Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
~Suzanne~ schreef: ↑29 apr 2021 17:57
gut, ik dacht dat alle berichten van deze persoon gewist waren?
Ach, ik heb hem/haar eigenlijk niet gekend, ik mis niets geloof ik
Suzanne
Het is een haar en soms, heel soms was ze best vermakelijk.
~Suzanne~ schreef: ↑29 apr 2021 17:57
gut, ik dacht dat alle berichten van deze persoon gewist waren?
Ach, ik heb hem/haar eigenlijk niet gekend, ik mis niets geloof ik
Suzanne
Het is een haar en soms, heel soms was ze best vermakelijk.
Ja, ik vond haar best leuk. Heb af en toe aardige berichtjes van haar gehad.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
twinkeltje schreef: ↑30 apr 2021 16:45
Het is de enige geweest waar ik even mijn geduld bij verloor als modje
Ja joh? Dan moet het wel erg zijn geweest als jij je geduld verliest
Ja dat denk ik wel, maar ik weet niet eens meer wat
Volgens mij had ze ook buien. Soms buien van redelijkheid en soms buien waarmee ze het bloed onder je nagels haalde.
Zou ze eigenlijk alweer een hond hebben, of zou ze eigenlijk nog wel leven ?
Ik had ooit een vraag over bullterriers gesteld. Kreeg ik van haar een heel epistel in pb dat ik daar echt niet aan moest beginnen wegens levensgevaarlijk. Mooi was dat.
Ze heeft 2 forums helemaal naar de kloten weten te draaien. Onkruid vergaat niet en ik denk dus dat ze gewoon nog leeft en ondertussen weer een bouke heeft aangeschaft.
Soeb88 schreef: ↑05 mei 2021 12:40
Ze heeft 2 forums helemaal naar de kloten weten te draaien. Onkruid vergaat niet en ik denk dus dat ze gewoon nog leeft en ondertussen weer een bouke heeft aangeschaft.
Nou, dan geef je haar wel heel veel macht hoor.
Er zijn er meerdere geweest die niet vies waren van een relletje.
Jij was Devel, toch?
Jij was Devel, toch?
Leeft onze ziekenhuisbellende alkie met haar wedstrijdje eerder sterven eigenlijk nog?
Jij was Devel, toch?
Leeft onze ziekenhuisbellende alkie met haar wedstrijdje eerder sterven eigenlijk nog?
Geen idee, maar moest er nog niet lang geleden nog aan denken. (wat een ziek en smerig gedoe was dat toen)
Jij was Devel, toch?
Yes, maar 2 forums naar de kloten draaien omdat alles om haar draaide ging echt wel heel ver hoor.
Jij was Devel, toch?
Geen idee, maar moest er nog niet lang geleden nog aan denken. (wat een ziek en smerig gedoe was dat toen)
Ging dat niet om Arianne om te checken of ze wel echt ziek was? Vraag me uberhaupt wel af of artsen informatie zomaar doorspelene...