Allereerst hartelijk bedankt voor de tips.
Ik ga zeker enkele tips uitproberen.
Teatree lotion is moeilijk op de huid aan te brengen, omdat een Golden Retriever een hele dikke vacht heeft.
Het voer ik heb weinig verstand van voer, Beau heeft totdat hij een jaar werd bento kronen gehad, daarna heb ik me in een dierenspeciaalzaak laten adviseren wat het beste voer voor Beau zou zijn, de eigenaresse van de winkel zei toen dat Royal Canin adult de beste brokken voor Beau waren, dat was dus vorig jaar begin oktober, een paar maandjes daarna zag ik een paar kleine schilfertjes. Toen wij in Januari bij de DA waren voor Beau zijn cocktailprik, wilde ik aan de DA vragen wat dat kon zijn, ik roste met mijn hand over Beau zijn rug enzo, en er was geen schilfertje te zien.
Daar stond ik met mijn goeie gedrag
Borstelen doe ik Beau niet zo veel, want dat is een hele toer, hij wil steeds de borstel pakken, alhoewel het beter begint te gaan. Mijn man of ik borstelen hem twee keer per week, dus dat is niet zoveel.
We moeten nu weer een nieuwe zak brokken halen, en dan zal ik het er toch eens over hebben, brokken met lam rijst, weet iemand of Royal Canin die ook heeft, of welk ander merk goed is.
IK zal het ook eens hebben over de olie's die hier genoemd worden. Eerst het een proberen en dan het ander.