Hallo allemaal, ik heb me gister aangemeld op dit forum. Ik kan op internet weinig info vinden over verloop of ervaringen. Mijn hond Sita kreeg eind mei een bultje op haar kop. Naar de dierenarts geweest. T is een harde bult en zit vast aan haar schedel. Ik laat r gezien haar leeftijd (13 jaar) niet meer onderzoeken, maar de dierenarts sprak zijn vermoeden van kanker uit. Inmiddels zijn we 3 mnd verder, en zijn vermoeden is wel waarheid. Het kleine bultje is inmiddels een behoorlijke buil ter grote van een flinke mandarijn en ook op haar ribben groeit een bult met ongeveer een diameter van 6 cm, maar nog niet zo dik. Prognose na t zien van een bult is 3 a 6 mnd en zo gauw je t ziet is t al naar de longen. Ondanks de enorme snelle groei, is ze nog vrolijk, staartje fier op met wandelen, oortjes rechts, rennen kortom blije hond. Ik denk dat t gezwel op haar kop voornamelijk nog aan de buitenkant van haar schedel groeit. Nu is mijn vraag: wie heeft dit ook meegemaakt, en dan vooral botkanker op platte botten, hoe was t verloop tot pijn , groei , tijd. Voor nu genieten, genieten en samen zijn.
Groetjes Elly en Sita
Ps op fotos verschillende momenten