Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
In Peru zagen ze er jaren geleden ook al zo uit. In Zuid-Amerika doen ze alles na van de USA. Op hondenshows zijn heel veel hondenrassen super overdreven. Moet je de Goldens eens opzoeken. Die zijn helemaal vreselijk. Voorborsten van een ijsbreker, een verschrikkelijke vacht en dan sikkelhakken achter. Oja, en vergeet de giraffennek niet.
Rottweilers zien er ook verschrikkelijk uit. Van die mongolenkoppen
Doyaquba schreef: ↑18 mei 2021 17:57
Geef mij deze reu maar
Dat is ook niet meer de kop zoals hij was.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Tevenhoofden zijn een stuk mooier en eleganter bij de Rottweiler voor zover ik weet. Dit viel dan nog mee in mijn snelle zoektocht naar reuen zeg maar. Maar ik geloof best dat het mooier was ooit. Dat waren wel meer rassen, inclusief het mijne
Doyaquba schreef: ↑18 mei 2021 18:19
Tevenhoofden zijn een stuk mooier en eleganter bij de Rottweiler voor zover ik weet. Dit viel dan nog mee in mijn snelle zoektocht naar reuen zeg maar. Maar ik geloof best dat het mooier was ooit. Dat waren wel meer rassen, inclusief het mijne
Ik vond de boxers vroeger inderdaad ook mooier
De hoofden van de Rottweilers zijn tegenwoordig zo "appelig"
Die hoge stop was er niet.
Tenminste niet bij de honden die ik heb gekend.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Ik kan het niet mooi vinden, met die ogen zo dicht bij elkaar
Het kan met zo'n smoel volgens mij niet zoveel schade meer maken, dus vooruit.
Ik begrijp niet dat zulke kikkerkoppen het beter doen dan bv Kaya van Caro. Ik heb echt niets met rottweilers, maar ik zie nu dat het door die achterlijke hoofden komt. Kaya was een plaatje zeg