Onze DA zei als ik haar opereer zal ze het niet overleven, wij hebben daarop de gok genomen om haar voor testoppen met AB kuur en een injectie
ik de hoop dat de koorst zal zakken, Het was zenuwslopend geen oog dicht gedaan en alleen maar bij mijn eisje geslapen.
smorgen heb ik temp gemeten en was gedaald naar 37 graden omg wat was ik blij.
We hebben besloten haar op krachten telaten komen waar ze heel lang heeft over gedaan
Ze was 9 en half jaar.
In maart 2021 hebben we besloten om haar baarmoeder telaten verwijderen.
Daar is ze zo goed van hersteld dat we dachten die wel oud.
In juni merkte wij dat ze heel snel moe werd niet meer wilde lopen ook al was het maar even op het veldje bij ons.
Op een Dinsdag morgen 21-7-2021 heeft ze heerlijk gegeten een kauwstaafje gehad om haar tandjes tepoetsen en zo ineens was het snaken naar adem dacht echt die stikt ik in haar bek voelen om het botje eruit tehalen ,maar die had ze dus al op ik voelde haar weg zaken in mijn armen. direct de DA gebeld en we konden meteen komen en ja dan kun je niets geen auto de DA kon niet wegens onder bezetting, mijn zoon gebeld die had de auto mee hij mocht direct naar huis, waar hij normaal 45 min overdeed was nu 30 min. wij met hoge snel naar de DA, Juna loopt naar binnen bleke tandvlees buik was dik heel dik en helaas had ons meisje een mild tumor die op knappen stond. Ik had onze jongens al op de hoogte gesteld dat we juna niet meer mee naar huis zouden nemen en goddank hadden hun ook afscheid kunnen nemen.
We hebben haar bij de DA in onze auto gelegd en daar is ze vredig in gelsapen en konden ons meisje na een half u laten cremeren
maar zo als een vrolijk muts van 1o jaar en zo ineens is ze weg niet tebvatten heb het ook nog steeds geen plaats kunnen geven.
Dag mooi meisje Rust zacht
geboren 13-06-2011
overleden 21-07-2021