Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oprechte vraag
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Oprechte vraag
Naar aanleiding van het PB gebeuren naar Alfilillo toe heb ik een vraag.
Is het eigenlijk verboden om mensen op een bepaald forum te attenderen?
Ik weet dat AL geen PB’s heeft gestuurd. Een ander (ex-lid) heeft aangegeven dat ze mensen op HL heeft geattendeerd ivm bepaalde kennis. Ik zie daar totaal geen enkel probleem in en al helemaal geen reden voor een mod om daarop in te grijpen. (Los van de vraag, want misschien begrijp ik het verkeerd hoe die mod weet wat er in een pb zou staan).
Ik blijf verder buiten de inhoud van waar meer kennis zit. Dat interesseert me niet in deze.
Maar wat ik wel interessant vind is of het gewoon toegestaan is om mensen op bepaalde kennis te wijzen.
Dat zou ik zelf namelijk zeker ook doen.
Als ik toevallig weet waar men moet zijn voor een “vega/eiwitrijk/speciaal voor teacupwawa’s dieet” dan verwijs ik mensen door. Ongeacht naar welke site of forum dan ook. Dat zou toch gewoon zonder aanziens des persoons moeten kunnen.
Is het eigenlijk verboden om mensen op een bepaald forum te attenderen?
Ik weet dat AL geen PB’s heeft gestuurd. Een ander (ex-lid) heeft aangegeven dat ze mensen op HL heeft geattendeerd ivm bepaalde kennis. Ik zie daar totaal geen enkel probleem in en al helemaal geen reden voor een mod om daarop in te grijpen. (Los van de vraag, want misschien begrijp ik het verkeerd hoe die mod weet wat er in een pb zou staan).
Ik blijf verder buiten de inhoud van waar meer kennis zit. Dat interesseert me niet in deze.
Maar wat ik wel interessant vind is of het gewoon toegestaan is om mensen op bepaalde kennis te wijzen.
Dat zou ik zelf namelijk zeker ook doen.
Als ik toevallig weet waar men moet zijn voor een “vega/eiwitrijk/speciaal voor teacupwawa’s dieet” dan verwijs ik mensen door. Ongeacht naar welke site of forum dan ook. Dat zou toch gewoon zonder aanziens des persoons moeten kunnen.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: Oprechte vraag
is het erg dat we hier op terug komen we zijn nu even eerst iets anders aan het uitzoeken
-
- Zeer actief
Ierse Setter
Nee hoor, geen probleem
Ik wacht rustig af.

Ik wacht rustig af.
-
- Zeer actief
Vind het wel een beetje jammer, om op HL nu te moeten lezen dat er inderdaad iets niet in overleg is gegaan blijkbaar.
Hoop dan ook dat dit topic open blijft en verdere verklaring volgt.
Dat je niet direct met een actie komt, maar geef in ieder geval wel eerlijk aan wat er mis is gegaan en of het een eenmansactie is geweest.
Het is natuurlijk niet wenselijk dat bij vragen je niet naar andere fora of naar andere websites zou mogen doorverwijzen als leden met vragen daarmee geholpen kunnen zijn.
Dat je niet direct met een actie komt, maar geef in ieder geval wel eerlijk aan wat er mis is gegaan en of het een eenmansactie is geweest.
Het is natuurlijk niet wenselijk dat bij vragen je niet naar andere fora of naar andere websites zou mogen doorverwijzen als leden met vragen daarmee geholpen kunnen zijn.
-
- Zeer actief
Ierse Setter
Nou ja, heel veel tijd is niet geweest om hier het eea te melden misschien.blondie schreef: ↑26 jan 2022 11:58 Vind het wel een beetje jammer, om op HL nu te moeten lezen dat er inderdaad iets niet in overleg is gegaan blijkbaar.
Lijkt me prima als er straks een reactie komt op mijn vraag.
Wat er verder gebeurd rondom het eenmansactie gebeuren staat wat mij betreft los van dit topic, al ben ik het met je eens

Er zal straks vast wel een verklaring ofzo in een ander topic komen ga ik vanuit.
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Zelf heb ik onlangs gewoon in alle openheid op het hondenleven geattendeerd omdat iemand op zoek was naar goed gefokte thuis nestjes , en er daar wat in de planning zijn bij sommige aldaar.
Niets mis mee lijkt mij.
Niets mis mee lijkt mij.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Dat is nog maar zeer de vraag blondie.blondie schreef: ↑26 jan 2022 11:58 Vind het wel een beetje jammer, om op HL nu te moeten lezen dat er inderdaad iets niet in overleg is gegaan blijkbaar.
Laat dat nu maar eerst uitzoeken.
Even geduld heeft nog (bijna) niemand problemen mee gekregen

Dat een PB van Alfilillo er niet meer was zou best kunnen kloppen.
Dat heb ik ook sinds er een nieuwe functie weer in werking is gezet.
Er kwamen berichten binnen van een paar PB's die ik zou hebben gekregen en die waren er ook niet.
Mensen die dit forum definitief hebben verlaten en alles hebben laten verwijderen bestaan niet meer voor dit forum.
Dus ook niet meer in een PB box van dit forum.
Dat was tenminste mijn conclusie.
Dat is een automaat en daar komt geen mens aan te pas.
- twinkeltje
- moderator
-
- Zeer actief
Ierse Setter
Ja staat duidelijk dat het geen probleem is,
Thanks voor je link
“Als het relevant en nuttig is mag er in topics verwezen worden naar andere pagina's of forums.”
Thanks voor je link

“Als het relevant en nuttig is mag er in topics verwezen worden naar andere pagina's of forums.”
- twinkeltje
- moderator
- Hazenrein
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De hazenreinsoort
- Contacteer:
Oh, ik heb er echt nooit aan gedacht om te linken naar iets in mijn profiel. Ga ‘t meteen doentwinkeltje schreef: ↑27 jan 2022 17:09 Hallo Flammé, ik denk dat je hier de antwoorden kan vinden op je vraag
Klik

Ik kan het weer eens niet. Hoe of wat moet ik bij facebook: in mijn profiel zetten als ik naar deze facebookpagina wil linken?
Graslandkevers
Laatst gewijzigd door Hazenrein op 27 jan 2022 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- twinkeltje
- moderator
Ojee ik ben benieuwt je bent wel heel enthousiastHazenrein schreef: ↑27 jan 2022 17:39Oh, ik heb er echt nooit aan gedacht om te linken naar iets in mijn profiel. Ga ‘t meteen doentwinkeltje schreef: ↑27 jan 2022 17:09 Hallo Flammé, ik denk dat je hier de antwoorden kan vinden op je vraag
Klik![]()

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Zie je die rij cijfers in de link? Achter id=. Als je die cijfers in dat veld zet, gaat het goedHazenrein schreef: ↑27 jan 2022 17:39Oh, ik heb er echt nooit aan gedacht om te linken naar iets in mijn profiel. Ga ‘t meteen doentwinkeltje schreef: ↑27 jan 2022 17:09 Hallo Flammé, ik denk dat je hier de antwoorden kan vinden op je vraag
Klik
Ik kan het weer eens niet. Hoe of wat moet ik bij facebook: in mijn profiel zetten als ik naar deze facebookpagina wil linken?
Graslandkevers
- twinkeltje
- moderator
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Vind ik ook.
Mooie friezen

- Hazenrein
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De hazenreinsoort
- Contacteer:
Fotogravinnetje schreef: ↑27 jan 2022 18:00Zie je die rij cijfers in de link? Achter id=. Als je die cijfers in dat veld zet, gaat het goedHazenrein schreef: ↑27 jan 2022 17:39Oh, ik heb er echt nooit aan gedacht om te linken naar iets in mijn profiel. Ga ‘t meteen doentwinkeltje schreef: ↑27 jan 2022 17:09 Hallo Flammé, ik denk dat je hier de antwoorden kan vinden op je vraag
Klik
Graslandkevers
Gelukt! Dank