Daar zeg je het al, maar dan moet er wel een wil zijn en die ontbreekt totaal. Dat was al ver voordat het kind werd geboren. Het is alleen maar negatief en ik kan/wil dat niet. Arme hond en arm kind in de toekomst.alm@ schreef: ↑18 mar 2022 23:30Ik zie het wel voor me. Toen mijn kinderen klein waren had ik er 1 in de kinderwagen, een peutertje ernaast lopend én de hond aan de lijn. En dat deed ik fluitend met 2 vingers in mijn neus en met veel plezier. Waar een wil is, is een weg.MyDoggie2020 schreef: ↑18 mar 2022 22:23Nee, dát heb ik niet gezegd. Hij springt dus niet tegen alles op. En ik weet niet hoe jij het voor je ziet om een lijn vast te houden én 2 handen aan de kinderwagen om te kunnen sturen? Dat gaat niet. Niet bij mij iig.Marion. schreef: ↑18 mar 2022 21:46Spijt van mijn lacherige antwoord van net. Dit is niet goed. Je hond springt tegen alles op en kan niet aan de lijn want jij moet met 2 handen de kinderwagen besturen???? What the fuck.MyDoggie2020 schreef: ↑18 mar 2022 21:17
Hij springt gelukkig nooit vol tegen iemand op, het is meer opspringen vlak voor diegene, zijwaarts. Dus iemand omduwen zal niet gebeuren, daar ben ik niet bang voor.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Laag blijven
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Laag blijven

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Als jij je verantwoordelijkheid niet neemt, je partner dat niet doet, hoe ga jij je kindje dan opvoeden tot een verantwoordelijk persoon?
Het gaat wel, ik zie er hier in het dorp meer dan genoeg rondlopen met kinderwagen en hond. Je had het natuurlijk ook al kunnen oefenen vóórdat de baby er was. Maar goed, dan moet je er wel iets voor doen.MyDoggie2020 schreef: ↑18 mar 2022 22:23Nee, dát heb ik niet gezegd. Hij springt dus niet tegen alles op. En ik weet niet hoe jij het voor je ziet om een lijn vast te houden én 2 handen aan de kinderwagen om te kunnen sturen? Dat gaat niet. Niet bij mij iig.Marion. schreef: ↑18 mar 2022 21:46Spijt van mijn lacherige antwoord van net. Dit is niet goed. Je hond springt tegen alles op en kan niet aan de lijn want jij moet met 2 handen de kinderwagen besturen???? What the fuck.MyDoggie2020 schreef: ↑18 mar 2022 21:17Hij springt gelukkig nooit vol tegen iemand op, het is meer opspringen vlak voor diegene, zijwaarts. Dus iemand omduwen zal niet gebeuren, daar ben ik niet bang voor.
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Oh. Nou mij lukt het iig niet. Ik heb 2 handen nodig voor de wagen. (Ik ben ook niet zo groot, vandaar.) Dus hond aan de lijn mét kinderwagen is hier geen optie.alm@ schreef: ↑18 mar 2022 23:30Ik zie het wel voor me. Toen mijn kinderen klein waren had ik er 1 in de kinderwagen, een peutertje ernaast lopend én de hond aan de lijn. En dat deed ik fluitend met 2 vingers in mijn neus en met veel plezier. Waar een wil is, is een weg.MyDoggie2020 schreef: ↑18 mar 2022 22:23Nee, dát heb ik niet gezegd. Hij springt dus niet tegen alles op. En ik weet niet hoe jij het voor je ziet om een lijn vast te houden én 2 handen aan de kinderwagen om te kunnen sturen? Dat gaat niet. Niet bij mij iig.Marion. schreef: ↑18 mar 2022 21:46Spijt van mijn lacherige antwoord van net. Dit is niet goed. Je hond springt tegen alles op en kan niet aan de lijn want jij moet met 2 handen de kinderwagen besturen???? What the fuck.MyDoggie2020 schreef: ↑18 mar 2022 21:17
Hij springt gelukkig nooit vol tegen iemand op, het is meer opspringen vlak voor diegene, zijwaarts. Dus iemand omduwen zal niet gebeuren, daar ben ik niet bang voor.
-
- Actief
Mijn kind gaat NIET zo behandeld worden! Ik heb nml wél een band met mijn kind en ik doe ALLES voor m’n kindje. Ik heb met de hond géén band en daarom is hij irritant, maar dat staat compleet los van mijn kindje. Dus waag het niet om dit te zeggen!thom schreef: ↑18 mar 2022 23:35Daar zeg je het al, maar dan moet er wel een wil zijn en die ontbreekt totaal. Dat was al ver voordat het kind werd geboren. Het is alleen maar negatief en ik kan/wil dat niet. Arme hond en arm kind in de toekomst.alm@ schreef: ↑18 mar 2022 23:30Ik zie het wel voor me. Toen mijn kinderen klein waren had ik er 1 in de kinderwagen, een peutertje ernaast lopend én de hond aan de lijn. En dat deed ik fluitend met 2 vingers in mijn neus en met veel plezier. Waar een wil is, is een weg.MyDoggie2020 schreef: ↑18 mar 2022 22:23Nee, dát heb ik niet gezegd. Hij springt dus niet tegen alles op. En ik weet niet hoe jij het voor je ziet om een lijn vast te houden én 2 handen aan de kinderwagen om te kunnen sturen? Dat gaat niet. Niet bij mij iig.
Mijn kindje is nog nooit irritant geweest en ik sta met liefde op in de nacht om m’n kindje te voeden, ook al is dit 3 keer. (Ik doe alle nachtvoedingen.)
-
- Actief
Mijn kindje staat compleet los van de hond. Dus ik ga hier geen antwoord op geven want dit is niet aan de orde.Fotogravinnetje schreef: ↑19 mar 2022 07:41 Als jij je verantwoordelijkheid niet neemt, je partner dat niet doet, hoe ga jij je kindje dan opvoeden tot een verantwoordelijk persoon?
- Hylos
- Zeer actief
Er is maar 1 oplossing: breng maar hier die hond. Jullie kunnen er overduidelijk niks mee behalve haar stikongelukkig maken.

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:

Ze moet zich de ogen uit haar kop schamen, als het allemaal echt waar is tenminste, want daar heb ik nog steeds grote twijfels bij.

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Dat had je gedacht dat dat los van elkaar staat. Jij en je partner vormen het beeld dat het normaal zal zijn voor je kindje. En dat beeld is dat de partner z'n zin kan doordrijven en geen verantwoordelijkheid neemt en dat jij voor de lieve vrede ook niet doorpakt, maar ook niet je verantwoordelijkheid voor de hond neemt. Jullie zijn de rolmodellen voor je kindje. En het ontlopen van verantwoordelijkheden is wat jullie laten zien, in plaats van je verantwoordelijkheid te nemen. Voor je kindje zal het dus ook normaal worden om dingen te slikken van een partner die je eigenlijk niet wilt slikken, maar om de lieve vrede toch maar wel slikt. Of het normaal vinden dat een partner dat doetMyDoggie2020 schreef: ↑19 mar 2022 11:55Mijn kindje staat compleet los van de hond. Dus ik ga hier geen antwoord op geven want dit is niet aan de orde.Fotogravinnetje schreef: ↑19 mar 2022 07:41 Als jij je verantwoordelijkheid niet neemt, je partner dat niet doet, hoe ga jij je kindje dan opvoeden tot een verantwoordelijk persoon?![]()
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Ze zegt zelf dat ze de hond graag bij hij schoonouders wil brengen nu hopen dat man lief dat nog gaat inzien en akkoord gaat.
Succes
Succes
-
- Actief
Ik ben het er helemaal mee eens dat de hond blijft. Dus dit is niet aan de orde.Fotogravinnetje schreef: ↑19 mar 2022 13:36Dat had je gedacht dat dat los van elkaar staat. Jij en je partner vormen het beeld dat het normaal zal zijn voor je kindje. En dat beeld is dat de partner z'n zin kan doordrijven en geen verantwoordelijkheid neemt en dat jij voor de lieve vrede ook niet doorpakt, maar ook niet je verantwoordelijkheid voor de hond neemt. Jullie zijn de rolmodellen voor je kindje. En het ontlopen van verantwoordelijkheden is wat jullie laten zien, in plaats van je verantwoordelijkheid te nemen. Voor je kindje zal het dus ook normaal worden om dingen te slikken van een partner die je eigenlijk niet wilt slikken, maar om de lieve vrede toch maar wel slikt. Of het normaal vinden dat een partner dat doetMyDoggie2020 schreef: ↑19 mar 2022 11:55Mijn kindje staat compleet los van de hond. Dus ik ga hier geen antwoord op geven want dit is niet aan de orde.Fotogravinnetje schreef: ↑19 mar 2022 07:41 Als jij je verantwoordelijkheid niet neemt, je partner dat niet doet, hoe ga jij je kindje dan opvoeden tot een verantwoordelijk persoon?![]()
-
- Actief
Ik heb alleen gezegd dat dat de afspraak was in het begin, als het niet zou gaan (omdat ik nog nooit een hond heb gehad).twinkeltje schreef: ↑19 mar 2022 13:54 Ze zegt zelf dat ze de hond graag bij hij schoonouders wil brengen nu hopen dat man lief dat nog gaat inzien en akkoord gaat.
Succes
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Zullen we ook dit topic dan ook maar als gesloten beschouwen? Je hond blijft, jij weet het zelf het beste dus goedbedoelde adviezen heb je helemaal niet nodig en dit leidt weer tot helemaal niks. Zonde van ieders moeite om hierop nog te antwoorden. Laten we lekker genieten van het mooie weer. Einde discussieMyDoggie2020 schreef: ↑19 mar 2022 15:05
Ik ben het er helemaal mee eens dat de hond blijft. Dus dit is niet aan de orde.Dit is mijn leven en dat accepteer ik voor 100%. Dus het gaat je niet lukken om mij te raken dat ik niet goed voor m’n kindje zou zorgen. Dat doe ik/doen we wel. Punt. Einde discussie.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Dat lijkt mij het beste alm@ 

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hylos
- Zeer actief
Dit topic is van een andere topicstarter, niet van die troll.alm@ schreef: ↑19 mar 2022 15:11Zullen we ook dit topic dan ook maar als gesloten beschouwen? Je hond blijft, jij weet het zelf het beste dus goedbedoelde adviezen heb je helemaal niet nodig en dit leidt weer tot helemaal niks. Zonde van ieders moeite om hierop nog te antwoorden. Laten we lekker genieten van het mooie weer. Einde discussieMyDoggie2020 schreef: ↑19 mar 2022 15:05
Ik ben het er helemaal mee eens dat de hond blijft. Dus dit is niet aan de orde.Dit is mijn leven en dat accepteer ik voor 100%. Dus het gaat je niet lukken om mij te raken dat ik niet goed voor m’n kindje zou zorgen. Dat doe ik/doen we wel. Punt. Einde discussie.
![]()
Lijkt me beter zo'n lid gewoon te verwijderen. Mocht het waar zijn wat ze schrijft dan is ze het tegenovergestelde van een hondenliefhebber, het zet mij de haren rechtovereind zulk volk. Dat hoort niet op een hondenforum. Ga maar jammeren op zo'n mamamaffia forum.

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Je hebt gelijk. Dan beschouw ik dit topic voor mydoggie2020 als gesloten. Mocht zij (of hij) nog een reactie geven dan wordt dat verwijderd. Dan hebben anderen die wel hondenliefhebber en serieus zijn de kans hier te reageren zonder dat het steeds verstoord wordt.Hylos schreef: ↑19 mar 2022 15:51Dit topic is van een andere topicstarter, niet van die troll.alm@ schreef: ↑19 mar 2022 15:11Zullen we ook dit topic dan ook maar als gesloten beschouwen? Je hond blijft, jij weet het zelf het beste dus goedbedoelde adviezen heb je helemaal niet nodig en dit leidt weer tot helemaal niks. Zonde van ieders moeite om hierop nog te antwoorden. Laten we lekker genieten van het mooie weer. Einde discussieMyDoggie2020 schreef: ↑19 mar 2022 15:05
![]()
Lijkt me beter zo'n lid gewoon te verwijderen. Mocht het waar zijn wat ze schrijft dan is ze het tegenovergestelde van een hondenliefhebber, het zet mij de haren rechtovereind zulk volk. Dat hoort niet op een hondenforum. Ga maar jammeren op zo'n mamamaffia forum.

- Hylos
- Zeer actief
alm@ schreef: ↑19 mar 2022 15:59Je hebt gelijk. Dan beschouw ik dit topic voor mydoggie2020 als gesloten. Mocht zij (of hij) nog een reactie geven dan wordt dat verwijderd. Dan hebben anderen die wel hondenliefhebber en serieus zijn de kans hier te reageren zonder dat het steeds verstoord wordt.Hylos schreef: ↑19 mar 2022 15:51Dit topic is van een andere topicstarter, niet van die troll.alm@ schreef: ↑19 mar 2022 15:11Zullen we ook dit topic dan ook maar als gesloten beschouwen? Je hond blijft, jij weet het zelf het beste dus goedbedoelde adviezen heb je helemaal niet nodig en dit leidt weer tot helemaal niks. Zonde van ieders moeite om hierop nog te antwoorden. Laten we lekker genieten van het mooie weer. Einde discussieMyDoggie2020 schreef: ↑19 mar 2022 15:05
![]()

alm@ schreef: ↑19 mar 2022 15:59Je hebt gelijk. Dan beschouw ik dit topic voor mydoggie2020 als gesloten. Mocht zij (of hij) nog een reactie geven dan wordt dat verwijderd. Dan hebben anderen die wel hondenliefhebber en serieus zijn de kans hier te reageren zonder dat het steeds verstoord wordt.Hylos schreef: ↑19 mar 2022 15:51Dit topic is van een andere topicstarter, niet van die troll.alm@ schreef: ↑19 mar 2022 15:11Zullen we ook dit topic dan ook maar als gesloten beschouwen? Je hond blijft, jij weet het zelf het beste dus goedbedoelde adviezen heb je helemaal niet nodig en dit leidt weer tot helemaal niks. Zonde van ieders moeite om hierop nog te antwoorden. Laten we lekker genieten van het mooie weer. Einde discussieMyDoggie2020 schreef: ↑19 mar 2022 15:05
![]()