ook maar enigzins serieus neemt, maar zodra Napoleon spitse oren (lees herder) ziet dan moet de eigenaar hem als de wiedeweer vastpakken. Hij heeft een bloedhekel aan herders. Ik kende Napoleon eigelijk alleen van het gedrag richting Oscar en mijn indruk was 'wat een fijne stabiele tolerante hond' tot ik hem zag veranderen bij een herder ... dan is het opeens wel heel veel hond om in bedwang te houden. Niet echt ontspannen wandelen voor de eigenaar én herderbezitters die Nappi tegenkomen.
Nou, Bartje heeft dat dus met Border Collie’s en Boxers. Zodra hij ze ziet wordt hij pissig. Ik vermoed dat dat komt omdat de eerste kennismakingen met deze 2, niet zo fijn verliepen (niet vanuit Bartje overigens). Ook loopt hier een zeer agressieve Duitse Herder, die kunnen mekaars bloed wel drinken. Baasje is overleden (de vrouw, die hem ook zeer goed onder controle had) en nu verzorgd de man hem maar dat is totaal geen combi, ík vind het zelfs een gevaarlijke…
Maar goed, zodra Bartje echter bij die honden komt (of honden bij hem) is het al gauw goed en wordt het spelen. Hij gaat never nooit het gevecht aan. Ik kan, en heb gehad, deze ook probleemloos hier in huis halen. Maar… het ziet er eerst wel angstaanjagend en zeer dreigend uit ! (En ik geneer mij daar ook wel voor hoor ondanks dat ik van te voren wist dat dat zou gaan voorkomen. Maar ja, de liefde voor een ras laat je het negatieve soms opzij zetten.)
Maar eerlijk is eerlijk, als ik honden nader waarop Bartje zo fel reageert loop ik ook door en ga niks proberen, dat is mij het risico niet waard..
teckeltoos schreef: 29 jun 2022 09:54 Prachtig overzicht van je honden.

Ik neem aan dat je Joep van het filmpje hieronder bedoelde ?
Geen idee eerlijk gezegd, ik zat altijd in de richting van de Hellinikos/Harehound (of kruising daarvan) te denken…

Sam! schreef: 29 jun 2022 10:45 Wat heeft Joep een lange staart :O:
Hahaha ja… Dat valt iedereen altijd meteen op als je hem ziet. :LOL:
Als je het filmpje hieronder bekijkt dan zul je helemaal denken ‘wauw’… Wat een poten met pas 11/12 maanden oud. Maar wordt wel prachtig (ondanks dat het mijn type niet is, maar ik ga sowieso meestal meer voor karakter van types en minder uiterlijk. Vandaar ook een zeer brede interesse… :mann: ) ! :I:
Joep is trouwens met de neus in de boter gevallen. Hij is geadopteerd door een leraar “Omgang met natuur/dieren” (of iets dergelijks), en daartoe neemt hij zijn beide honden dagelijks mee naar school (Woont zelf net over grens in Duitsland met giga tuin van paar honderd meter). De leerlingen leren vervolgens hoe ze op verantwoorde wijze met dieren/honden omgaan, en daarbij ook ‘kunstjes’ leren. Leuk ook om te zien dat ze bewust Joep links laten liggen omdat hij uit zichzelf al achter Knoet (ook bij ‘ons’ geadopteerd 2 jaar geleden) aan gaat. Straks een commando/gebaar eraan koppelen en hij kent het kunstje…
Overigens zou dat een verplicht vak op élke school moeten zijn zodat de nieuwere generaties leren hoe op verantwoorde wijze met de natuur/dieren om te gaan !

Het volgende filmpje geeft weer aan wat voor clown Joep was (wat heb ik mij wat afgelachen met hem!), maar ook hoe enorm tolerant Bartje is, zeker met jonge/puberende honden !

Sam!
Zeer actief

Leuke filmpjes!
Lijkt me super fijn om te zien dat 'jouw' Joep op zo'n fijne plek is terecht gekomen.
Bartje is inderdaad erg tolerant naar Joep. Ik denk niet dat veel honden zo rustig blijven als hun tong wordt vastgehouden, hahaha.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Wat ontzettend leuk om jouw honden eens de revue te zien passeren. Mooie diversiteit aan karakters en types in ieder geval! :ok:
Tony
Zeer actief

Dank jullie…
Diversiteit maakt het idd juist leuk, daarom had ik tussen mijn diensthond(en) ook altijd wat anders erbij lopen (vaak opvangers/herplaatsers dus).
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Ik vind het persoonlijk leuk om te lezen omdat door die verscheidenheid (dienst, opvanghonden, herplaatsers) je toch door de jaren heen e.e.a inzicht krijgt vanuit ervaring.
Soms zie je mensen reageren en dan vraag ik me (misschien wel onterecht) soms af of ze uit ervaring spreken of dat het van horen zeggen is zonder daadwerkelijk ook issues te hebben meegemaakt.

Bij jou had je terloops het wel eens over diensthonden, recent dan weer over herplaatste honden uit buitenland. En nu heb ik er een beeld bij, dus dat vind ik wel prettig :wink:
Tony
Zeer actief

Bedankt…
Euhhh… ja, de verscheidenheid aan types en karakters die hier de revue gepasseerd zijn is enorm. :mrgreen:
Het heeft mij idd ook enorm veel gebracht, vooral qua inzichten en dat ik vroeger veel te veel (en vooral veel te moeilijk) in oplossingen dacht, terwijl het vaak allemaal zo simpel is.

Je staat daar eigenlijk nooit zo bij stil totdat je weer eens foto’s en/of filmpjes tegen komt of dat iemand dat aankaart. Ik denk dat ik vanaf 1980 élke hond die ik in huis heb gehad (dienst, huis en opvang), wel op foto danwel film staan. Als je daar dan bij tijd en wijle weer eens doorheen bladert besef je pas hoeveel het er zijn geweest en wat een diversiteit aan karakters en types het waren. Ook zoveel leuke herinneringen vallen je dan weer in (behalve de namen die vergeet ik meestal :mann: ) en weet je vooral ook weer waarvoor je het gedaan hebt (bijv slechts 2x op vakantie geweest omdat ik nooit iemand met mijn/de honden heb willen opzadelen), en zoals je zelf wel weet heb je er af en toe (hier vaak) zo ongeveer een dagtaak aan naast je werk (nu overigens veel rustiger met max 4 soms 5 honden).
Zo kwam ik vanavond ook weer leuke filmpjes van de diverse honden tegen van afgelopen jaren, erg leuk om weer eens terug te kijken… :lol1:

Ps. Is hier trouwens ook ergens een topic/gedeelte waar men filmpjes kan plaatsen, ik heb er nog wel een paar leuke…?
Sam!
Zeer actief

Tony schreef: 30 jun 2022 22:33 Ps. Is hier trouwens ook ergens een topic/gedeelte waar men filmpjes kan plaatsen, ik heb er nog wel een paar leuke…?
Gewoon een nieuw topic openen, leuke pakkende titel geven die de inhoud van het filmpje omschrijft. Altijd leuk filmpjes!
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”