Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondenrugtas, ervaringen?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Suusz27
Zeer actief
Aantal honden: 2

Hondenrugtas, ervaringen?

Ongelezen bericht door Suusz27 »

Ik ben ontzettend benieuwd of hier mensen zijn die ervaringen hebben met wat zwaardere honden in een hondenrugtas?
Muis (Amstaff, 20 kilo) kan een uurtje nog wel meekomen maar daarna wordt het te veel voor haar (met een tumor op haar pootje (niet operabel) en haar leeftijd) maar op vakanties etc. wil ik haar eigenlijk gewoon mee hebben in de bossen/dorpjes en niet achterlaten in een vakantiehuisje als we wel met Teun op pad zijn.
Nu ben ik aan het kijken naar deze rugtas;

https://www.k9sportsack.com/products/ro ... cking-pack

Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee? Het is nogal een aanschaf namelijk. :mrgreen:
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Re: Hondenrugtas, ervaringen?

Ongelezen bericht door sirene »

Als je je hond zo mee wil nemen zou ik eerder kijken naar een doggyride. Of een bolderkar.Is ook een stuk comfortabeler voor je hond.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Dat lijkt mij alles behalve comfortabel.
Al eens aan een bolderkar gedacht?

Wij hebben een buggy de togfit roadster die kan tot 32 kg dragen :wink:
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

sirene schreef: 29 aug 2021 16:10 Als je je hond zo mee wil nemen zou ik eerder kijken naar een doggyride. Of een bolderkar.Is ook een stuk comfortabeler voor je hond.
Dat.
Heb wel gebackpacked met 20 kilo en dat is best pittig als je het niet gewend bent.
Zo’n Doggyride kun je zowel als wandelwagen als als fietskar gebruiken.
Suusz27
Zeer actief

sirene schreef: 29 aug 2021 16:10 Als je je hond zo mee wil nemen zou ik eerder kijken naar een doggyride. Of een bolderkar.Is ook een stuk comfortabeler voor je hond.
Maar wandelt zo'n doggyride ook lekker in de duinen/bossen/offroad etc.? Dat leek mij eigenlijk niet waardoor ik dat niet eens als optie heb bekeken.
Als dat wel het geval is, dan is dat misschien een betere optie. Het gaat me er om dat zij comfortabel is, nu draagt mijn vriend haar in zijn nek af en toe maar dat loopt voor geen meter natuurlijk.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Suusz27 schreef: 29 aug 2021 16:19
Maar wandelt zo'n doggyride ook lekker in de duinen/bossen/offroad etc.? Dat leek mij eigenlijk niet waardoor ik dat niet eens als optie heb bekeken.
Als dat wel het geval is, dan is dat misschien een betere optie. Het gaat me er om dat zij comfortabel is, nu draagt mijn vriend haar in zijn nek af en toe maar dat loopt voor geen meter natuurlijk.
Als je er één hebt met allterrein banden wel.
Met mijn buggy kom ik overal behalve op het strand en sommige duinen hebben mul zand. Maar ook paden waar je wel overheen kan. Ik vind met twee Chihuahuas een tas al vervelend. Maar de tas die jij aanhaalde daar zit de hond niet comfortabel in en zou dus nooit mijn keuze zijn.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Suusz27
Zeer actief

Chihuahua-paws schreef: 29 aug 2021 16:30
Suusz27 schreef: 29 aug 2021 16:19
Als je er één hebt met allterrein banden wel.
Met mijn buggy kom ik overal behalve op het strand en sommige duinen hebben mul zand. Maar ook paden waar je wel overheen kan. Ik vind met twee Chihuahuas een tas al vervelend. Maar de tas die jij aanhaalde daar zit de hond niet comfortabel in en zou dus nooit mijn keuze zijn.
Oke, dat klinkt goed dan ga ik daar ook eens naar kijken. Ik had verwacht dat je daar alleen op straat en park mee kon lopen en dat zijn nou net niet de plekken waar wij komen. Het belangrijkste vind ik dat ze comfortabel zit hoor maar dat leek me in die tas nog wel meevallen in sommige filmpjes die we bekeken.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”