Saar From the Olympia Girls.
Een geweldige naam maar ik laat de eer aan de geweldige Sara die er al is.
We noemen haar Maya.

Moderator: moderatorteam
Dank je wel.
Als je de complete versie van smuldier neemt kan dat prima.Yeufke schreef: ↑30 apr 2021 09:07 Nog iemand tips voor goed (klein) puppyvoer.
Ze kreeg brok mee maar die bekijkt ze niet of ze speelt er mee.
Daarnaast kreeg ze vers en dat van verschillende merken
Smuldier totaal met pens vindt ze prima maar Rodi weigert ze.
Nou ben ik dit helemaal niet gewend en wil er ook niet aan gaan toegeven maar ze is al zo'n ontzettend kleintje.
Eten moet ze maar alleen smuldier lijkt me ook niks of wel?
Ideaal zou zijn dat ze brok en vers lekker vindt en dan liefst niet iedere week wat anders.
De eerste nacht heb ik op de bank geslapen naast de bench. Toen piepte ze om 3 uur en zijn we naar buiten geweest om te plassen. En toen was ze klaarwakker.
Ze eten natuurlijk ook erg weinig kijk eens in deze tabel:Yeufke schreef: ↑30 apr 2021 09:07 Nog iemand tips voor goed (klein) puppyvoer.
Ze kreeg brok mee maar die bekijkt ze niet of ze speelt er mee.
Daarnaast kreeg ze vers en dat van verschillende merken
Smuldier totaal met pens vindt ze prima maar Rodi weigert ze.
Nou ben ik dit helemaal niet gewend en wil er ook niet aan gaan toegeven maar ze is al zo'n ontzettend kleintje.
Eten moet ze maar alleen smuldier lijkt me ook niks of wel?
Ideaal zou zijn dat ze brok en vers lekker vindt en dan liefst niet iedere week wat anders.
oh, je went er aan. KVV is altijd goed. (behalve zalm)
waarom perse rodi? hier krijgen ze die maar heel zelden en wisselen we alle smaken van smuldier af (de complete versie)Yeufke schreef: ↑06 mei 2021 16:37 Inmiddels eet Maya best goed.
Ik ben met Smuldier pens/vlees doorgegaan en ben nu langzaamaan aan het mengen met Rodi.
Ook dat eet ze goed. Binnenkort meer Rodi dan Smuldier geven en kijken hoe dat gaat want het gaat haar duidelijk om de pens.
Maar die hoeft er wat mij betreft niet altijd in te zitten.
De brokken gebruik ik als beloningssnoepjes en op die manier gaan ze hap slik weg.![]()
Omdat ik die al in de diepvries heb.blacky schreef: ↑07 mei 2021 11:44waarom perse rodi? hier krijgen ze die maar heel zelden en wisselen we alle smaken van smuldier af (de complete versie)Yeufke schreef: ↑06 mei 2021 16:37 Inmiddels eet Maya best goed.
Ik ben met Smuldier pens/vlees doorgegaan en ben nu langzaamaan aan het mengen met Rodi.
Ook dat eet ze goed. Binnenkort meer Rodi dan Smuldier geven en kijken hoe dat gaat want het gaat haar duidelijk om de pens.
Maar die hoeft er wat mij betreft niet altijd in te zitten.
De brokken gebruik ik als beloningssnoepjes en op die manier gaan ze hap slik weg.![]()
Soms iets anders als ik wat tegen kom in de dieren winkel wat mij ook wel wat lijkt.
Daarnaast in de ochtend brokjes. Toen het nog pups waren kregen ze 3x een vlees maaltijd en 1x brokken tussen de middag. Dit ook ivm oppas die er was tot een leeftijd van 6 maanden.
Het is een schatje
ik weet hier met de nieuwe brokken niet wat mij overkomt. Ze vinden ze al meerdere weken lekker!!Marie-Josée schreef: ↑14 mei 2021 11:10 Wat een hummel![]()
Ik was nooit gewend aan kleine hondjes en hun vaak wat lastige eetpatroon dus dat was ook even uitproberen in het begin.
Nu helaas weer omdat hij zich niet lekker voelt en nog makkelijker dan voorheen letterlijk zijn neus ophaalt voor eten.
Hij kan soms richting voerbak sluipen en dan met een heeeeeeel lange nek een blik werpen, een neusvol nemen en zich dan duidelijk teleurgesteld en misprijzend afwenden. De doorsnee kat zou jaloers zijn op die performance.
Het wordt wel eens tijd voor een nieuwe foto
Onze Ninthe is nu 1 jaar oud en dat is me ook wat hoor. Ze is erg pittig maar met een klein hartje. Zo lief en zacht met zoveel pit heb ik nog niet eerder meegemaakt.