Moderator: moderatorteam
Ja die had ik ookhakunamatata schreef: ↑17 aug 2021 22:37 Dat filmpje, zo tevreden
En als naam kwam er eentje gelijk in mij op en blijft steeds weer opborrelen. Dus ik noem em toch maar: Vlieg
Ik ben er nog niet echt mee bezig, de verdeling doe ik sowieso zo laat mogelijk maar waarschijnlijk gaat er wel een pupje naar iemand van het forum.
Wie is dat?sirene schreef: ↑19 aug 2021 18:11Ik ben er nog niet echt mee bezig, de verdeling doe ik sowieso zo laat mogelijk maar waarschijnlijk gaat er wel een pupje naar iemand van het forum.
Maar alleen als ze dan beloofd ook hier te posten![]()
En er is nog iemand van het forum met interesse. Al heel lang. Wordt tijd dat ze het nu eens doet![]()
Die ratjes zijn leuk hè?! Ik zag ze bij de Ikea net na de echo en toen heb ik er 7 meegenomen, voor alle pups 1. 1 te weinig dus
Ik vind het altijd leuk dat iedereen andere voorkeuren heeft. Roodkapje is wel bij veel mensen favoriet. Het zijn lieve warme kleurtjes en ze ziet er inderdaad schattig uit.
Om jullie te plagen
Ik vind dat je het wel moet doen. Vorige keer twijfelde je al. Je weet nu zelfs hoe leuk ze worden, je kan een perfecte inschatting maken hoe ze worden door het vorige nest. 3 honden met een groot leeftijdsverschil, daar kan toch prima een leuke pup bij? Een stoere stabiele reu die zich niet gek laat maken.Zamunda schreef: ↑19 aug 2021 19:58 Oh wat een heerlijke plaatjes weer. Ik moet weer lachen om die ratten tussen je slapende pups haha. Het is een leuk gemeleerd stel trouwens.
Wie is dat?sirene schreef: ↑19 aug 2021 18:11Ik ben er nog niet echt mee bezig, de verdeling doe ik sowieso zo laat mogelijk maar waarschijnlijk gaat er wel een pupje naar iemand van het forum.
En er is nog iemand van het forum met interesse. Al heel lang. Wordt tijd dat ze het nu eens doet![]()
Ik wil zo graag, het lijken me echt zulke fijne honden en goed passen bij me als ik lees hoe jij hen en je omgang met hen omschrijft. Maar ik heb er al drie (waarvan twee best intensief zijn) en ik denk dat het echt verstandiger is om dat als max te houden en ik hoop deze drie nog een tijd te hebben (zijn nu 5 en tweemaal 10). En dan sinds vorig jaar ook ineens weer vier katten; een huis vol dus.
Vorige keer dacht ik echt dat het nét te vroeg kwam maar inmiddels is het al twee jaar geleden? En van Mira had ik er ook zo graag eentje gewild, vond dat ook echt heel moeilijk om uiteindelijk echt aan me voorbij te laten gaan. Bij zowel jouw vorige als Cleva's nest werd man af en toe horendol van mijn georeer over jullie nesten en wat een leuke honden dat zouden worden.
Ik moet het niet doen, ik moet het niet doen. Maar ik las wel dat het misschien je laatste nest wordt![]()
. Moeilijk, moeilijk.
Ik vind het zo grappig dat niet-naakthondenmensen het haar altijd zo leuk vinden. De meeste naakthondenmensen vinden dat juist niet zo mooi. Ik ook niet hoor. Matje heeft wel echt teveel haar voor een naakthond (en ik vind het ook niet mooi) maar ze wordt vast superleuk! Dus met die roze bril zie ik het haar straks vast niet meer
Zinodo schreef: ↑19 aug 2021 21:27
Haha echt!
Troost je, het is makkelijker om haar eraf te scheren dan om het erop te plakken
Ik vind die behaarde koppies ook heel leuk, vooral omdat het niet zo’n lang haar is zoals je bij de chineesjes ziet. Die hebben altijd bad hair daymaar zo kort, gewoon als een toevoeginkje vind ik het wel wat hebben
![]()
Aah, dan weet ik denk ik wie je bedoeld haha ( die met langere interesse).sirene schreef: ↑19 aug 2021 18:11Ik ben er nog niet echt mee bezig, de verdeling doe ik sowieso zo laat mogelijk maar waarschijnlijk gaat er wel een pupje naar iemand van het forum.
Precies, en als ze het niet erg vindt (daar zorg ik wel voor) dan maakt het ook niet uit.
Nog even en je mag gewoon zelf komen
Dat zeg ik ook altijd van hele lelijke kinderen