Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Terwijl de heren druk waren met hun eigen zandverstuiving, kon ik mooi het saharazand in de lucht fotograferen.
Een bizarre ervaring toch, de hele dag zo’n roestoranje filter over het uitspansel.
Op de auto is het niet fijn, nee. Of je windscherm. Maar het zit vast vol met mineralen die goed zijn voor de grond van de moestuin (nou niet allemaal zeggen dat het giftig en zout en naar en slecht nieuws en verstikkend is… laat me in de waan)
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Crescent schreef: ↑15 mar 2022 19:48
Op de auto is het niet fijn, nee. Of je windscherm. Maar het zit vast vol met mineralen die goed zijn voor de grond van de moestuin (nou niet allemaal zeggen dat het giftig en zout en naar en slecht nieuws en verstikkend is… laat me in de waan)
Nee, het zit vol mineralen inderdaad! Het amazonewoid vaart er zelfs wel bij!
Had er ook al over gehoord vanuit de Charente.
Net oude sepia foto's met dat bruin.
Het ziet er heel geheimzinnig uit zo.
Het is volgens mij wel veel deze keer, of heb ik het de vorige keren gemist?
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Terry schreef: ↑15 mar 2022 23:02
Wij hebben er ook last van, het was “spooky”
Morgen regen met het zand wat in de lucht zit, dat wordt schoonmaken.
Van dit soort foto's had ik gisteren ook uit Spanje gekregen.
Ben benieuwd hoeveel er nog in de lucht zit. Het is hier (woensdagmiddag 16.00 uur) beetje gelig in het zuiden.
Die kleur is Spanje is nog ongelofelijker dan die in Frankrijk.
Hier in Nederland is het nog meer "verdund".
Nog wel een beetje bruinig en je ziet het wel op de auto's, maar mijn foto is al veel tammer dan die van jullie
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Mijn auto is beige bruin, dus kom maar. Mijn hond is prachtig rood goud, dus zij kan het ook hebben.
In de tuin ga je je gang maar, dat regent wel weer weg.
Hoor net dat het tot het weekend gaat duren eer de regen ophoudt. Terrassen zijn bruin, zwembad bruin, ramen vol zand. Maandag maar eens op gaan ruimen, dat zand vreet overal doorheen.