Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Trio Aki, Chara en Glory

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Trio Aki, Chara en Glory

Ongelezen bericht door blondie »

1 dwarsligger
Afbeelding
Ukkepuk Glory
Afbeelding
Met zijn 3'en Aki was zijn bal aan het zoeken
Afbeelding
Sjezen!

Afbeelding
portretje Glory

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Re: Trio Aki, Chara en Glory

Ongelezen bericht door alm@ »

Wat een heerlijk foto's. Ze is al helemaal thuis zo te zien :ok:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ze zijn leuk en kleuren zelfs bij elkaar, kleine kinderen zullen denken dat het pappa en mamma hond ik met hun kind
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Moet zeggen dat het me nog meevalt die vraag of reactie over dat ze pup is van de grote honden.

Zij en Chara spelen en dollen veel samen. Ze is best pittig, en bij Aki doet ze het dus ook niet veel al schroomt ze niet om toch af en toe bij hem ook te proberen de bal uit zijn bek te trekken :engel:
Soms gaat hij er in mee, en soms geeft hij de blik :hmmm: en dan stopt ze toch maar snel..

Het is wel een pupje in alles nog.. helaas ook sloopfase... kussens en gisteren ook helaas aan kleed begonnen terwijl we thuis waren.. maar niet zien gebeuren :blauwoog:
En najagen van 1 kat krijgen we er maar niet uit, en ik treed best wel op en ook als ik het op tijd zie gebeuren. Dan is ze even onder de indruk, om het vervolgens 5 minuten later domweg weer te doen. Beetje moedeloos word je er soms wel van.

Soms is ze heel oud voor haar gedragingen en reacties, en soms dus echt nog een kleine pup die nog van alles moet leren.
Is ook deels de straatwijsheid die ze heeft meegekregen in combi met sterke persoonlijkheid.

@alma Ja ze is volkomen thuis en geaccepteerd hier, en dat zie je ook wel terug in de foto's inderdaad :wink:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Mooi stel heb je zo :ok:
Zo'n leuke blije bek van Glory :I:

Puppengedrag komt nou eenmaal voor.
Als ze ergens aan gaat knagen geef je haar dan ook een alternatief?
Alleen verbieden helpt meestal veel slechter dan een alternatief geven dat wel mag.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
blondie
Zeer actief

:oeps: genoeg alternatieven... ik heb boomstronken neergelegd, ik geef als ik bijtneiging constateer inderdaad een bijtspeeltje als alternatief... buiten en binnen ligt speelmateriaal waarin gebeten kan worden en door de dag heen knaagmateriaal in de vorm van kluiven (chewies, groenlipmossel, pensstaaf.. etc..)
Die geef ik niet als we weggaan, speeltjes kunnen liggen.. er staat ook een doos om te slopen en laatst maar de reeds kapot gemaakte kussens laten liggen..
Ik weet het effe soms niet meer... bij te druk gedoe en negeren van nee gaat ze nu echt wel even in de bench, al druist het tegen alles in waar ik voor sta, ik wil het geen strafplek laten zijn. Maar nee en alternatieven bieden zet op dit moment geen zoden aan de dijk lijkt wel :oeps:
Sam!
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sam! »

Ze passen qua kleur natuurlijk geweldig bij elkaar, maar kwa uitstraling lijken ze zo verschillend. Het lijkt me mooi om de dynamiek tussen zulke verschillende persoonlijkheden in een roedel te zien.

Glory lijkt de pretletter van het stel :happy-sunshine:
Chara kijkt alsof ze het mooiste cadeau ooit van jullie heeft gekregen :romance-heartsmiley:
Aki lijkt de rol te vervullen van de strenge doch rechtvaardige vaderfiguur. :angry-nono:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”