Vandaag waren we in een bos.

Moderator: moderatorteam
Als je ze regelmatig ziet
Oh gut, ik zie het. Was nog niet helemaal scherp
Wel eens.
Wat fijnHazenrein schreef: ↑06 dec 2021 23:34Wel eens.Ik kom vaker een ree tegen dan een auto.
En je hebt het mis met dat tempo van rijden. Ik woon in een buitengewoon gemoedelijk deel van Frankrijk. Vrijwel iedereen passeert ons stapvoets en uitwijkend.
Desalniettemin kennen mijn heren het commando ‘aan de kant’ en volgen ze dat prima op, die enkele keer dat het nodig is.
Wat leuk. Maar heb je helemaal geen verschil gemerkt tussen al die verschillende plekken?ranetje schreef: ↑07 dec 2021 12:49Wat fijnHazenrein schreef: ↑06 dec 2021 23:34Wel eens.Ik kom vaker een ree tegen dan een auto.
En je hebt het mis met dat tempo van rijden. Ik woon in een buitengewoon gemoedelijk deel van Frankrijk. Vrijwel iedereen passeert ons stapvoets en uitwijkend.
Desalniettemin kennen mijn heren het commando ‘aan de kant’ en volgen ze dat prima op, die enkele keer dat het nodig is.
Ik heb heel wat voetstappen liggen in vrijwel alle arrondissementen van Frankrijk.
En daarbij vooral slechte ervaring met auto's op smalle weggetjes![]()
De andere vloer is dat grind op de laatste foto. Het is alleen maar werkruimte en opslag van wat planten voor de winter.