Omdat smuldier verandert van hoeveelheid per pakje en van prijs ben ik eens gaan kijken naar een andere kvv. Redelijk in de buurt heb ik een verkooppunt die een groot aantal merken verkoopt. Afgelopen week heb ik daar voor Char verschillende smaken Dogmeat gekocht. Smuldier vond ze lekker en ze deed het er goed op maar Dogmeat heeft ze al een keer van het aanrecht gejat

Ze vindt het echt heerlijk en dit houden we er dus in. Maar mijn jongste kat (nu 10 maanden) vindt het ook heerlijk. Ze stond altijd al bijdehand te doen als ik Char eten gaf maar van smuldier at ze alleen een beetje van de visvariant. Maar omdat ik toch bij het verkooppunt was heb ik ook wat rollen in verschillende smaken voor haar meegenomen. En dat gaat er in als zoete koek

Sindsdien heeft ze geen brok meer gekregen en komt ze me halen als ze vindt dat het etenstijd is.
Maar nu, voor honden weet ik wel wat ik moet geven. Maar dit is mijn eerste kat met interesse voor kvv. Moet ik perse een kattenvariant geven? Ik weet dat de meeste katten geen pens lusten maar kan ik gewoon pensloze hondenvarianten kvv geven? Hoe zit dat dan met taurine? En ik heb graag een richtlijn over de hoeveelheid, 30-40 gram per kg lichaamsgewicht. Nu met 10 maanden weegt ze 3,7kg met een beetje speling zou ze dus verdeelt over 2 maaltijden 100-150 gram per dag moeten krijgen?
Ik weet het, hóndenforum. Maar ik weet ook dat hier aardig wat mensen zitten met katten die kvv krijgen of gewoon verstand hebben van voer dus vandaar hier mijn vragen.