Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zembla bijten als beloning uitzending politiehonden
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Zembla bijten als beloning uitzending politiehonden
al gepost kan weg
Laatst gewijzigd door Rocco op 06 sep 2021 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Re: Zembla bijten als beloning uitzending politiehonden
Het is toch gek dat zo'n fraaie professional een herder het commando "los" nog niet aan kan leren.
Heb zelf een duitse staande op z'n jan boerenfluitjes leren zitten.
Heb zelf een duitse staande op z'n jan boerenfluitjes leren zitten.
- dagmar88
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Hondengeleiders bij de politie zijn ook allemaal van die vreemde.
Kijk maar eens als je ze bezig ziet, zelfs de hond wil er niet eens naast blijven lopen.
Kijk maar eens als je ze bezig ziet, zelfs de hond wil er niet eens naast blijven lopen.
-
- Zeer actief
Honden geleiders bij de politie zijn over het algemeen van bedenkelijk niveau krijgen een kant en klare hond bijna aangeleverd
Africhten begint bij het begin dus zelf van pup tot certificaat ,pakwerk doen leren en tijd en energie insteken daarom gaat het ook vaak mis bij de polite
honden met wat meer gas erop en extra driften, verzet kunnen ze meestal niet aan zijn al heel wat goede honden daar verknalt,daarom krijgen ze van mij ook nooit meer 1 hond . Meeste geleiders ik denk wel 98 procent hebben nog nooit een pup tot een gecertificeerde hond zelf opgeleid in het KNPV programma
En dan geven ze de mensen in de KNPV de schuld in de media, lossen bijvoorbeeld moet de hond op de keuring doen anders geen certificaat
eenmaal bij de politie doen ze het ineens niet meeerrrr dit ligt niet aan de hond maar aan de kwaliteit van de geleiders m.i.
Misschien de totale opleiding en geleiders eens grondig evalueren en een grote schoonmaak doen ?
Africhten begint bij het begin dus zelf van pup tot certificaat ,pakwerk doen leren en tijd en energie insteken daarom gaat het ook vaak mis bij de polite
honden met wat meer gas erop en extra driften, verzet kunnen ze meestal niet aan zijn al heel wat goede honden daar verknalt,daarom krijgen ze van mij ook nooit meer 1 hond . Meeste geleiders ik denk wel 98 procent hebben nog nooit een pup tot een gecertificeerde hond zelf opgeleid in het KNPV programma
En dan geven ze de mensen in de KNPV de schuld in de media, lossen bijvoorbeeld moet de hond op de keuring doen anders geen certificaat
eenmaal bij de politie doen ze het ineens niet meeerrrr dit ligt niet aan de hond maar aan de kwaliteit van de geleiders m.i.
Misschien de totale opleiding en geleiders eens grondig evalueren en een grote schoonmaak doen ?
- dagmar88
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Aangezien de inzet van de hond nog wordt gebruikt is dit niet van toepassing,een hond is het zwaarste wapen achter het vuurwapen
wat kan worden ingezet, preventief is dit een uitstekend middel een hond heeft vaak meer uitstraling dan 10 dienders wordt wel eens gezegd.
Ik denk dat er genoeg geleiders zijn die blij waren dat ze een hond bij zich hadden in een bepaalde situatie in de praktijk
- dagmar88
- Zeer actief
Spannend.Rocco schreef: ↑08 sep 2021 14:55 Aangezien de inzet van de hond nog wordt gebruikt is dit niet van toepassing,een hond is het zwaarste wapen achter het vuurwapen
wat kan worden ingezet, preventief is dit een uitstekend middel een hond heeft vaak meer uitstraling dan 10 dienders wordt wel eens gezegd.
Ik denk dat er genoeg geleiders zijn die blij waren dat ze een hond bij zich hadden in een bepaalde situatie in de praktijk
Eigenlijk gaat het me niet om de geleider en wat die vindt van zijn eigen functie.
-
- Zeer actief
Nou, vandaag alleen nog veilig over straat met een hond, morgen zeker ook nog met een teddiebeer naar bed.