Moet zeggen dat het me nog meevalt die vraag of reactie over dat ze pup is van de grote honden.
Zij en Chara spelen en dollen veel samen. Ze is best pittig, en bij Aki doet ze het dus ook niet veel al schroomt ze niet om toch af en toe bij hem ook te proberen de bal uit zijn bek te trekken
Soms gaat hij er in mee, en soms geeft hij de blik

en dan stopt ze toch maar snel..
Het is wel een pupje in alles nog.. helaas ook sloopfase... kussens en gisteren ook helaas aan kleed begonnen terwijl we thuis waren.. maar niet zien gebeuren
En najagen van 1 kat krijgen we er maar niet uit, en ik treed best wel op en ook als ik het op tijd zie gebeuren. Dan is ze even onder de indruk, om het vervolgens 5 minuten later domweg weer te doen. Beetje moedeloos word je er soms wel van.
Soms is ze heel oud voor haar gedragingen en reacties, en soms dus echt nog een kleine pup die nog van alles moet leren.
Is ook deels de straatwijsheid die ze heeft meegekregen in combi met sterke persoonlijkheid.
@alma Ja ze is volkomen thuis en geaccepteerd hier, en dat zie je ook wel terug in de foto's inderdaad