We zijn hartstikke uitgeput want deze laatste 3 dagen hebben we maar bitter weinig geslapen en gestresseerd met de moeilijke bevalling. pff, en nu, lang leve de korte nachten

groetjes, en slaapwel

Moderator: moderatorteam
och, de arme! waren de pups zo groot of haar bekken zo smal?Arona schreef: Onmiddellijk werd beslist om de rest van de pups te laten afkomen via keizersnede, de pups waren gewoon veel te groot voor haar bekken.
ik denk een combinatie van beiden maar voornamelijk waren de pups veel te groot. Ze zat op dag 63 dus zaten de pups er redelijk lang in. Een DC pup van vorige nesten weeg normaal gezien rond de 500 Ã 600 gr en deze pups zaten al aan 700 gr en dat doet toch wat. De pup die vast zat in haar bekken was zeker een 800 gr.och, de arme! waren de pups zo groot of haar bekken zo smal?
volgens mij ga ik na 1 seconde al van mijn stokje.
:V :V :VArona schreef:volgens mij ga ik na 1 seconde al van mijn stokje.
nou dat scheelde bij mij ook niet veel hoor, maar wat wil je ; 3 nachten bijna niet geslapen van de zenuwen, dan eindelijk de geboorte maar met complicaties ook die nacht totaal niks geslapen, 2 dagen bijna niks gegeten en dan 's middags die operatie. Al bij al viel het goed mee hoor, helemaal geen bloederige bedoening en de dierenarts die gaf ondertussen uitleg bij wat hij deed en wat wij moesten doen - wel interesant om eens mee te maken.