Moeder Lucky met haar dochter Ninthe.

Moderator: moderatorteam
onze Laika heeft ook iets met haar hart. 3 jaar geleden vertelde de da dat we voorzichtig met haar moesten zijn want kon zo afgelopen zijn, nooit gedaan. Nu 3 jaar later heeft ze toch hart medicatie gehad. Op vakantie kan ze de heftige wandelingen niet meer met ons mee maken en gaat ze in de kar maar dat komt ook door de artrose die haar veel pijn geeft. Verder doet ze alles mee en als ze er bij neer valt is het maar zo zoals de arts zij dan sterft ze in het harnas.Marie-Josée schreef: ↑24 aug 2021 10:59 Havanezers zijn op hun mooist met de wind in de vacht![]()
Ik smelt altijd als ik Sancho zie rennen. En ja, ondanks zijn ernstige hartafwijking rent hij nog steeds vrolijk rond.
Heel bijzonder vind ik dat, zo'n hond leeft echt in het moment. Daar leer ik van.![]()
ja dat is erg leuk. Hier ook nog nooit gehad. Wel iemand die mij aanhield en vroeg zijn dat havanezers? Op mijn bevestigende antwoord vertelde ze toen dat ze er woensdag een pup ging halen, bij die en die fokker. Ze was best nerveus en vroeg of het wel goed zat met die fokker. (kende de fokker wel en kon haar gerust stellen).Marie-Josée schreef: ↑06 sep 2021 11:19 Gisteren kwamen we voor het eerst in de geschiedenis een andere Hava tegen. Zelfde formaat ( ook een intacte reu) en dezelfde kleur vacht, alleen was dat hondje geknipt. Wel mooi gedaan trouwens. Het was hun eerste hond en jaren terug maakten ze zich over alles en nog wat zorgen, dingen die ik nu vertelde als zijnde normaal, dus ze waren posthuum opgelucht![]()
Behalve de echte Havastreken ( kleinehondjesstreken denk ik) had hij toch een net iets ander karakter. Sancho wilde met hem stoeien maar het was meteen duidelijk dat hij dat niet op prijs stelde; hij bleef zitten knoteren. Zo was hij in het algemeen scheen het, niet zo'n vrolijke allemansvriend als Sancho. Ook wel weer makkelijk![]()
De kennelnaam was zo lang en bombastisch dat ik die vergeten ben, ik had er in elk geval niet eerder van gehoord.
Het was wel leuk dat die mensen Sancho meteen herkenden als Havanezer. Zo vaak zie je ze niet in het echt, toch?