Het is een 2-e hands auto en in de laadruimte zit, behalve een lampje op handige hoogte, nog niets.
Ik overweeg om er een cigarettenaansteker-ding nog te laten zetten.
Het wordt geen kampeerauto maar stel dat ik onderweg een kopje thee kan zetten zou dat misschien handig zijn.
1 van de benches komt op een lade, de andere 2 (kleinere) benches op elkaar.
Er moet voldoende ruimte overblijven voor het meenemen van bagage voor vakantie of een hondenwedstrijd/workshop-dag.
Zouden er dingen zijn waarvan jullie zeggen "als je toch laat ombouwen,doe dan vooral dit wel of niet"? Ik kan en wil er geen kapitalen insteken maar als ik het toch doe moet het maar in 1 x goed. De auto moet daarna gewoon weer 10 jaar meekunnen zeg maar en kleine dingen hou je allicht maar het moet niet zo zijn dat ik ergens spijt van krijg / niet meer bij kan.
Er zit nu een vast en dicht (maar eenvoudig te verwijderen tussenschot) in. Als het kan wil ik dat weghebben en in plaats daarvan iets van een gaas. Dan win ik waarschijnlijk een paar cm ruimte in de laadruimte en er is luchtstroom.
Ideeen welkom (zeker met foto).
Ik heb me natuurlijk al kleurenblind ggegoogled, maar het lijkt me goed ook bij jullie even na te vragen wat voor jullie handig werkt; inspiratie altijd welkom!
Suzanne