Nee hoor kind, kijken hoe je het los op strand doet..

We hadden speeltje voor hem én haar écht waar..

Maar je grote broer treiteren is leuker

Moderator: moderatorteam
Iets met FB gok ik, volgens mij plaatst blondie vrijwel altijd de foto's direct van FB. Ik kan ze dan ook niet zien helaas.Iris123 schreef: ↑31 aug 2021 20:45 Ben ik de enige die de foto's niet ziet? Er blijft afbeelding staan. Het is al een tijdje zo bij foto's van ts, van andere forummers zijn de foto's wel goed zichtbaar. Omdat er veel reakties op de foto's komen ga ik er vanuit dat het een probleem bij mijn instellingen is, maar wat is dat probleem?
Ik ook niet (met Firefox), ik kijk ze dan met Chrome.Zamunda schreef: ↑31 aug 2021 23:45Iets met FB gok ik, volgens mij plaatst blondie vrijwel altijd de foto's direct van FB. Ik kan ze dan ook niet zien helaas.Iris123 schreef: ↑31 aug 2021 20:45 Ben ik de enige die de foto's niet ziet? Er blijft afbeelding staan. Het is al een tijdje zo bij foto's van ts, van andere forummers zijn de foto's wel goed zichtbaar. Omdat er veel reakties op de foto's komen ga ik er vanuit dat het een probleem bij mijn instellingen is, maar wat is dat probleem?
Nee, ik krijg ze domweg niet naar afbeeldingen overgezet. Dus alle foto's die ik heb staan niet eens op de laptop. Vroeger deed ik dat en dan bewerkte ik via de laptop. Nu blijf ik klooien op de telefoon en dan zet ik ze maar op FB. Moet er eens voor gaan zitten weer, want mijn telefoon raakt een beetje vol
Goed dat ik het weet, ik plaats foto's voor mensen die het leuk vinden om bepaalde foto's te kijken en het is altijd wel leuk om reacties daarop te lezen vind ik zelf. Als ik dan lees dat ze voor veel mensen die wel interesse hebben, ze niet kunnen zien dan vind ik dat jammer!
Geweldigblondie schreef:
We hadden speeltje voor hem én haar écht waar.