Ja, dat ga ik zeker nog wel doen. Ik vond het nu steeds nog een beetje spannend dus wilde het begeleiden. Maar ik geloof dat dat echt niet nodig is.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Spring & 8tal dag 23 P.23
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Spring & 8tal dag 22 P.22
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Spring & 8tal dag 23 P.23
Oooooh, Ren met de pups
. Wat een prachtgezicht en wat een verschil een dag kan maken zeg, zaterdag vond Ren het gekrioel bij zijn poten nog spannend en nu ligt hij er bij
.
Mooi hoe de pups zelf wel bepalen hoeveel ruimte ze krijgen
. Alhoewel... het is wel de bedoeling dat ze zich aan gestelde grenzen houden
.
Genieten weer van de foto's en tekst.

Mooi hoe de pups zelf wel bepalen hoeveel ruimte ze krijgen

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
Ik zit hier gewoon zo te genieten van het spul
Roet kon zo een broertje van Baloe zijn met dat bruine door het zwart heen

Roet kon zo een broertje van Baloe zijn met dat bruine door het zwart heen

Fenneke en Baloe

- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Ik had helemaal niet verwacht dat ze naar me zou luisteren maar ze is echt een heel knap kind

Leuk zeg dat Ren ook zo betrokken is en zo lief voor ze

@Zamunda wat een mooie foto in jouw onderschrift, knap stel!
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze veranderen nu zo hard! Een dag maakt heel veel uit.Zamunda schreef: ↑06 sep 2021 21:45 Oooooh, Ren met de pups. Wat een prachtgezicht en wat een verschil een dag kan maken zeg, zaterdag vond Ren het gekrioel bij zijn poten nog spannend en nu ligt hij er bij
.
Mooi hoe de pups zelf wel bepalen hoeveel ruimte ze krijgen. Alhoewel... het is wel de bedoeling dat ze zich aan gestelde grenzen houden
.
We gaan wel wat moeten oefenen in grenzen geloof ik

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Dag 24. Vannacht konden we er weer uit. Waren er twee uit de ren ontsnapt
Man, die klimmen overal over heen! We hebben nu een hoger schotje. Hopelijk blijven ze een paar dagen binnen. Dit weekend zal ik de zware kennel tevoorschijn halen en poetsen. Daar kan ik makkelijker een hoge drempel in maken.
Vandaag kwam er weer bezoek. De pups zijn echt al enthousiast aan het kwispelen en soort van spelen. Alleen Snelle kwam niet. Hij kwam een paar keer onze kant op en bedacht zich dan. Misschien was hij moe want ik ken het niet van hem. Kas was met zijn verkeerde pootje uit bed gestapt want die liep op allemaal broertjes en zusjes te mopperen. En Stoere had het zo naar zijn zin! Echt grappig hoe lollig hij ineens kan doen en zijn staartje kan heel hard kwispelen!
Klets doet haar naam eer aan. Ik wilde ze bij thuiskomt even laten slapen tot de visite zou komen (dat zou over een half uur zijn). Maar de pups zijn nu natuurlijk gewend dat als ik thuiskom het groot puppyfestijn begint
Klets heeft toch boos staan schreeuwen lang het hek!
Er helemaal neidig tegenaan staan en keihard gillen. Gelukkig heeft ze het niet zo lang volgehouden. Ze is na het spelen uiteindelijk bij de visite op schoot in slaap gevallen. Grappig, dat deed Ren ook altijd.
Spring kwam wel steeds kijken en doet de eerste pogingen tot een beetje spelen met de pups. Verder ligt ze als een moeder overste op de bank de boel in de gaten te houden. Ze geeft het heel mooi aan als ze vindt dat Ren genoeg met de pups heeft gedaan. Dan gaat ze er tussen staan en Ren weg staan kijken. Het zogen regelt ze prima. Ze vindt het denk ik wel echt fijn dat ze nu al 1x per dag vlees krijgen en vandaag ook een keertje puppymelk.
Oja, en de zindelijkheid: echt zo knap! Ze lopen al helemaal richting de matjes! De werpkist was vanmorgen brandschoon en de matjes helemaal onder geplast. Zelfs als de ren open staat zoeken sommige pups bewust de matjes op.
Vandaag kwam er weer bezoek. De pups zijn echt al enthousiast aan het kwispelen en soort van spelen. Alleen Snelle kwam niet. Hij kwam een paar keer onze kant op en bedacht zich dan. Misschien was hij moe want ik ken het niet van hem. Kas was met zijn verkeerde pootje uit bed gestapt want die liep op allemaal broertjes en zusjes te mopperen. En Stoere had het zo naar zijn zin! Echt grappig hoe lollig hij ineens kan doen en zijn staartje kan heel hard kwispelen!
Klets doet haar naam eer aan. Ik wilde ze bij thuiskomt even laten slapen tot de visite zou komen (dat zou over een half uur zijn). Maar de pups zijn nu natuurlijk gewend dat als ik thuiskom het groot puppyfestijn begint

Spring kwam wel steeds kijken en doet de eerste pogingen tot een beetje spelen met de pups. Verder ligt ze als een moeder overste op de bank de boel in de gaten te houden. Ze geeft het heel mooi aan als ze vindt dat Ren genoeg met de pups heeft gedaan. Dan gaat ze er tussen staan en Ren weg staan kijken. Het zogen regelt ze prima. Ze vindt het denk ik wel echt fijn dat ze nu al 1x per dag vlees krijgen en vandaag ook een keertje puppymelk.
Oja, en de zindelijkheid: echt zo knap! Ze lopen al helemaal richting de matjes! De werpkist was vanmorgen brandschoon en de matjes helemaal onder geplast. Zelfs als de ren open staat zoeken sommige pups bewust de matjes op.
- georges
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher
Om op te vreten
Doe je binnenkort nog eens portretjes ?

- Zamunda
- Zeer actief
NIET! Je moet ook geen apen fokkensirene schreef: ↑07 sep 2021 20:39 Dag 24. Vannacht konden we er weer uit. Waren er twee uit de ren ontsnaptMan, die klimmen overal over heen! We hebben nu een hoger schotje. Hopelijk blijven ze een paar dagen binnen. Dit weekend zal ik de zware kennel tevoorschijn halen en poetsen. Daar kan ik makkelijker een hoge drempel in maken.

Vandaag kwam er weer bezoek. De pups zijn echt al enthousiast aan het kwispelen en soort van spelen.

DramaqueenKas was met zijn verkeerde pootje uit bed gestapt want die liep op allemaal broertjes en zusjes te mopperen.

En Stoere had het zo naar zijn zin! Echt grappig hoe lollig hij ineens kan doen en zijn staartje kan heel hard kwispelen!

Klets doet haar naam eer aan. Ik wilde ze bij thuiskomt even laten slapen tot de visite zou komen (dat zou over een half uur zijn). Maar de pups zijn nu natuurlijk gewend dat als ik thuiskom het groot puppyfestijn begint![]()
Klets heeft toch boos staan schreeuwen lang het hek!
Er helemaal nijdig tegenaan staan en keihard gillen.
Hahaha, blij dat ze bij jou blijft

Anders dan haar eigen moeder, maar ze doet het superSpring kwam wel steeds kijken en doet de eerste pogingen tot een beetje spelen met de pups. Verder ligt ze als een moeder overste op de bank de boel in de gaten te houden. Ze geeft het heel mooi aan als ze vindt dat Ren genoeg met de pups heeft gedaan. Dan gaat ze er tussen staan en Ren weg staan kijken. Het zogen regelt ze prima. Ze vindt het denk ik wel echt fijn dat ze nu al 1x per dag vlees krijgen en vandaag ook een keertje puppymelk.

IdeaalOja, en de zindelijkheid: echt zo knap! Ze lopen al helemaal richting de matjes! De werpkist was vanmorgen brandschoon en de matjes helemaal onder geplast. Zelfs als de ren open staat zoeken sommige pups bewust de matjes op.

- Zamunda
- Zeer actief
Ja, regel dat effe de komende weken

Dank je! Ik dacht nog snel even een nieuw OS van deze drie voordat nummer vier zich aandient.
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Wat een heerlijke foto's en beschrijvingen. Klets klinkt als een portret
ik ben ook benieuwd naar speelfilmpjes met Ren, zo lief.
Wat heerlijk ook voor de pupkopers hier, zo'n volgtopic.

Wat heerlijk ook voor de pupkopers hier, zo'n volgtopic.

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Sorry, ik ga iedereen ook nog antwoorden hoor. Dat ga ik lekker morgen doen.
Op verzoek. Ren en de puppies. Wat is hij geweldig hè?! Ik heb er een paar stukjes uitgeknipt vanwege de privacy
Zet maar zonder geluid want ik zit toch stom te giechelen, ik wist niet eens dat ik deed
12ED5A79-FEA8-4858-A40B-FF7BD1A386EB by Sonja, on Flickr
Op verzoek. Ren en de puppies. Wat is hij geweldig hè?! Ik heb er een paar stukjes uitgeknipt vanwege de privacy

Zet maar zonder geluid want ik zit toch stom te giechelen, ik wist niet eens dat ik deed

- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Zamunda
- Zeer actief
Oooooooh, geweldig
. En ik heb met geluid gekeken natuurlijk, heel herkenbaar dat lachen als je zo van je honden geniet
.

- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Wat ontzettend schattig, en wat leuk voor de pups om zo'n lieve grote broer te hebben om mee te kunnen spelensirene schreef: ↑09 sep 2021 21:18 Sorry, ik ga iedereen ook nog antwoorden hoor. Dat ga ik lekker morgen doen.
Op verzoek. Ren en de puppies. Wat is hij geweldig hè?! Ik heb er een paar stukjes uitgeknipt vanwege de privacy![]()
Zet maar zonder geluid want ik zit toch stom te giechelen, ik wist niet eens dat ik deed![]()
12ED5A79-FEA8-4858-A40B-FF7BD1A386EB by Sonja, on Flickr

Ik was vergeten het geluid uit te zetten

-
- Zeer actief
Wat onwijs lief
Ik zou nergens meer aan toe komen en de hele dag naar die pups kijken. Dat is toch ultiem genieten
En die interactie met Ren is goud waard.

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoe denk je dat het komt dat ik haast geen foto's plaats?
Die heb ik niet

- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
Jaaaa leuk!! Eerst was ik wel geduldig maar nu ik echt aan ze gesnuffeld heb ben ik helemaal ongeduldig geworden

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Wie is die kale brutale aap die Ren steeds frontaal aanvalt?

-
- Zeer actief
Ahhh geweldig lief, ik ga ze missen als het forum straks ophoud
.. worden geweldig leuke hondjes misschien mag ik er ooit nog een voor de camera zien in de toekomst .. zou geweldig zijn.. de tijd zal het uitwijzen 

- Zamunda
- Zeer actief
- georges
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher
Ahhh, wat is Ren lief met ze 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Dan doet hij zijn naam eer aan. Kijk hem eens stoer op zijn achterpootjes staan.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
Gaan we je kunnen volgen in het nieuwe forum
Zo jammer zijn dat ik de verhalen van deze leuke pups moet missen
Zo jammer zijn dat ik de verhalen van deze leuke pups moet missen
- Zamunda
- Zeer actief
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
bedankt voor de leuke reakties!

Ik denk het wel hoor.
En hij loopt zo stoer! Iedere keer als hij aan komt lopen wil ik hé stoere! zeggen, en dan bedenk ik me dat hij zo heet

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Dag 29. Echt niet normaal hoe snel en fijn ze zich ontwikkelen. Het zonnetje scheen en mijn moeder zou even komen dus ik vond het een mooie gelegenheid om ze voor het eerst in de tuin te laten. Normaal wordt er de eerste keer in de tuin niet veel gedaan. Wat gemiept en een beetje op elkaar gehangen en de stoerste pups lopen dan een stukje. Nu niet hoor! Mijn moeder zat er al. En ik bracht ze per twee of drietal. Ze keken even en gingen meteen rondlopen en/of mijn moeder gedag zeggen!
Snelle, Klets, Stoere en Roet droegen vandaag alweer spulletjes. Roet probeert zelf bewust de zingende luiaard aan te zetten. Roet en Slimme liepen al heer ver zelf door de tuin. Stoere en Slimme kwamen de buurvrouw gedag zeggen.
De surfplank zijn ze allemaal op gaan staan. Het tunneltje is door niemand nog gebruikt. Alleen Kas heeft er even in gekeken.

Snelle, Klets, Stoere en Roet droegen vandaag alweer spulletjes. Roet probeert zelf bewust de zingende luiaard aan te zetten. Roet en Slimme liepen al heer ver zelf door de tuin. Stoere en Slimme kwamen de buurvrouw gedag zeggen.
De surfplank zijn ze allemaal op gaan staan. Het tunneltje is door niemand nog gebruikt. Alleen Kas heeft er even in gekeken.

- Zamunda
- Zeer actief
Je hebt een stalker hoor, ik hoor net vanuit de keuken: ''hé, buitenfoto's!''
Wat is het een stoer nest joh, zo lekker ondernemend! Zo mooi om ze zo in het gras te zien paraderen
.
.

Wat is het een stoer nest joh, zo lekker ondernemend! Zo mooi om ze zo in het gras te zien paraderen

Je zat dus helemaal goed op dag 1

- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat een heerlijke update weer, zo leuk dat ze amper onder de indruk waren, wat een dappere stappers zijn het toch 

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Wat gaat die ontwikkeling bij puppen toch verschrikkelijk hard. Heerlijk stel