Ik eerder gerustgesteld want dacht dat ze er nu ook niet zouden staan, toch even gevraagd, maar ze willen juist dit weekend de schapen overzetten naar de wei die grenst aan de tuin van ons vakantiehuis

Met Chara zijn we inmiddels zo ver dat ze aan de lijn, met mij tussen schapen en haar in voorbij kunnen lopen zonder dat ze blijft fixeren, gaat gillen en in de lijn gaat hangen etc..

Maar de schapen op het vakantieadres staan echt aan onze tuin, en het hek is laag

Voor de beeldvorming

Nu moet ik me niet zo druk maken denk ik.. met Aki ging het op een bepaald moment dus ook prima, en deze schapen waren jong en eigenlijk stond eigenaar ook verbaasd dat de schapen zo bij hem kwamen. Maar Aki was nooit zó gefixeerd op schapen en paarden als dat Chara nu is

Ik hoop dan ook dat ze Aki gaat volgen in zijn reactie, maar voor de zekerheid een lange lijn van 10 meter mee.. maar hopelijk slechts 1 dag nodig, want het wordt prachtig weer en dan willen we uiteraard lekker wandelen maar ook heerlijk van de grote omheinde tuin genieten.
Maar goed.. te laat om nu reacties nog te krijgen over hoe het aan te gaan pakken, hoop dat jullie duimen dat het goed gaat en t.z.t zal ik wellicht wat foto's plaatsen.
Mits het goed is gegaan dus