Ik ben Anne, getrouwd en moeder van twee zonen
Daarnaast ben ik een groot dierenliefhebber en hebben wij naast onze Lola van 14 jaar nog 7 katten en een huiskip
Ik was als klein kind al gek op honden en haal onze dieren alleen uit de opvang
Mijn droom was om later zelf een asiel te runnen maar daar is zoals jullie zien niet veel van terecht gekomen

Onze vorige hond (jack russel) is op 9 jarige leeftijd bij ons gekomen uit het asiel en helaas twee jaar geleden hebben we afscheid van haar moeten nemen ivm ernstige artrose
daarvoor hadden we Timmie*, een duitse herder, ook uit het asiel, hij is op 10 jarige leeftijd overleden aan een opengebarste tumor waar we niks van wisten.
Ik kom hier op het forum met een vraag over Lola, zij is nu senior en begint helaas last te krijgen van haar niertjes
naast haar nierprobleem heeft ze ook een gevoelige maag en draagt een muilkorf omdat ze anders continu alles op(vr)eet wat mevrouw maar tegenkomt en ze daar ernstig ziek van wordt
Naast mijn liefde voor dieren mag ik ook graag wandelen, uiteraard is dit goed te combineren met onze Lola die helaas geen grote afstanden meer kan mee wandelen maar het nog wel mee maakt doordat ik haar in de buggy meeneem zodat zij er toch nog van kan genieten

Lola is namelijk gewend om samen met mij en onze vorige honden grote wandelingen te maken
Naast dit houd ik ook van films en lezen
Mochten jullie nog overige vragen hebben dan hoor ik dat graag