Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wij hebben altijd teefjes gehad en toen Sarah over de regenboogbrug gegaan was kwam Peer de lege mand opvullen.
Een reu.....maar ja.....wie zegt nou nee tegen Peer.
Affijn op een goed moment terwijl ik met peer loop zie ik iets onder zijn buik. Ik schrik me een hoedje
Heb ik weer een schat van een hond en nou hangt er een gezwel onder
Gelijkertijd realiseer ik me wat ik werkelijk onder zijn buik zag hangen
Jij ook wel eens iets gehad of iets gedaan met je hond waarvan je denkt DOM !!!!
Daar moet ik even over denken.
Ik moet wel heel erg lachen om je vergissing
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Wij hebben het langst teven gehad, slechts 1 keer 4 jaar een reu, dus na zeer lange tijd Ari. En precies hetzelfde als jij beschrijft heb ik ook gehad een paar jaar geleden, zat al met de telefoon in mijn hand om de DA te bellen.
Ik kan me niet herinneren ooit zoiets gehad te hebben, staat me bij dat iemand ook eens hier op het forum de tepels van de hond voor vreemd iets aanzag
twinkeltje schreef: ↑14 nov 2021 13:14
Ik kan me niet herinneren ooit zoiets gehad te hebben, staat me bij dat iemand ook eens hier op het forum de tepels van de hond voor vreemd iets aanzag
Ach en zo dacht ik ooit blaasontsteking!? Afspraak bij de arts einde middag, snel weg van werk...
Kroop ik over een heg van mensen die demonstreerden, binnesmonds scheldenden (jezus mensen, ik moet urine opvangen van mijn hond, snap dat!)
En rende met een soeplepel achter mijn witte aan om urine op te vangen, onderwijl hopend dat geen buur me zag zo.
Wham bam mijn hond besloot tussen de brandnetels te piesen en ik hop met die lepel en mijn hand de brandnetels in. Slik. Middelste deel opvangen, keurig het bekertje in gieten en flux naar de dierenarts.
Aldus huppelde ik de praktijk in met een bekertje alsof het vloeibaar goud was (arm omhoog en alles).
Assistente (nam gelijk het bekertje urine aan): "Hoe oud is dit?"
Ik: "Minder dan een half uur!"
Assistente: "Is het gekoeld geweest"
Ik: "Uiteraard niet!"
Assistente: "Héél goed!"
(vrolijk vuurwerk, slingers, serpentines, confetti, champagne op de achtergrond)
...bleek er een drol dwars te zitten.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Crescent schreef: ↑15 nov 2021 01:19
Ach en zo dacht ik ooit blaasontsteking!? Afspraak bij de arts einde middag, snel weg van werk...
Kroop ik over een heg van mensen die demonstreerden, binnesmonds scheldenden (jezus mensen, ik moet urine opvangen van mijn hond, snap dat!)
En rende met een soeplepel achter mijn witte aan om urine op te vangen, onderwijl hopend dat geen buur me zag zo.
Wham bam mijn hond besloot tussen de brandnetels te piesen en ik hop met die lepel en mijn hand de brandnetels in. Slik. Middelste deel opvangen, keurig het bekertje in gieten en flux naar de dierenarts.
Aldus huppelde ik de praktijk in met een bekertje alsof het vloeibaar goud was (arm omhoog en alles).
Assistente (nam gelijk het bekertje urine aan): "Hoe oud is dit?"
Ik: "Minder dan een half uur!"
Assistente: "Is het gekoeld geweest"
Ik: "Uiteraard niet!"
Assistente: "Héél goed!"
(vrolijk vuurwerk, slingers, serpentines, confetti, champagne op de achtergrond)
Twintig jaar geleden, ik had een zwangere labrador-dame met flinke melklijsten. Liet ik haar uit, hoorde ik het steeds klotsen! Ik denk; dat kán toch helemaal niet?! Inderdaad, dat kán helemaal niet. Het waren gewoon die zwabberende hondetietjes die bij het lopen steeds tegen elkaar klatsten.
“Je zult nooit nieuwe continenten ontdekken, als je niet de moed hebt de bekende kust uit het oog te verliezen.”
Ach.. ik dacht aan een gezwel en dat waren gewoon intacte ballen van een reu die het heel prettig vond dat ik de boel aan het bevoelen was.
Finn.
Mijn vriend kon maar niet wennen aan de potlood van Aki, maar goed ik had geleerd van Finn en wist ondertussen wel verschil tussen reu en teef en dat er soms een roze potlood ook tevoorschijn kon komen
blondie schreef: ↑05 jan 2022 19:34
Mijn vriend kon maar niet wennen aan de potlood van Aki, maar goed ik had geleerd van Finn en wist ondertussen wel verschil tussen reu en teef en dat er soms een roze potlood ook tevoorschijn kon komen
Bij Peer is dat fel rood. Ik noem dat "zijn lippenstift uit draaien"