BadJack aka Badje of Badjas... Badje was een (fotogenieke) langharige Mechelse Herder (geen Tervuren), mijn laatste diensthond die ik met 15 jaar heb moeten laten gaan...

Badje met kleindochter Joni, inmiddels 18 jaar...

Badje en Bente...

Bente, een Cane Corso teefje dat ik met 5 jaar had overgenomen van een fokker waar ze in een paardenstal leefde en al 3 (!) nesten had gehad. Bente is 14 jaar geworden.

Jari, mijn meest asociale maar wel beste diensthond ooit, voor mij een gouden hond... 14 geworden.

En zijn kleinzoon, Jari jr. (roepnaam 'Jari'

Carino, Cane Corso reu. Nadat ik de laatste CC destijds had moeten laten inslapen was mijn stiefdochter zo verdrietig dat ze van een fokker een pup mocht uitzoeken en dat werd Carino. 2 weken voor ophalen werd Carino helaas verkeerd gecorrigeerd door mams en had daarbij een oogje verloren, stiefdochter mocht toen nog andere pup uitzoeken maar echt niet dat dat gebeurde. Carino is 12 geworden.

Deni, mijn allereerste ieniminie CC (nét 50 cm). Met haar deed ik voor de gein ook het KNPV PH1 programma wat ze ook (bijna) volledig kende met 14 maanden, en alles los. Helaas kreeg Deni met 17 maanden van het ene op andere moment zulke zware epileptische aanvallen (in die nacht ruim 26 aanvallen

En tenslotte Wizard, mijn vorige Mastín Español die slecht 17 maanden werd (Auto immuun ziekte).