Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vraagje????

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Diana
Actief
Mijn ras(sen): Duitse Doggen
Contacteer:

Vraagje????

Ongelezen bericht door Diana »

Wij hebben een DD en heel heel misschien gaan we kijken voor een Basset
Maar ondanks dat ik al weer veel info erover heb verzameld wil ik altijd graag de persoonlijke ervaringen weten!
Dus kom maar op ermee!!
Diana Duitsedoggies gek
Afbeelding
http://WWW.HARDIAS.NL
majelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door majelle »

Onze buren hadden er 1, grappige honden maar ze kunnen nogal eens aan de wandel gaan en dan ben je ze wel een poosje kwijt.
Iceaa
Zeer actief

Ongelezen bericht door Iceaa »

Oh wat leuk!!! :ok: Een Franse, Engelse of een Hound? Ik heb er 3 gehad, 2 Franse kerels :mrgreen: (letterlijk... heerlijke eigenwijze egotrippers) en een nuffige Engelse dame :pffff: Wereldhonden. Boordevol karakter in die lange lijven. Je moet absoluut gevoel voor humor hebben voor die honden en koppig zijn. Wat ik de laatste tijd heb geleerd en gelezen over de DD is het de ideale combinatie qua ras. Wil je een pup of een herplaatser?
Szandor

Ongelezen bericht door Szandor »

Leuk Diana bij ons in het park loopt er eentje rond en het is echt een clown, doet precies wat hij wil en het baasje die is kampioen in het volgen van haar hond :mrgreen: :mrgreen:
Diana
Actief
Mijn ras(sen): Duitse Doggen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Diana »

Ancilla schreef:Oh wat leuk!!! :ok: Een Franse, Engelse of een Hound? Ik heb er 3 gehad, 2 Franse kerels :mrgreen: (letterlijk... heerlijke eigenwijze egotrippers) en een nuffige Engelse dame :pffff: Wereldhonden. Boordevol karakter in die lange lijven. Je moet absoluut gevoel voor humor hebben voor die honden en koppig zijn. Wat ik de laatste tijd heb geleerd en gelezen over de DD is het de ideale combinatie qua ras. Wil je een pup of een herplaatser?
Wij gaan dan voor de Hound.En pup of herplaatser??

Nou als er een leuke wat oudere langs komt is die ook van harte welkom hoor!

Dus als je er toevallig eentje weet?????????????????
Diana Duitsedoggies gek
Afbeelding
http://WWW.HARDIAS.NL
Nieve
Zeer actief

Ongelezen bericht door Nieve »

Diana schreef: Wij gaan dan voor de Hound.En pup of herplaatser??

Nou als er een leuke wat oudere langs komt is die ook van harte welkom hoor!

Dus als je er toevallig eentje weet?????????????????
Heb de laatste tijd wel vaker hounds in asiels gezien op dierenasiel.com
Ik vind ze erg leuk! :ok: Mijn achterburen hebben nu een pup van 3 maanden en dat is echt een dropje. Zo onschuldig en knuffelig en lachwekkend, want ze struikeld af en toe over haar eigen oren.
Afbeelding
When I’m good, I’m very very good
And when I’m evil, man am I evil !!!
Iceaa
Zeer actief

Ongelezen bericht door Iceaa »

Ik weet niet hoe ik de advertentie hier kan plaatsen dus dan maar zo.
Er staat een herplaatser op pupnet "Gismo", ikzelf heb een paar maanden geleden gebeld voor deze hond en een heel gesprek gehad met deze vrouw, Yvonne. Omdat ze zelf al bassets heeft wordt het te druk met nog een hond erbij. Ze is erg begaan met de honden. Deze hond kon, naar mijn herinnering, niet alleen blijven en had het nodig dat er een andere hond bij is. Volgens mij de moeite waard om even te bellen. Misschien is het wat voor je? Indien interesse suc6 :ok:
Berna&co
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Berna&co »

Wij gingen ook voor een bastetje, voornamelijk om onze andere hond (die heeft artrose) een ietwat rustige wandel kameraad te bezorgen, want wandelen kunnen ze wel die bassets! Nou dat hebben we geweten, hoezo rustig! Het is een actieve dondersteen die levendig speels en heel verdraagzaam is met ieder mens en iedere hond die ze tegenkomt. En luisteren? Voor een frolicje doen ze alles (je kunt ze best wel het een en ander bij brengen, mits je er maar flink wat tijd in stopt)! Ze houden van rennen, al is het tempo nou niet echt hoog. We hebben nu zo’n tennisbal-wegwerpgeval gekocht, puur om haar tijdens het uurtje wandelen voldoende af te matten en dat gaat prima (moeten we wel vooruit gooien, want terugbrengen doet ze niet altijd). Beresterk is ze, kan tegen een stootje en is in huis een heerlijke knuffeldoos. En zo als menige tweevoeter heeft ze regelmatig last van zweetvoeten en snurkt als een bootwerker, heeft geen respect voor je bank, bed en het gazon van de buren.
whoopy
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door whoopy »

toen ik nog thuis woonde (lifte time ago :mrgreen: ) hebben we 14 jaar een basset gehad. mijn vader wilde graag een asielhond en toen we daar aankwamen zat er een bassetpup. we waren meteen verliefd. wat een geweldig beest, Muskie heette hij. hahahaha. en sloom? ja toedels echt niet dus :ok: ik vind het superhonden :ok: en heeeeel lief :ok:
Afbeelding Afbeelding

groetjes
caroline, whooper en orbis
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”