Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vetbulten
Moderator: moderatorteam
Vetbulten
Ik ben niet zo thuis in vetbulten. Maar eind vorig jaar kwam er eentje op Lotje's rug opzetten, geen probleem ze heeft er geen last van en geen mens die het ziet zitten onder haar vacht. Merkte ik een paar dagen geleden ineens dat dat ding kleiner begon te worden en dat ding tevoorschijn getoverd onder haar vacht, zie ik dat die aan het verschrompelen is en nu is hij zo goed als weg.
Komt dat vaker voor? Heb er nog nooit iemand iets over horen zeggen.
Komt dat vaker voor? Heb er nog nooit iemand iets over horen zeggen.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Vetbulten
Waarschijnlijk geen vetbult, maar een talgbult. Elco heeft er eentje bij z'n oksel gehad. Heeft er een jaar of 2 gezeten en begon toen opeens te slinken en is nu al tijden weg
Kunnen die ook best groot worden? Hij was wel 2 cm hoog denk ik.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Ruby kreeg een soort ouderdoms wratjes toen ze ouder werd, ik zou even naar de DA gaan voor de zekerheid
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Die heeft het al een paar maanden geleden gezien, dus dat is niet meer nodig. Ik heb nu een DA op 10 min. lopen dus ga er af en toe langs om Lotje te wegen.twinkeltje schreef: ↑29 jun 2022 16:01 Ruby kreeg een soort ouderdoms wratjes toen ze ouder werd, ik zou even naar de DA gaan voor de zekerheid
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Teckel, de mooiste hondenras ter wereld
- Aantal honden: 1
Bij mijn teckel Bassie was er ook paar talgbultjes, een achter zijn linkeroor en paar op zijn lijf. Volgens mij kwam mede door zijn overgewicht wat heeft geresulteerd dat hij wel ongezond heeft gegeten toen hij nog leefde. DA heeft vermoedelijk er naar gekeken, maar was niet echt bedreigend voor zijn gezondheid.