truusje schreef: ↑29 dec 2021 13:06
Om maar even bij de supermarkt te blijven...ik verbaas me altijd over hoe mensen er zo netjes bij kunnen lopen.Sta ik in de rij voor de kassa...zie ik mensen tiptop verzorgd en dan kom ik...zo makkelijk mogelijk, slechte combi s, hondenhaar dat lijkt met pattex vast te kleven op je kleding, mijn haar altijd vluchtig in een staart of knot, boeit me niets. Crocs....
Auto..een bestel...altijd vies altijd zand overal, dashboard vol met wc papier, vochtige doekjes, zakjes, riemen takjes.
Huis...volledig aangepast aan honden. Alles 2de hands. Hondengeur. Niet altijd alles schoon.
Wasmachine die zich maar niet kan ontdoen van hondenhaar, dus ook handdoeken ed altijd met haar.
Ik weet niet meer beter, maar ik weet dat er mensen zijn die bij mij op bezoek komen zich wel eens achter de oren krabben. Jammerdebammer dan....
Nou, veel is herkenbaar, op het hondenhaar in de was na.
Mijn man heeft donkerblauwe werkkleding, en die moet netjes verschijnen, dus die shirtjes gaan in de droger, daarmee gaan de haren er uit.
Moest dat al nodig zijn, we hebben het geluk dat er hier plek is voor twee wasmachines, dus de hondjes hebben er een apart voor hun eigen spul
En beide machines gaan regelmatig met wat schoonmaak azijn of soda op de reinigingsstand.
Of bij het hondenspul meteen soda of azijn, komen de haren los.
En wat ik ook wel eens doe (staat toch al in dat washok, dus waarom geen gebruik ervan maken?), de waterblazer van de honden eens in de trommel van de wasmachine houden, dat scheelt
Hier is ook het huis aangepast (en zelfs erop uitgekozen) voor de honden, maar ik wil wel graag handdoeken zonder haar erin (gebruik voor de honden ook alleen de oude handdoeken, heb ze nog niet horen klagen).