Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
alm@ schreef: ↑11 mei 2021 15:57
Bij ons is sinds 2 weken Sammetje komen wonen. Een langhaar dwergje van net 2 jaar geboren uit korthaar ouders. Het gaat prima tussen de heren.
Wat een knapperd jij hebt het teckelvirus wel te pakken
Deze jongeman kwam toevallig voorbij, ik was niet op zoek al wilde ik mettertijd er wel weer een pup bij. Het gaat goed met de 3 musketiers
Eefsel schreef: ↑24 mei 2021 13:00
Drukke boel! Fijn hoor dat Kono terug is hoe lang nog totdat de pup komt?
Te lang haha
Ik moet wachten tot hij 15 wkn is , ze worden morgen 4 weken
Maar ik mag gelukkig vaak komen kijken , en krijg ook foto’s dus dat overleven we wel
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
Had ik al gezegd dat hier mogelijk gezinsuitbreiding komt? Een klein snoezig teefje is de bedoeling, alvast opvolging van de bejaardensoos. Mocht het zeker zijn kom ik wel met details
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Nanna schreef: ↑31 mei 2021 13:05
nagyon édes, de nem. Köszönöm az ajánlatot
Nyafogva jól beilleszkedett volna
Nee, ik ben te oud voor zo’n sterke jachthond. Zo’n lullige Ier zou prima gaan maar zo’n grote joekel die strak staat als ie een ree ziet gaan we maar niet doen
Ik zag vanochtend twee vrouwen met elk een Ier en een hollandse herder. Komisch, maar superbraaf. Moest toch een beetje aan jou denken Nanna.
Alleen namen ze wel het hele fietspad in beslag en moest ik erachteraan hobbelen
MirjamV schreef: ↑01 jun 2021 17:16
Hier wordt het ook steeds spannender, pups worden rond 20 juni verwacht. Dus heel hard duimen voor een klein puppeguppie voor mij
MirjamV schreef: ↑01 jun 2021 17:16
Hier wordt het ook steeds spannender, pups worden rond 20 juni verwacht. Dus heel hard duimen voor een klein puppeguppie voor mij
Sheltie?
Ja!! Teefje is drachtig dus even afwachten wat er geboren wordt.
Eindelijk mag ik hier mij ook melden met een nieuw huisgenootje. Bij mijn ouders altijd honden gehad. Dan nu een eigen woning, maar het was wel erg stil zonder een hond. Na veel informatie opgezocht en gelezen te hebben was ons oog op de Oud Duitse herder gevallen. Een fokker gevonden die enorm goed bij ons aansloot op wat wij zochten.
Waarna wij afgelopen dinsdag onze Brego hebben opgehaald.
( Hopelijk zijn de foto’s niet te groot, eerste keer dat ik ze plaats )
Rosannex schreef: ↑06 jun 2021 16:27
Eindelijk mag ik hier mij ook melden met een nieuw huisgenootje. Bij mijn ouders altijd honden gehad. Dan nu een eigen woning, maar het was wel erg stil zonder een hond. Na veel informatie opgezocht en gelezen te hebben was ons oog op de Oud Duitse herder gevallen. Een fokker gevonden die enorm goed bij ons aansloot op wat wij zochten.
Waarna wij afgelopen dinsdag onze Brego hebben opgehaald.
( Hopelijk zijn de foto’s niet te groot, eerste keer dat ik ze plaats )
Aahhh van Thamara toch ?
Heb dat nest op fb gevolgd , leuke pups
Veel geluk met de kleine
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints